Luettelo junttiliikkeistä Suomessa
- Ikea
- Biltema
- Prisma
- ABC
- Hesburger
- Tokmanni
- Hongkong
- Motonet
- H&M
- Seppälä
- Bauhaus
- K-rauta
- Veljekset Keskinen
- J.Kärkkäinen
Mitä muita tulee mieleen?
Kommentit (27)
Joo, mullakin oli aikoinaan työkaveri, jonka status ja ego eivät kestäneet käydä Tokmannilla. Hätinä Sokkari kelpasi. Samoin ei kelvannut tarjoustuotteet, koska "nehän ovat aina sekundaa tai muuten huonompaa laatua kuin normaalihintaiset". Minun egoni ei siitä kärsi, vaikka käyn kaikki halpikset läpi, kun kohdalle satun. Olen aina tehnyt niin. Miksi maksaa esim. vessapaperista enemmän, jos halvemmallakin saa?
Tällä saralla Sauli City on kyllä eräänlainen käsite.
Ilmeisesti olen sitten juntti. Kaupassa on silti pakko käydä ja jos jättäisin pois kaikki listatut liikkeet, saisin lähteä kauppaan 50 kilometrin päähän.
Ap on pihalla todellisista junttiliikkeistä. Olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita tulee mieleen?
Ne kaupat joissa sinä käyt.
Minä en tiedä mitään junttimaisempaa kuin tällaisia listoja kyhäävät tyypit jotka yrittävät kääntää huomion pois omien varpaidensa välistä vieläkin pursuavasta lannasta. Eli toisin sanottuna noin 70% nykyisistä "stadilaisista".
Radio Suomipop. Eilen salilla käydessä oli pakko kuunnella, enkä ihan vasta muista typerämpää äänimaisemaa kuulleenikaan.
Sieltä tuli peräkkäin mollivollotuksia joissa erottiin, idioottimaisia kappaleita joissa Suomi saadaan nousuun kyyneleitä pullottamalla ja baari-iltaa rinnastettiin Tarzanin metsästysretkiin. Ja tottakai aina väliin toinen toistaan hölmömpiä mainoksia pitipitkinä paraateina.
Saipa sentään adrenaliinin virtaamaan.
Mikään missä minä asioin, ei ole junttia. T Suurruhtinatar