Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tyytyä johonkun?

Vierailija
10.05.2016 |

Jos et saa haluaamasi ihmistä parisuhteeseen, niin voisitko tyytyä vain olemaan jonkun kanssa, jottei tarvitse olla yksin..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mieluummin eläisin yksin jonkin erittäin mielenkiintoisen harrastuksen ja elämäntavan avulla. Toki olisi ihanaa, jos voisin jakaa elämäni sen oikean kanssa, mutta väkisin en ala suhteeseen vain sen takia että olis nyt se "joku kun muillakin on".

Vierailija
2/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos suhteen avulla oma sosiaalinen statukseni nousee. Tavisamiskuvio ei tietenkään kiinnosta, mutta koulutettu, varakas ja menestyvä mies kävisi aivan hyvin. Antaisin siis pesää ja esittäisin naisystävää mikäli saamani rahallinen korvaus eli asunto, ruoka ja riittävä taskuraha tekisi ratkaisun kannattavaksi.

Vierailija
4/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen muutenkin niin introvertti, että tarvitsen paljon omaa aikaa, joten yksin olo on minulle yksi tarve, eikä mikään kauhistus, minkä takia olisi pakko olla parisuhteessa "edes jonkun" kanssa. 

Vierailija
6/7 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tarvitseeko tätä perustella? - Ei ihminen ole minulle koriste, tai muukaan esine. - Ja nekin (elottomat) esineet, mitä haluan ja tai huolin kotiini valitsen melko tarkkaan... Toivon, että en ajaudu siihen piisteeseen, että elämäni olisi kokonaan riippuvainen jonkun toisen olemassa olosta. Parisuhde voi parhaimmillaan luoda elooni lisä arvoa ja suuren määrän tyydytystä, mutta eläminen vain ja ainoastaan  toisen. vaikkaikin erinomaisen rakkaan ja tärkeän kautta on, jotenkin äärimmäisen pelottava ajatus. Uskon myös, että ensin on osattava rakastaa ja välittää edes hieman itsestään, niin sitten vasta voi tehdä niin muille.       

Vierailija
7/7 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. En olisi koskaan saanut ketään jos olisin vain oikeasti haluamieni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan