Onko täällä ketään muuta narsistin uhria, joka on joutunut myös lastensuojelun uhriksi narsistin toimesta?
Täytyy sanoa, että toipuminen oli vasta alkutekijöissään tuosta miehestä, mutta kylläpä keksikin hyvän koston!! En tule jaksamaan tätä, koska puheitani ei uskota sossussa.
Kommentit (54)
Ei sossu ajattele lapsen etua. Sossu ajattelee omaa etuaan. Sossun etu on paisutella, keksiä, vääristellä, kärjistää, kriisiyttää, valehdella. Koska näin voivat väittää, että ovat aliresurssoituja ja tarvitsevat lisää massia. Todellisuudessa suuri osa keisseistä on täysin tuulesta temmattua jauhamista ja rajatonta vatvomista, joka voi kestää jopa vuosia, vaikkei edes tiedetä, mikä on sen kaiken turhan jauhamisen ja tapaamisten aihe enää. Todelliset, vakavat tapaukset, sossut saattavat puolestaan jättää täysin huomiotta ja hoitamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole halusta luovuttaa lapsi narsistille, vaan siitä, että ei enää voi mitään! Seinä on vastassa joka puolella.
Tiedän tapauksen vuosien takaa, joka pöyristyttää minua vieläkin. Narsisti (tässä tapauksessa isä) on täydellinen manipuloija. Hän todella osaa roolinsa. Onko näitä sosiaalityöntekijöitä ollenkaan koulutettu tunnistamaan narsisteja tai yleensä luonnevikaisia?
Tässä tuntemassani tapauksessa ensisijainen häviäjä oli lapsi, ja toiseksi lapsen äiti. Voittaja oli tietenkin lapsen isä, mutta hänen vastuullinen isyytensä katosi samantien, kun päätös hänen hyväkseen julistettiin. Voittajia olivat tietysti mielestään myös lapsen isään niin valtavasti mielistyneet ja ihastuneet sossutädit, jotka sokeutuivat täydellisesti tosiasioille.
Onko ihme, että tavallinen naisihminen ei osaa nähdä kulissien taakse ja sortuu narsistimieheen, kun siihen sortuu ammatti-ihmisetkin, joiden sentään pitäisi koulutuksensa puolesta olla perehtynyt edes jonkin verran sosiaalipsykologiaan ja ihmistuntemukseen?
Kyllä ne tunnistaa, mutta monesti lasun sossu on juuri itse se narsisti.
Miksi ihmeessä lastensuojelu sotketaan huoltajien väliseen huoltajuusriitoihin?
Et ap saa luovuttaa, mikäli siis oikeasti olet parempi huoltajana teidän lapselle. Joku tuolla aiemmin kysyi, etteikö sossut tunnista narsistia? No ei varmasti mitenkään helpolla, eiväthän edes lääkärit sellaista mitenkään helposti tunnista. Muista ap ottaa aina kaikkiin tapaamisiin tukihenkilö mukaan ja videoikaa nämä tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se pointti. Sossutätejä käytetään vain kättä pidempänä toisen (lähivanhemman) väsyttämiseen. Varsinkin jos ja kun se tapahtuu eron jälkeen, niin kyllä siitä erotilanteesta heijastuu ongelmia aivan kaikkeen. Varmasti jopa koulussa huomataan käytösongelmia yms.
Muistan itsekin miten olin kärpäslätkän alla jopa pari vuotta eron jälkeen, kun lasten isä sukulaisineen soitteli jatkuvasti jostain asiasta lastensuojeluun. Ja anoppi lähetteli uhkauskirjeitä, sekä soitteli pitkin sukulaisiani käsittämätöntä valetta. Ei kylläkään koskaan oltu lasun asiakkaina. Sattui onneksi olemaan sen verran fiksu täti, että kyläily kotonani riitti toteamaan ettei asia kuulu heille vaan huoltajuusriidat käydään muualla.
Älkää allekirjoittako mitään kiristyksiä perheneuvolassa, vaikka siellä olisi koko tätikaarti asettunut sinua vastaan. Nimittäin oikeudessa asioista pitää olla jo näyttöä, ei niitä huoltajuuksia viedä äidiltä sen vuoksi että on ahdistunut ja varmaan salaa jotain, yms.
Miksi avoin- ei lastensuojelu kääntää avoin valehdellessaan lapsen olosuhteet perättömäksi lausumassa tuomioistuimessa syyllistyessään rikokseen Raision kaupungin menettelyssä vieraannuttaessaan, manipuloidessaan, aivopesseessään lapset pois isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä narsistisesti sairaana "viranomaisena"- siinä teille avoimuutta..
