En voi ymmärtää mikseivät naiset harrasta itsetyydytystä enemmän
Vaikka toisten intiimiasiat eivät kuulukaan muille, on tässä sellainen puoli että minäkin tulen tilastoiduksi haluttomaksi vain koska samaan sukupuoleen kuuluvat ovat usein sellaisia. Miten on mahdollista ettei tee mieli hieroa klitoristaan? Miten? En nautintoaine-eläjänä voi käsittää tätä.
Olen tavannut aikuisia naisia jotka eivät koskaan ole itsetyydyttäneet. Miten tällaiset naiset hankkivat mieskumppanin, kun omia fantasioita, kehontuntemusta tai seksuaalisia haluja ei ole? :D Ei ihme että miehet pettävät.
Tarkoitukseni ei ole loukata ketään. Minusta tällaisen vaarattoman nautinnon poissulkeminen on vain sama kun kieltäytyisi suklaasta, sipseistä, kakusta, lomamatkasta tai mistä vain nautinnosta. Menenkin tästä masturboimaan, mukavaa iltaa!
Kommentit (13)
Missä niitä tilastoja on joissa näkee kuinka paljon sitä harrastetaan?
Itse en ainakaan ole tilastoissa mukana kun sitä tietoa ei minulta kukaan koskaan ole kysynyt.
Eivät jaksa ja osaa. Sekin on miesten eli patriarkaatin vika.
Itsetyydytys on vapaaehtoista eikä se tekemättä jättäminen ole syy siihen että mies pettää.
Mä en oikein pidä itse aiheutetusta orgasmista. Mä haluan saada nautintoa mieheni kanssa, mulle seksissä tärkeää on läheisyys, toisen iho. Lisäksi mies osaa sen niin paljon paremmin, orgasmi on voimakkaampi, intensiivisempi ja pidempi hänen kanssaan. Siksi.
Seksiä meillä onkin paljon, koska se on niin hyvää
Sinä et voi millään tietää todella, kuinka usein joku masturboi. Se on jokaisen henkilökohtainen asia ja useimmat valehtelevat sen määrästä.
Ei se tunnu miltään niin kuin ei seksikään. Turha hukata aikaa siihen :) Kiva, jos muut nauttii. T: Aseksuaali
Niinno, ei kaikki ihmiset tykkää suklaasta, sipseistä tai lomamatkoistaan, ainakaan yhtä paljon. Oikeasti, tuleeko tämä nyt sulle uutisena, ap? Kaikki miehetkään eivät muuten masturboi. Ihminen voi saada mielihyvää niin monin eri tavoin.
Onko sinulla jokin kattava ja totuudenmukainen tilasto asiasta...?
Mä oon sinkku enkä harrasta ollenkaa. :D Ei paljoo kiinnosta.
Ei se tunnu se osuus miltää.
t. analseksuaali
Moni nainen varmaan harrastaa enemmän kun myöntää. Se on edelleenkin jostain käsittämättömästä syystä tabu joillekin naisille.
Itse en kyllä ehdi useammin. Joka aamu ainakin kerran, useimmiten pari. Illalla ja yöllä samoin.