Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotakuta voi niin paljon järkyttää se että cameltoe näkyy?

Vierailija
10.05.2016 |

Onko se niin kauheaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Itseänikin se jotenkin vaivaannuttaa, mutta onhan se tarkemmin ottaen ihan naurettavaa, että naiselta ei saa näkyä mitään, ei cameltoeta, ei nännejä, mutta miehellä saa kyllä pullottaa...

Vierailija
2/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se nyt tosi rivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Onko sekin rivoa, että miehen sukuelimet pullottavat housun etumuksessa?

Vierailija
4/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Miehillä voi pullottaa lahkeessa, mutta naisella ei saa näkyä muhkuran muhkuraa, nännin kohoumaa tai muuta. Tosi amerikkalaista ja skitsoa.

Vierailija
5/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla miehelläkin.

En minäkään ihan ymmärrä miksi kehon pitäisi olla muovinen kuin barbilla. Ihmisillä kun nyt on nännit ja elimiä jalkovälissä.

Vierailija
6/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
7/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Onko sekin rivoa, että miehen sukuelimet pullottavat housun etumuksessa?

On ainakin mulle. Yök, tunkekaa miehiset vehkeenne vyönalle.

Vierailija
8/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehille ole sellaisia kilpiä, jotka pitää laittaa housuihin, että olisi vaan sellainen tasainen kaari näkyvissä? Samaan tapaan kuin naisten rintsikat.

Vierailija
9/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten av:lla kauhisteltaisiin, että apua mun työkaveri ei käytä munakilpeä, tosi törkee näky!! :D

Vierailija
10/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseletteko te oikeasti niitä?

Vierailija
11/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehille ole sellaisia kilpiä, jotka pitää laittaa housuihin, että olisi vaan sellainen tasainen kaari näkyvissä? Samaan tapaan kuin naisten rintsikat.

No onhan ne miesbalettitanssijoiden käyttämät pöksyt..

Vierailija
12/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä mautonta se lahkeessa pullotus on miehelläkin. Miehet vaan harvoin saavat pakettinsa näkymättömiin, ovat sen verran ulkonevia osia. Naisella pimpsan väliin uponnut housunsauma ja cameltoe kertovat liian pienistä vaatteista = mautonta ja noloa.

Vierailija
13/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette käsittäneet väärin!

Mitä enemmän naisesta näkyy paljaana, sen parempi. Eikös kaikki miehet ajattele näin? Ainakin mammojen mielestä.

Vierailija
14/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ihmiset vähitellen heräävät vastustamaan median ja mainosten luomia visioita "virheettömistä" vartaloista ja "epäkohdista", jotka eivät saa näkyä. Totta kai joku voi olla sitä mieltä aidostikin, että camel toe tai vastaavasti miehiset kohoumat ällöttävät (en väitä että ovat median aivopesemiä), mutta ainakin itse olen viime aikoina alkanut kapinoimaan kaikkea "ei pitäisi, ei saisi" -juttuja vastaan, kauneusihanteita, jotka eivät ole realistisia. Kasvot eivät ole tasaväriset, ihminen ei ole möykytön, selluliitti on aivan normaalia, rypyt ovat merkki vanhenevasta ihosta... Tämä kaikki on luonnollista ja KEHOPOSITIIVISUUS on päivän sana! =) Olen luopunut arvostelemasta muita ja itseäni.

Vierailija
15/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne liian pienistä vaatteista aina kerro, vaan esim. anatomiasta ja housujen leikkauksesta. Näin tässä yksi päivä vanhemman hyvin hoikan naisen, jolla oli thigh gap, eikä yhtään liian tiukat housut, mutta camel toe oli näkyvissä. Jotkut housut on jotenkin niin leikattu/ommeltu, että camel toe tulee tosi helposti esiin.

Vierailija
16/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä pelastettu kun vastaani astelee kaunotar kireissä housuissaan pimpsan muodot näkyvillä.

Kyllä kaikkia muitakin naisvartalon muotoja esitellään vaatteiden läpi.

Vierailija
17/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten av:lla kauhisteltaisiin, että apua mun työkaveri ei käytä munakilpeä, tosi törkee näky!! :D

Repesin....:D Kiitos päivän nauruista!

Vierailija
18/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua sellaine non, ei muuta.

Vierailija
19/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun ihmiset vähitellen heräävät vastustamaan median ja mainosten luomia visioita "virheettömistä" vartaloista ja "epäkohdista", jotka eivät saa näkyä. Totta kai joku voi olla sitä mieltä aidostikin, että camel toe tai vastaavasti miehiset kohoumat ällöttävät (en väitä että ovat median aivopesemiä), mutta ainakin itse olen viime aikoina alkanut kapinoimaan kaikkea "ei pitäisi, ei saisi" -juttuja vastaan, kauneusihanteita, jotka eivät ole realistisia. Kasvot eivät ole tasaväriset, ihminen ei ole möykytön, selluliitti on aivan normaalia, rypyt ovat merkki vanhenevasta ihosta... Tämä kaikki on luonnollista ja KEHOPOSITIIVISUUS on päivän sana! =) Olen luopunut arvostelemasta muita ja itseäni.

Mahtava viesti! Itse asiassa järkevintä tekstiä AV:lla pitkään aikaan. Yläpeukuttaisin loputtomiin jos voisin.

Vierailija
20/49 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä kuviin, kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän