Miehet! Mikä tekee naisesta vaimomateriaalia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hiukan höpsö ja yksinkertainen, anteeksiantavainen, lempeä, tykkää laittaa ruokaa ja leipoa, pitää helmikorvakoruista.
Hyvin sanottu. Nainen saa olla "kanan aivo". Olisi mukavaa jos illalla tv:n ääressä vaimo kysyy "miksi valko-venäjä ei ole englanniksi white russia?" ja minä saan selittää miksi ei ja tuntea oloni viisaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan höpsö ja yksinkertainen, anteeksiantavainen, lempeä, tykkää laittaa ruokaa ja leipoa, pitää helmikorvakoruista.
Sehän olen minä! :)
*Ei tatuointeja, eikä mielellään lävistyksiä muualla kuin korvalehdissä (ei venytyskoruja)
*Mahdollisimman vähän entisiä kumppaneita, eikä mielellään seksisuhteita tai muitakaan hömpötyksiä
*Ei tupakoi ja käyttää alkoholia kohtuudella
*Ei ole kovin flirttailevaa ja miesten huomiota janoavaa sorttia
*Osaa kävellä ilman kädessä olevaa puhelinta eikä muutenkaan ole riippuvainen sosiaalisesta mediasta
*Kirjaston palvelut ovat tuttuja ja tykkää kirjallisuudesta
*Tietysti omaa silmääni miellyttävä ulkonäkö (eli pyöreähköt piirteet ja muodot)
*Ei mielellään ruskeita silmiä
*Hyväntahtoinen, lapsi- ja eläinrakas, tykkää luonnosta ja vaeltamisesta, herttainen
Tuossahan se olisikin täydellinen.
Ja tämä siis 27-v pikkupojan mielipide.
Roadwalker kirjoitti:
*Ei tatuointeja, eikä mielellään lävistyksiä muualla kuin korvalehdissä (ei venytyskoruja)
*Mahdollisimman vähän entisiä kumppaneita, eikä mielellään seksisuhteita tai muitakaan hömpötyksiä
*Osaa kävellä ilman kädessä olevaa puhelinta eikä muutenkaan ole riippuvainen sosiaalisesta mediasta
*Tietysti omaa silmääni miellyttävä ulkonäkö (eli pyöreähköt piirteet ja muodot)
*Hyväntahtoinen, lapsi- ja eläinrakas, tykkää luonnosta ja vaeltamisesta, herttainen
Täällä minä :D
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Täällä minä :D
Minäkin olen tällainen :) voin kuvitella naistyypin olevan suosittu, itse olen ehtinyt avioon kahdesti. Ensimmäisellä kierroksella aivan liian nuorena.
Pitäisi saada joku renki mökille tekemään kasvimaata ja ruokaa. Ei mitään toimistotyötä, vaan osaa kerrankin tehdä jotakin hyödyllistä. Ja tietty hyvännäköinen, ei läski. Ei jatkoon - jos keittiössä pitää olla tietynväriset kaakelit, ja keittiöremppa maksaa kymmeniä tonneja. Ei mitään järkeä hikoilla toimistotyössä että saa vuodessa sen summan kokoon.
mies pääkaupunkiseudulta
Se, ettei pyöri tällä palstalla. Varmaan tärkein vaatimus. Muusta voi joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää ja innostuu vähän hassusta nauravaisesta naisesta se on totta. Tunnen erään tällaisen ja hänellä on usein helmikorvakorut. Hassua.
ylimielinen
epärehellinen
kostonhimoinen
kateellinen