Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noin 5kg pudottajat?

Bikinimama?
10.05.2016 |

Onko muita jotka yrittävät vielä saada sitä kuuluisaa noin viittä kiloa pois ennen kesää? Vaikka aika kesähän se jo onkin... Olisi mukava saada "seuraa" muista pudottajista, jotka tahtoisivat esim. päivitellä tänne edistymistään ja kuulumisia?

Itsellä aloituspaino oli 60kg, ja tällä hetkellä painoa on 56,6kg, eli jotain on tapahtunut, ja tavoite on n. 52 kilossa. Itsellä tavoitteena vähintään 2 salikäyntiä viikossa sekä 2krt puolen tunnin hölkkälenkki ulkona. Hyvin on viimeisen pari kuukautta sujunutkin, tosin nyt helleaalto on kyllä latistanut hieman suurempia urheiluhaluja ja ikävästi lisännyt myös jäätelönsyöntihaluja... Pinnistelen silti ja paino on tasaista hidasta tahtia tippunutkin. Viime viikolla 0,5kg.

Punnitsen itseni joka aamu, ja tulen kertomaan tänne päivitystä, luulen sen lisäävän motivaatiotani, ja vielä enemmän lisää jos täällä sattuisi olemaan muita suunnilleen samoja määriä tiputtelevia, tai miksi ei suurempiakin määriä?

Kertokaa vähän itsestänne ja painot, paljonko tippunut ja mikä tavoite jne. Ja tietysti voi vaikka aloittaakin nyt tämän ketjun innoittamana!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on juonut tänään Finrexiniä, siinäpä se. Ajattelin pyytää miestä tekemään illaksi salaatin... 

Vierailija
62/67 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin uudelle luvulle, paino nyt 63,4! Vaikka oli siis viikonloppuna kaverin synttärit, jossa join viiniä ja puputin tarjottavia. Minun ruokavaliomuutokseni on oikeastaan liittynyt pääasiassa pienempiin annoksiin ja kasvisten lisäykseen sekä herkkujen poisjättämiseen näin aluksi. Tavoitteena on saada pysyvä elämänmuutos, joka pitää sisällään liikkumista ja hyvää ruokaa :) Nyt näyttää siltä, että onnistumisen todennäköisyys on varsin korkea! En halua laihtua liian nopeasti, etteivät kilot vaan tule takaisin. Hieman yli kolmessa viikossa paino on pudonnut 2,5 kiloa, mikä tuntuu aika paljolta. Mutta mikäs tässä, kesästä ja elämästä nauttien.

T. Trampoliini

Vierailija
64/67 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, saako joukkoon liittyä vielä? Pudotettavaa mulla ois 5-10kg, peilikuvan mukaan :)

Pituutta on 157cm ja painoa noin 58kg, pituuteen nähden paljon.

Koita syödä paljon kasviksia ja mahdollisimman puhtaasti, eli ei eineksiä.

Liikuntapuoleen on kuulunut jooga, mutta aloitan huomisesta lähtien body pumpin ja combatin. Koitan joka toinen päivä käydä ryhmäliikunnassa.

Niin ja mun vaaka on rikki...luultavasti patterit loppu. Alkupaino on noin 58kg, koitan kerrankin laihduttaa vain peilin avulla, näin aluksi, ehkä parin viikon päästä ostan patterit :)

-anna

Vierailija
65/67 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet kirjoittajat :)

Vaa'an lukema tänä aamuna 57,3. Ei tämä painon pudottaminen ainakaan tähän mennessä ole mitään ydinfysiikkaa ollut, joten ihmettelenkin, mikä siinä itselleni on ollut niin vaikeaa tähän asti... Toisaalta pelottaa, että painon putoaminen pysähtyy kohta ja sen viimeisen parin kilon pudottaminen on sitten ihan hirveän työn ja tuskan takana...

-Pumpuli

Vierailija
66/67 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. :)

Puntari näyttää samaa, hieman päälle 56 kiloa aamuisin. Olen tosiaan ollut nyt kauheassa flunssassa viikon, joten sängyn pohjalla olen viettänyt aikaa pääosin ja syönyt tasan sitä mikä on sattunut maistumaan, eli en mitenkään hirveän terveellisesti... Huomenna pitäisi tsempata tärkeisiin pääsykokeisiin ja ensi viikolla alkaa onneksi kesäloma! Tarkoitus on vähintään pitää paino samassa kesälomankin ajan, mutta aion suoda itselleni myös pienen herkuttelun. :D 

Tervetuloa mukaan kaikki uudet pudottelijat!

Vaikka nyt jo kesäkuukin on niin hyvin voidaan jatkaa tätä pudottelua tässä vaikka kesää ennen olikin tarkoitus. No on tässä kumminkin pudotettu jo ihan hyvin sitäkin ennen, itselläkin kuitenkin se noin 4kg on lähtenyt, että en sinänsä ole yhtään pettynyt, vaikka se nyt tuntuukin hieman jämähtäneen. Niin välillä käy. 

Vierailija
67/67 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei.

Tähän mennessä tapahtunutta:

Tänään aamupalalla puuroa, banaani ja kahvia.

Töissä kahvi.

Työmatkapyöräilyä kertyy tänään 22km.