Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön enkä yritä edes työllistyä

Vierailija
10.05.2016 |

Viimeksi taisin hakea töitä vuosi sitten. Keskityn mielummin liikuntaa ja muihin harrastuksiini kun kuluttaisin aikaa hakemalla niitä vähiä työpaikkoja mitä nyt on. Tuillakin pärjää kohtalaisesti joten pitäkööt työpaikkansa. On elämässä tärkeämpiäkin asioita kun joku vitun työ.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällainen tukijärjestelmä kauaa enää kestä. Nauttikaa vielä kun voitte. Kovat ajat on tulossa.

Vierailija
22/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällainen tukijärjestelmä kauaa enää kestä. Nauttikaa vielä kun voitte. Kovat ajat on tulossa.

Kuten myös. Siinä vaiheessa kun huomataan, että järjestelmä ei tosiaankaan kestä vaan on työllistettävä väkisin lentävät kaikki tessit ja sopimukset romukoppaan ja sinunkin pomosi ovella on aamulla 10 tyyppiä kertomassa levittelemässä korkeakoulutodistuksia ja kertomassa kuinka tekevät sinun duunisi 20% halvemmalla. Ja älä please ala selittään jotain että olet korvaamaton, kun et kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös. Siinä vaiheessa kun huomataan, että järjestelmä ei tosiaankaan kestä vaan on työllistettävä väkisin lentävät kaikki tessit ja sopimukset romukoppaan ja sinunkin pomosi ovella on aamulla 10 tyyppiä kertomassa levittelemässä korkeakoulutodistuksia ja kertomassa kuinka tekevät sinun duunisi 20% halvemmalla. Ja älä please ala selittään jotain että olet korvaamaton, kun et kuitenkaan ole.

Varmasti näin tulee käymään. Itse en työntekijöitä palkkaa koska se on niin kallista.

Olen yrittäjä, ei mun hommia kukaan tee jos en minä itse.

Vierailija
24/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeata saada miesystävää (ainakin työssäkäyvää sellaista) jos et edes yritäkään löytää työtä.

Vierailija
25/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omalla päätöksellä työtön ja vielä kehtaat hyvällä omalla tunnolla nostaa tukia? Ketkä sinusta maksaa nuo sinun tuet?  Tuollaisten takia työttömien tukeminen tullaan varmasti jonain päivänä lopettamaan. Se onkin sitten paska homma niille, jotka eivät omasta tahdostaan ole työttömiä.

Vierailija
26/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet omalla päätöksellä työtön ja vielä kehtaat hyvällä omalla tunnolla nostaa tukia? Ketkä sinusta maksaa nuo sinun tuet?  Tuollaisten takia työttömien tukeminen tullaan varmasti jonain päivänä lopettamaan. Se onkin sitten paska homma niille, jotka eivät omasta tahdostaan ole työttömiä.

Öö.. Töitä ei kuitenkaan riitä tässä maassa kaikille, niin mitä hiton väliä? Hakekoot ne töitä, jotka töihin haluaa. Ei sitä duunia kuitenkaan kaikille löydy, joten osa porukasta on väkisinkin tukien varassa.

Vierailija
27/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä että olet kotona jos ei työ kiinosta,

Vituttaa palkata ihminen joka työhaastettelussa esittää innostunutta ja kun saa paikan, niin ei hoida hommiaan kunnolla vaan menee siitä mistä aita on matalin ja sitten minä en pääse tälläisestä tyypistä eroon.

Mielummin palkkaan sellaisen jolla on kiinostusta tehdä sitä työtä mitä tarjoan.

T. Yrittäjä

Vierailija
28/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois. Sillä vapaamatkustajista päästään.

Kymppitonnien tutkinto, toisten maksama ja ei penniäkään halua veroja maksaa. Vain ottaa mutta ei koskaan yhteiseen postiin antaa.

Vierailija
29/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvä että olet kotona jos ei työ kiinosta,

Vituttaa palkata ihminen joka työhaastettelussa esittää innostunutta ja kun saa paikan, niin ei hoida hommiaan kunnolla vaan menee siitä mistä aita on matalin ja sitten minä en pääse tälläisestä tyypistä eroon.

Mielummin palkkaan sellaisen jolla on kiinostusta tehdä sitä työtä mitä tarjoan.

T. Yrittäjä

Entä jos ei ole kiinnostusta, mutta hoitaa kumminkin hommansa?

Vierailija
30/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa 12! Ei ole pakko jaksaa oravanpyörässä mutta sitten se oma elämä pitää järjestää niin ettei kuppaa tukia jos niihin ei oikeasti ole oikeutettu. Työkkäri on tarkoitettu työttömälle joka haluaa tehdä töitä ja aktiivisesti etsii töitä.

Minä en ole töissä enkä ole työtön työnhakija joten en siis nosta mitään työkkäriä tai sos.tukia.

Maksan pääomaveroja.

Vierailija
31/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kuule olet itse yhteiskunnan eteen tehnyt?

Vierailija
32/32 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosiolla annan nuorempien ja tarvitsevien hakea niitä töitä, mä kun pärjään ilmankin. Ansiosidonnaisen toki nostan koska se mulle kuuluu, veroja on jo aikalailla makseltu tähän ikään mennessä. Se kun loppuu niin säästöillä sitten mennään.