Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liityin nettideittisivustolle ja pöyristyin naisten profiileista!

Vierailija
09.05.2016 |

Toinen toistaan vaatimattomamman oloiset ja näköiset tantat kilpaa laativat listoja miehiä koskevista vaatimuksista. Voi jumalauta, jos oikeasti haluatte edes jonkun miehen, niin käykää peilin edessä ja asettakaa rima sen mukaan! Vaikka kaverinne sanovat, että olette tosi nättejä ja mukavia, niin eivät he sitä aina(lähes koskaan) oikeasti tarkoita.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi innostua enemmän miehestä joka on projektipäällikkö kuin karvaperseduunari? Johan siinä älykin on ihan toisella tasolla. Kuka korkealle koulutettu ja älykäs nainen jaksaa kuunnella karvaperseen juttuja? Toki ihmiset ovat yksilöitä mutta keskimäärin.

Vierailija
42/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailin viime vuonna. Olen itse taloudellisesti hyvin toimeentuleva. Miehen talous kiinnosti siinä mielessä, etten itse halunnut tulla taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Nyt olen seurustellut mukavan "karvaperseduunarini" kanssa puolisen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Olen hoikka alle 30v nainen, fyysiset mitat, koulutus ja harrastukset ovat näkyvissä, mieheltä toivoisin vain normaalipainoa ja päihdeongelmattomuutta. Silti saan viestejä vain 40-50 vuotiailta miehiltä jotka kyselevät masturboinnistani.

Ei kannata olla noin seksuaalisesti estynyt, jos aikoo parisuhteeseen.

Vierailija
44/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet kertovat rehellisesti ja avoimesti niin ikänsä, painonsa kuin koulutuksensakin...

Kuvatkin ovat aika usein jopa tältä vuosituhannelta, mutta vyötärönmitta ja päälaki ovat edelliseltä. 

Pahoittelen, että nauroin.

Tuohon päälakijuttuun liittyen.... minä käytän profiilikuvassani tupeeta, onko toimintani sen epärehellisempää kuin naisten meikkaaminen?

On se epärehellisempää kuin leikkaaminen. Vai onko mielestäsi leikkaaminen ja naisen peruukki yhteneväisiä? *meikkaaminen*

Kulttuurissamme hiukset ovat alati alttiita muutokselle -ihmiset kokeilevat uusia kampauksia ja käyvät parturissa, hiukset eivät siis normaalistikaan ole samanlaisena pysyvä ominaisuus ihmisessä kasvojen tapaan -kasvot kun eivät muutu luonnollisesti muuten kuin iän myötä. Tästä perspektiivistä kasvojen kaunistaminen keinotekoisesti on suurempi huijaus kuin hiusten kohtentaminen. Ainoa asia mikä tekee meikkaamisesta vähäisemmän petoksen on meikkaamisen yleisyys -lähes kaikki naiset meikkaavat.

En joka tapauksessa katso tarpeelliseksi ruveta varoittelemaan peruukistani, kun harva nainenkaan ilmoittaa silikoneista, hiustenpidennyksistä tai muista harvinaisemmista ehosteista profiilissaan.

Vierailija
45/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi innostua enemmän miehestä joka on projektipäällikkö kuin karvaperseduunari? Johan siinä älykin on ihan toisella tasolla. Kuka korkealle koulutettu ja älykäs nainen jaksaa kuunnella karvaperseen juttuja? Toki ihmiset ovat yksilöitä mutta keskimäärin.

Tämän takia minäkin miehenä tapailen vain kauniita naisia -kyllähän minä muuten ruman naisen kelpuuttaisin mutta kun niillä keskimäärin on niin kovin huono itsetunto.

Vierailija
46/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Suomi24:ssä jos jättää tulot ilmoittamatta treffi-ilmoituksessa, niin kyllä sitä viimeistään toisessa viestissä on kysytty. Mutta eihän naisia raha kiinnosta. Kunhan sitä on ja paljon! :D

Uskon kyllä niin, että tuloja kysyttäessä halutaan vain tietää, että talous ei tule miehen kohdalla esteeksi esimerkiksi sillä tavalla, ettei voi käydä missään koska miehellä ei o le rahaa. Vaikea uskoa, että nykynainen olisi heti miehen lompakossa kiinni.

Juuri nykynainen saattaa ollakin aikamoisessa rahapulassa. Työttömiä on pilvin pimein jopa akateemisissa. Toinen asia on sitten tietysti se, havitteleeko nainen miehen rahoja. Itsekin olen pienituloinen akateeminen, mutta en ole koskaan maksattanut miehillä mitään ja minulle käy mieheksi oikein hyvin samanlainen pienituloinen, kunhan on aika fiksu ja muuten ok.

Vierailija
47/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaa, itse laitoin profiiliini, ettei nappaa miehet, joiden mielestä hauska ilta päättyy juoppoputkaan. Tämäkö on nyt liikaa vaadittu?

Vierailija
48/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta harmittaa, kun hän ei kelpaa edes rumille ja lihaville tantoille? XD