Kompensoiko varakkuus miehen pituutta?
Jos mies on vain 170 cm pitkä, auttaako asiaa, jos hänellä on paljon varallisuutta? Naiset vastatkaa. Hieman ujo, mutta mukavan näköinen mies.
Kommentit (7)
Ehkä joillekin naisille. Minulle ei henk koht. Pidän pitkistä hallitsevista miehistä. Olen itse hyvätuloinen ja koulutettu, enkä tarvitse miestä rahan takia.
Mene tuonne lämpimään kesäilmaan katselemaan pariskuntia. Huomaat, että niitä on kaduilla ja marketeissa liikkeellä ihan kaiken näköisiä ja kokoisia. Ei tarvi täällä palstaröllien seassa kasata huonoa itsetuntoa. Jos olet mukava mies ja kohtaat ihmisen ihmisenä, varmasti löydät naisen, jolle kelpaat. :)
170 ei ole edes lyhyt. Itsevarmuus on miehellä kaiken A ja O. Jos sinulla on itsevarmuus kohdallaan, ei ole väliä miten pitkä olet tai minkä verran varallisuutta on ehtinyt kertyä.
Kyllä sillä rahalla voi ostaa mitä tahansa, naiset ovat siitä yksinkertaisia. Harmi sitten, jos sitä rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
170 ei ole edes lyhyt. Itsevarmuus on miehellä kaiken A ja O. Jos sinulla on itsevarmuus kohdallaan, ei ole väliä miten pitkä olet tai minkä verran varallisuutta on ehtinyt kertyä.
No onhan 170 miehelle lyhyt mitta.
Kokonaisuus ratkaisee, eihän kaikki yli 185cm miehetkään ole erityisesti naisten suosiossa jos luonne ja muu ulkonäkö ei ole kunnossa.
Itse seurustelen 168cm miehen kanssa vaikka pidemmänkin olisin varmasti saanut.
Mun tapauksessa ei