Ei oikeudessa tarvita sairaista "lastensuojelun" viranomaisilta mitään näyttöä- taisit nyt kääntää asian väärin päin, valehtelijoita taas liikkeellä?
Kuulostat hyvin negatiiviselta ja epätasapainoiselta. Unohda se exäsi. Keskity nyt itsesi ja lapsesi hyvinvoinnin parantamiseen.
En jaksa lukea aloitusta pidemmälle, eikä tarvitsekaan. Omakohtainen kokemukseni on ja myös ystäväni tapaus, että itsensä on hyvä pitää koossa. Olet aito oma itsesi ja pysyt asiallisena. Siinä se.
Itse käänsi asian väärin päin - valehtelijoita tosiaan taas liikkeellä. Perätön lausuma lapsen olosuhteista annettu 27.5.2008 Raision kaupungin menettelyssä!!!!valehtele via sikoja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeudessa tarvita sairaista "lastensuojelun" viranomaisilta mitään näyttöä- taisit nyt kääntää asian väärin päin, valehtelijoita taas liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sossu ajattele lapsen etua. Sossu ajattelee omaa etuaan. Sossun etu on paisutella, keksiä, vääristellä, kärjistää, kriisiyttää, valehdella. Koska näin voivat väittää, että ovat aliresurssoituja ja tarvitsevat lisää massia. Todellisuudessa suuri osa keisseistä on täysin tuulesta temmattua jauhamista ja rajatonta vatvomista, joka voi kestää jopa vuosia, vaikkei edes tiedetä, mikä on sen kaiken turhan jauhamisen ja tapaamisten aihe enää. Todelliset, vakavat tapaukset, sossut saattavat puolestaan jättää täysin huomiotta ja hoitamatta.
puhut täyttä asiaa - näin on, Raision kaupungin perhepalvelujen "lastensuojelun" perätön lausunto tuomioistuimessa lasten olosuhteista 27.5.2008, sosiaalityöntekijät Tiina Tuokko, Sari Kuokka, johtava sosiaalityöntekijä Hannele Elo-Kuru, lastenvalvoja Veikko Anttila ja lasten vieraannuttaminen, aivopesu, manipulaatio pois isästään- ja isovanhemmistaan edelleen jatkuu yli 15 vuoden jälkeenkin tukien vieraannuttaja äidin katkeruutta, narsistista menettelyä..
Ei ollut narsisti mutta psykopaatti aivan varmasti, joka erkaannutti ihan veemäisyyttään minut (isän) ja lapset toisistamme kun lapset olivat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
En kääntänyt - Raision "lastensuojelu" valehteli itse lasten lausumat 31.3.2008 asumisestaan isällä ja mitä lastenvalvojalla tapahtunut, mistä lastenvalvojalla vanhempien kesken 25.5.2007 yhdessä sovittu. Älä itse valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Et ap saa luovuttaa, mikäli siis oikeasti olet parempi huoltajana teidän lapselle. Joku tuolla aiemmin kysyi, etteikö sossut tunnista narsistia? No ei varmasti mitenkään helpolla, eiväthän edes lääkärit sellaista mitenkään helposti tunnista. Muista ap ottaa aina kaikkiin tapaamisiin tukihenkilö mukaan ja videoikaa nämä tapaamiset.
Koska valehtelijat lasten olosuhteet Raision kaupungin perättömässä lausumassa 27.5.2008 tuomioistuimessa syyllistyessään mm. lapsen- ja ihmisoikeus rikokseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lastensuojelun "uhriksi"? Kun tai jos lapsesi päätyy lastensuojelun asiakkaksi, niin yritä vaan olla avoin ja rehellinen, se on ainoa oikea tapa ja teille parhaaksi. Vai onko sinulla jotain, mitä haluat salata? Mikäli olet avoin ja rehellinen ja sinulla ei ole ongelmia, niin sossutkin huomaavat ja uskovat sen. Jos taas asenteesi on tuollainen, niin väkisinkin herää epäilyksiä.
Olen ollut avoin ja rehellinen ja onhan mulla se ongelma, että olen tuosta miehestä ja hänen toimistaan vielä rikki, mutta se ei ole kyllä millään tavoin vaikuttanut siihen, miten lapsen kanssa on mennyt. Surun määrän olen korkeintaan salannut siksi, että se ei ehkä kuulu lastensuojelulle.
