Mitä sitä alkaisi tekemään, lisääntymään vai?t.ammattivalittaja
Kun en kuitenkaan vakituista työtä koskaan saa jotain lyhyitä työllistämistukipaikkoja vain.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei tää voi olla enää tosissaan. Eihän kukaan ole oikeasti näin pihalla elämän realiteeteista.
No ei tietenkään ole tosissaan, sama urpo trollailee päivät pitkät av:lla ja yrittää kalastella kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, eilen ko. hlö oli ottamassa kierukan, koska on jo +40v. ja lapsiluku täynnä, tänään haluaa lisää lapsia. No onneksi ikä lienee tehnyt jo tehtävänsä.
En ole koskaan väittänyt että lapsilukuni olisi täynnä, mietin vain ehkäisyvaihtoehtoja.ap
Kyllä +40-vuotiaalla ehkäisyä pohtivalla on lapsiluku täynnä. Vai kuvittelitko, että useatkin ihmiset saavat viisikymppiseksi asti lapsia?
Kyllä aika monet saavat vielä 45v asti lapsia ja mä nyt haluan vielä yhden lapsen joten aion yrittää.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tää voi olla enää tosissaan. Eihän kukaan ole oikeasti näin pihalla elämän realiteeteista.
Mitä mä sitten tekisin? en saa töitä, opiskelut ei suju ja haluan vielä yhden lapsen. ap
Ihan sama mitä aiot, kun mistään ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä aiot, kun mistään ei tule mitään.
Miksi ei tulisi? ihan säännölliset kuukautiset mulla on ei kaikilla ala vaihdevuodet joskus 40v tai alle. Monilla menee 50v asti.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, eilen ko. hlö oli ottamassa kierukan, koska on jo +40v. ja lapsiluku täynnä, tänään haluaa lisää lapsia. No onneksi ikä lienee tehnyt jo tehtävänsä.
En ole koskaan väittänyt että lapsilukuni olisi täynnä, mietin vain ehkäisyvaihtoehtoja.ap
Kyllä +40-vuotiaalla ehkäisyä pohtivalla on lapsiluku täynnä. Vai kuvittelitko, että useatkin ihmiset saavat viisikymppiseksi asti lapsia?
Kyllä aika monet saavat vielä 45v asti lapsia ja mä nyt haluan vielä yhden lapsen joten aion yrittää.ap
Hienoa. Kuulut ehdottomasti ihmisiin, joiden kannattaa levittää geenejään mahdollisimman laajalle.