Miten nykyäidit on niin hoikkia ja hyvännäköisiä?
Onko tää joku uusi trendi, että hei mulla on 3 lasta, mutta näytän silti tajuttoman hyvältä! Tuntuu että kaikki palautuu synnytyksestä hetkessä ja on jo 2kk jälkeen kuin ei olisi saaneetkaan lasta.
Kommentit (25)
No hei se sellu tulee siitä kun jotkut kerää nestettä. Ei se mistään ruuasta heti johdu.
Vierailija kirjoitti:
Oon 21, hoikka ja pieni. Vaikka oon syöny tosi terveellisesti tän ekan raskauden, mulle on silti tullut jalkoihin ja käsiin kauheesti selluliittia.. painoa tullut n. 10kg, viikkoja 33. Ikinä ennen en oo selluliittia omistanut, paitsi jos kovasti puristi sisäreittä saatto näkyä jotain. Kai toi selluliitti lähtee synnytyksen jälkeen jossain vaiheessa pois.. Niin juuri että kaikkeen ei voi vaikuttaa.
Lähtee se selluliitti pois. Itselläkin oli ihan järkyttävät selluliitit koko loppuraskauden. Oli vielä kesä. Tyttö syntyi elokuussa. Painokin nousi 25kg raskauden aikana, sillä olin vuodelevossa puolesta välistä saakka. Mutta eipä noilla sitten mitään väliä ollut. Seuraavasta joulusta lähtien olen ollut omissa mitoissani 58kg/172cm eikä selluliittiakaan ole näkynyt sen koommin. Toki käyn salilla viikottain ja juoksen kolme-neljä kertaa viikossa.
Aijaa, silti joka toinen on ylipainoinen ja lihavuus vain lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, silti joka toinen on ylipainoinen ja lihavuus vain lisääntyy.
Suurin osa tietämistäni lihavista on lapsettomia. Naapurustossa on vain pari pyöreää äitiä. Molemmat olleet pyöreitä jo ennen lapsia.
Mutta hei, eivät kaikki hoikat joudu näkemään vaivaa ollakseen hoikkia. Monella raskauskilot lähtee kuin itsestään eikä jokainen hoikka äiti ole laihduttaja tai salillakävijä. Varsinkin jos on aina ollut hoikka. Se raskaus on ohimenevä tila. Ihmeellistä edes ajatella että kun on saanut lapsen olisi automaattisesti pyöreä. Väitän että pulleuden ylläpitoon täytyisi monen tehdä enemmän työtä kuin hoikkuden tai normaalipainoisuuden.