Lapsi suihkutti naapurin kissaa vesisuihkulla
Lapsi oli siis täyttämässä paljua ja isä istui tuolilla vähän matkan päässä ja kuuli huudon.
Lapsi oli pelästynyt kissaa ja päästänyt letkulla sitä päin niin että kissa oli ihan mudan peitossa,( maa täynnä irtomultaa)
Mitä tekee naapuri.. Huutaa vittua omalta tontiltaan ja käskee meidän korvata kun joutuu viemään pitkäkarvainen kissansa pestäväksi.
Mies sanoi että hän voi kyllä pestä ilmaiseksi ja näytti letkua. Siinä meni naapurisopu.
Kommentit (52)
Kissa oli siis väärällä tontilla. Tullia siitä pitäisi maksaa.
Naapuri oli ihan oikeassa. Uittaisin ukkosi likakaivossa. Lapsi on syyntakeeton
Jos se katti oli teidän pihalla, niin ihan turha on naapurin huudella.
Kissaraukka :( Tosin eipä lapsi tahallaan tuota tehnyt. Kissan voi naapuri pestä myös itse
Tämä ketju menee ulkokissoista jankkaamiseen joten poistun tämän kommentin jälkeen.
Ihme mukula jos kissiä peljästyy :) Varmaan säikkyy varjoaankin.
No vähän tilannetajuton jörri toi sun miehesi tai sitten ihan vaan kusipää. Jos naapuri olisi mudannut teidän tiinapekan niin teitäkään tuskin olisi just sillä hetkellä naurattanut tuollainen vesiletkuhuumori, kun käsissä on kirkuva lapsi.
No ei sentään laittanut sinappia hännän alle :3
No mitäs päästi kissan ulos. Tuo kastuminen on pieni ongelma verrattuna kaikkeen muuhun mitä ulkokissoille voi käydä.
Ei sais nauraa, mutta kyllä nauroin:) Meidän naapurin kissa on pelästyttänyt mut monesti henkihieveriin. Se hengailee enempi meillä, kun kotonaan. Taidan tehdä saman tempun.
Näin minäkin teen, jos naapurin kissa(t) tulevat meidän pihalle paskomaan ja kuseksimaan, kaivelemaan kasvimaata ja lymyilemään pihalla tuulettumassa roikkuvien petivaatteiden väliin ja terassille. Tervemenoa sinne, mistä on tullutkin märkänä taikka säikyteltynä. Väärinhän se on, että eläin kärsii, mutta kykenemättömälle kissanomistajalle ei mene jakeluun, että oma karvasäkki ei ole kaikille se ihana lemmikki. Monta kertaa olen asiasta sanonut, mutta ei tunnu olevan vaikutusta. Kissa ei kuulu Suomen luontoon!
Vierailija kirjoitti:
Naapuri oli ihan oikeassa. Uittaisin ukkosi likakaivossa. Lapsi on syyntakeeton
Jos naapuri päästää kissansa ulos vapaana juoksemaan niin silloin ei auta kuin itse maksaa pesettäminen. Itse on riskin sotkeentumisesta ottanut ja itse sen hoitaa. Kissa oli kaiken lisäksi vielä naapurin tontilla, missä sillä ei ole mitään asiaa oleskella.
Ei mitään saumaa saada korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin teen, jos naapurin kissa(t) tulevat meidän pihalle paskomaan ja kuseksimaan, kaivelemaan kasvimaata ja lymyilemään pihalla tuulettumassa roikkuvien petivaatteiden väliin ja terassille. Tervemenoa sinne, mistä on tullutkin märkänä taikka säikyteltynä. Väärinhän se on, että eläin kärsii, mutta kykenemättömälle kissanomistajalle ei mene jakeluun, että oma karvasäkki ei ole kaikille se ihana lemmikki. Monta kertaa olen asiasta sanonut, mutta ei tunnu olevan vaikutusta. Kissa ei kuulu Suomen luontoon!
Minkä maan luontoon se sitte kuuluu?
Minäkin taidan kokeilla. Käänsin eilen meinaan kasvimaan mullat ja se oli täynnä kissanpaskaa. Kuivunutta ja tuoretta ja siltä väliltä.
En pysty viljelemään muuta kuin perunaa tuon kissan takia. Ja tietty naapurien kissa. Jos kastelis sen ohimennen, pysyisköhän pois?
Naapurisi rikkoi lakia. Kissat on pidettävä valvonnan alaisina ja ne eivät saa ulkoilla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä kysymys :) Siitä pisteet sinulle. Suomeen ei ja jokainen pitäköön lemmikkinsä aisoissa, kun on eläimen hankkiessaan ottanut vastuun siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kartta, ole hyvä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Villikissa#/media/Tiedosto%3AFelis-silv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kartta, ole hyvä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Villikissa#/media/Tiedosto%3AFelis-silv…
Villikissa on ehkä vähän asia kuin nämä ihmisten kanssa asuvat turhakkeet.
Vierailija kirjoitti:
No vähän tilannetajuton jörri toi sun miehesi tai sitten ihan vaan kusipää. Jos naapuri olisi mudannut teidän tiinapekan niin teitäkään tuskin olisi just sillä hetkellä naurattanut tuollainen vesiletkuhuumori, kun käsissä on kirkuva lapsi.
Miehellä oli käsissä kirkuva lapsi koska lapsi pelästyi kissaa (on koiran puremisesta jäänyt traumoja) ja lisäksi vielä naapuri huutaa kuin hullupäinen vittua.. Joten ihan sama naurattiko naapuria vai ei!
Ap
Pysyy kissa tuon jälkeen pois teidän pihalta. Tuohan oli juuri oikea tapa karkoittaa se.