Tuoko tämä palsta esiin kusipäisen puolesi?
Kirjoitatko täällä kusipäisempiä kommentteja kuin mitä sanoisit kasvotusten ihmisille tai kirjoittaisit omalla nimellä?
Kommentit (8)
Tietenkin. Kun ui paskan seassa, niin vaikuttaahan se mielialaan.
Ei tuo. Sama henkilö olen irl. Ainoa ero on että täällä sanon suoraan mitä ajattelen mutta ei se ole mikään puoli minusta. Oikeassa elämässä nyt vain on pakko olla poliittisesti korrekti.
En tiedä mitä tuo mutten saa tehdä täällä enää keskustelunavauksia. En ole saanut ikinä bannia enkä avannut maahanmuutto- tai seksiaiheisia keskusteluja. Joku pierufetisisti saa kyllä avata intohimostaan vaikka tuhat keskustelua päivässä.
Olen samanlainen tosielämässäkin kuin täällä. En hirveästi trollaa, mutta silloin tällöin olen sitäkin tehnyt...
En. Jos joku on idiootti, niin tuon sen esiin IRL myös. En tosin aina, mutta ei täälläkään jaksa.
Ei tuo (haista) olen aina ja kaikkialla mitä ystävällisin (ime per...). Ihanaa (lihavaa) päivänjatkoa.
Olen huomannut, että palstalla olen kiva. Täällä kun vaikuttaa vain oma ymmärrys ja millä tuulella lukee toisten viestejä.
Provot ja kiukkuperseet saavat multa pusuja vastineeksi. Halusivat tai eivät. ;)
Kyl.