Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoko tämä palsta esiin kusipäisen puolesi?

Vierailija
10.05.2016 |

Kirjoitatko täällä kusipäisempiä kommentteja kuin mitä sanoisit kasvotusten ihmisille tai kirjoittaisit omalla nimellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl.

Vierailija
2/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Kun ui paskan seassa, niin vaikuttaahan se mielialaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo. Sama henkilö olen irl. Ainoa ero on että täällä sanon suoraan mitä ajattelen mutta ei se ole mikään puoli minusta. Oikeassa elämässä nyt vain on pakko olla poliittisesti korrekti.

Vierailija
4/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuo mutten saa tehdä täällä enää keskustelunavauksia. En ole saanut ikinä bannia enkä avannut maahanmuutto- tai seksiaiheisia keskusteluja. Joku pierufetisisti saa kyllä avata intohimostaan vaikka tuhat keskustelua päivässä.

Vierailija
5/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen tosielämässäkin kuin täällä. En hirveästi trollaa, mutta silloin tällöin olen sitäkin tehnyt...

Vierailija
6/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joku on idiootti, niin tuon sen esiin IRL myös. En tosin aina, mutta ei täälläkään jaksa.

Vierailija
7/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo (haista) olen aina ja kaikkialla mitä ystävällisin (ime per...). Ihanaa (lihavaa) päivänjatkoa.

Vierailija
8/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että palstalla olen kiva. Täällä kun vaikuttaa vain oma ymmärrys ja millä tuulella lukee toisten viestejä.

Provot ja kiukkuperseet saavat multa pusuja vastineeksi. Halusivat tai eivät. ;)