Ollaan tavattu lastensuojelua muutamia kertoja ja on osoittautunut, että minua ei kuunnella, vaan lapsen keksimällä keksityt oireet ovat se ongelma. Eli lapsi on asiakas ja oikeassa, minun sanomiseni ovat turhaa ja aiheuttavat vain negatiivisia kirjauksia näköjään niihin papereihin tai niistä ei välitetä ollenkaan eli ne sivuutetaan. En aio jatkaa sossujen kanssa yhteistyötä enää. Ottakoot se narsistimies sitten lapsen, koska olen oikeasti ihan loppu!
Ei lasta narsistivanhemmalle! Hanki ihmeessä asianajaja, jos hän huoltajuudesta haluaa riidellä. Saanko kysyä, mitä nämä oireet ovat, joita lapsella näkevät tai ovat näkevinään?
Kuinka iso?
En jaksa riidellä huoltajuudesta, enkä halua kertoa enempää. Sen vaan sanon, että lapsi on jo iso.
jos lapsi on jo iso ja asettuu vielä narskun puolelle, taistelet tuulimyllyjä vastaan. Parempi antaa sitten exän olla se loistava vanhempi, jos kaikki ovat sitä mieltä. Eikös lapsen kantaa jonkun iän jälkeen jo kysytäkin? Taistelemalla väsytät itseäsi loppuun ja saat kunnon räyhäävän lapsen vielä pahentamaan tilannetta. Näin saat itsellesi aikaa irroitautua koko kuviosta ja hoitaa myös omia haavoja. Jos lapsi haluaa sua myöhemmin syyttää, niin itse teki valinnan. Se ei tee susta huonoa äitiä että olet etävanhempi. Toki narskujen kanssa ongelma on se että ne janoaa draamaa ja tappelua..mitä hän sitten seuraavaksi yrittää keksiä. Tosin eipä sillä pitäisi kauheasti olla sulle asia muuten kun lapsen tapaamiseen liittyen.
Varsinaisia asiantuntijoita täällä.. menee jo noloksi.
Epätoivoiset erovanhemmat tekevät lasuja toisistaan milloin mistäkin aiheesta. Sotketaan sosiaaliviranomaiset huoltoriitoihin. Huoltoriidat kuuluvat oikeuteen ja sieltä saatetaan pyytää sossuja tekemään olosuhdeselvityksiä jotka kuuluvat perheoikeudellisiin palveluihin, ei lastensuojeluun.
Alkaa oikeasti tämä sossujen mollaaminen huvittamaan ja seuraavaksi naurattamaan kun lukee perustelut päteville tosiasioille.
Ai niin, ja lastenvalvojatkin ovat yleensä sossuja, mutta jos vanhemmat haluaa riidellä kaikesta niin silloinhan mennään oikeuteen.
Perehtykää hyvät ihmiset.
Jouduin narsistisen lasun uhriksi koska viinaan menevä naapurin narsisti-mummeli ei tykännyt siitä, että en kasvattanut lapsiani hänen sääntöjä ja tapoja noudattaen.
Jos ovat perheoikeudellisia, niin miksi ne laatii "lastensuojelun" sosiaalityöntekijä, joka ei ollut lausuntoa tehdessään edes Raision kaupungin palveluksessa tehdessään perättömän lausuman 27.5.2008 lasten olosuhteista Raision kaupungin "ladtensuojelun" sosiaalityöntekijänä rikollisessa Tiina Tuokko menrttelyssä..
Raision kaupungin vieraannutettu isä
Yritti kyllä vuosia ja kymmeniä ls-ilmoituksia tehtaili ym. mutta ainoa huoli lasulla koskaan oli tästä toiminnastaan.. Se on totta ettei henkistä väkivaltaa tunnisteta lasussa riittävän hyvin ja vääriä päätöksiä tulee, mutta oikeudessa yleensä vaaditaankin sit jo eritasoinen näyttö eikä kiusanteko yleensä onnistu siellä. Suomessa ollaan ylipäätään jäljessä lähisuhdeväkivallan hoidossa, mikä näkyy tässäkin.
Sosiaalihuollon tehtävä on puuttua tilanteeseen, jos katsotaan lapsen hyvinvoinnin vaarantuvan. Mitä ilmeisemmin tässä tilanteessa sossu näkee lapsen käytöksessä jotakin mikä aiheuttaa huolta. Muutoin sosiaalihuolto ei jatkaisi toimia. Älä ajattele heidän tekevän sinulle kiusaa, koeta ajatella lapsesi kautta. Mitä oireita ja miten LAPSEN tilannetta voisi auttaa. Nyt puhut vain itsestäsi ja siitä miten SIBUA kiusataan. Ajattele lapsia.