Maksaisitteko 17-vuotiaalle sokeroinnin?
Kommentit (23)
Sokeroinnin? Mä olen maksanut 18 ja 14 vuotiaille vuosia kulmakarvojen laiton ja säärten vahauksia silloin tällöin. Itse käyn 5 vko:n välein.
Vierailija kirjoitti:
Minkä...? Vitun...? Sokeroinnin...?
No sen nimenomaan.
Ainoastaan pedofiilit tykkäävät posliinisesta pikkutyttöpillusta. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Alapään vai säärten?
Yläpään. Tyttö haluaa olla kalju.
Mitä arvaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään vai säärten?
Yläpään. Tyttö haluaa olla kalju.
Mitä arvaat?
No kuule sankari kun alotuksesta ei käy ilmi mitä sokeroidaan ja sokerointia kun voi tehdä vaikka naamaan ja kainaloihin!
Toki voisin maksaa, jos olisi varaa ja jos nuori tahtoisi. En näe eroa siinä, maksanko nuorelle periaatteessa tarpeettomat 70 euron kengät vai sen sokeroinnin. Sitä paitsi sokerointi on ihoystävällinen ja ekologinen tapa poistaa ihokarvat, ja palvelukuluttaminen on muutenkin 5/5.
Ton ikäne maksaa omat menonsa. Käy kato töissä koulun ohella. Melkein aikuinen.
En. Alapään sokeroinnin voi ja saa maksaa ihan itse. Joku tolkku sentään mitä vanhemmilla maksatetaan!
Sääret, kainalot, käsivarret joo. Katotaan muu sitten, jos on pokkaa kysyä ja perustella pyyntö.
Nuoresta pitäen opetetaan kalliisti miellyttämään miehiä ja kanssanaiskyylääjiä.
Ihme kysymys. Mikä poikkeus sokerointi olisi jos nyt ylipäätänsä katsoo että on varaa ja halua maksaa 70€ jostain ulkonäköön ja hygieniaan liittyvästä.
Nämä hieltä haisevat peräkammarinpojat tulevat tietenkin taas tähänkin ketjuun huutelmaan jotain "oikeista naisista" joilla tietenkin pursuaa joka raosta eritteistä tahmeaa karvaa aivan kuten niiltä itseltäänkin mutta aika junttilaan saa nykyään eksyä jos kuvittelee että teinitytöt kehtaisivat liikkua karvaisina enää edes yläasteella.
tervauksen ja höyhenöinnin voisin maksaa