Aspergeri ei täällä käy
Eikä tänne laittele aloituksiaan! Turha teidän on hänelle raivota, jos joku hänen ihailijasa tai kiusaajansa aloituksia laittelee. Tämä nyt kaikille tiedoksi. Enkä ole itse tämä kyseinen asperger. Lopettakaa hänen kiusaamisensa! Ja pitää myös loppua jutut Krissestä ja Sissistä. Asperger on ihan mukava ihminen! Lopettakaa menneistä jauhaminen!
Kommentit (51)
Mukavat ihmiset ei hanki lähestymiskieltoja.
Olen vain eräs sivusta seurannut ihminen, jota ärsyttää aspergerin kiusaaminen. Ja tähän aloitukseen ei tarvitse laittaa alapeukkuja, koska aloitus ei ole asiatonta, eikä ole tämäkään viesti. Sinun viestisi on asiaton, koska yrität sanoa, että asperger olisi hullu.
Kirjoitustyylistä huomaa että burgeri on asialla 😒
Miksi asperger laittelisi itsestään aloituksia tänne, kun on kerran sanonut ettei halua niitä tänne! Lopettakaa jo!
Nyt jos asia on selvä, niin ei tarvitse enää aspergerista koskaan keskustella!
Ap
Joku on kanssani samaa mieltä! Minulla on alepeukku!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku on kanssani samaa mieltä! Minulla on alepeukku!
Ap
Alennuspeukku?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä täysin mieleltään sekaisin olevaa ihmisparkaa voida jo viedä pakkohoitoon? Modekin voisi aktivoitua ja poistaa nämä aloitukset, koska kyseessä on täysin sairaudentunnoton henkilö.
Siihen tuntuu omaiset ja kaverit luottaa vähän liikaa, saa aina kaiken minkä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä täysin mieleltään sekaisin olevaa ihmisparkaa voida jo viedä pakkohoitoon? Modekin voisi aktivoitua ja poistaa nämä aloitukset, koska kyseessä on täysin sairaudentunnoton henkilö.
Se kyllä kirjoitusten perusteella tietää olevansa täyskahjo, ja kuvittelee saavansa tehdä mitä haluaa koska on hullu ja muiden pitäisi vain yrittää ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos asia on selvä, niin ei tarvitse enää aspergerista koskaan keskustella!
Ap
Lupaatko? Ei koskaan enää yhtään asperger-aloitusta tänne? Katotaan taas kuinka kauan maltat pysyä poissa...
En ole laittanut koskaan mitään! Miten minä voin luvata siis mitään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikähän tarve sulla on aina nostaa nämä sua koskevat keskustelut? :D
Surullista nähdä miten sekaisin joku todella voi olla ilman että kukaan puuttuu siihen.
Voisitko jo lakata kutsumasta itseäsi aspergeriksi, kun et sellainen selvästi ole? Jonkinlajin psykoosista kärsivä pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikähän tarve sulla on aina nostaa nämä sua koskevat keskustelut? :D
Eivät ne minua koske, enkä nostele, vaan vastasin vain kysymykseen!
Ap
Ja ne lääkkeet.. Psykiatrilakimiestä ei oo muuten näkyny ainakaa täs ketjussa =D ..vielä
Psykiatrilakimies on nyt varmaan töitänsä tekemässä.
Teidän kannattaisi jo lopettaa aspergerista jauhaminen!
Jaa kuka tämä sitten on, joku sivupersoonistasi?