Huoh, 13v kiukuttelee siitä, että..
..olemme varanneet kesäksi koko perheelle etelän 2vkon lomamatkan. Ei kuule haluaisi lähteä "minnekään etelään" ja sillä siisti.
Harmi ettei ole isovanhempia tms jotka ottaisivat penskan luokseen siksi ajaksi, mutta matkaa emme kyllä peru.
Kommentit (30)
Mitäs jos laitankin lapsen sen kaverin luo ja pyydät vastaavasti kaverin mukaanne reissuun? Tai serkulle?
Hahahaaa :)
Meidän 17v kiukutteli, kun piti lähteä vapuksi Pariisiin!! Kuka haluaa jonnekin tylsään Pariisii, hei daaa!!
No mutta, meillä oli kuitenkin tosi kiva reissu. Niin on varmasti teilläkin.
Mä voin lähtee sen puolesta! Viiään se kersa mun mummolle hoitoon :D
N33
Tuon ikäinen nurisee kaikesta. Jos oikeasti alkaa ottaa hermoon niin lapsi saa valita: nurisematta matkalle tai matkalle ilman kännykkää. Koita kuitenkin luoda positiivisia kuvia teinille matkasta, saa kivan rusketuksen, kivoja kuvia faceen (tai missä tuon ikäiset nyt pyörivät) ja korosta miten hienoa on päästä ulkomaanmatkoille ja lentämään jne. Jos ei hyvällä lopu nurina, niin sitten tosiaan tuo kännykkä pois.
Antakaa piiskaa paljaalle pyllylle. Oppiipahan kunnioittamaan teitä.
Onko hänellä matkalla mukana sisaruksia/serkkuja/kavereita yms?
Ymmärrän miksei halua lähteä jos yksin joutuu olemaan samalla kun kaverivat hengailevat yhdessä kotona. Tai jo mainittu ihastus on myös mahdollinen. Itse olen nauttinut eniten harrastusmatkoista/tuttavaperheen kanssa tehdyistä reissuista koska mukana on omanikäistä seuraa.
MUTTA en tarkoita että reissu pitäisi perua, vanhempien mukaan tietysti mennään. Yritän vain selittää miksi voi olla tuollainen.
T.14v
Paitsi myöhemmin lapsi päättää tuleeko katsomaan teitä vanhainkotiin vai ei. Kannattaa pitää tämä mielessä