Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liityin nettideittisivustolle ja pöyristyin naisten profiileista!

Vierailija
09.05.2016 |

Toinen toistaan vaatimattomamman oloiset ja näköiset tantat kilpaa laativat listoja miehiä koskevista vaatimuksista. Voi jumalauta, jos oikeasti haluatte edes jonkun miehen, niin käykää peilin edessä ja asettakaa rima sen mukaan! Vaikka kaverinne sanovat, että olette tosi nättejä ja mukavia, niin eivät he sitä aina(lähes koskaan) oikeasti tarkoita.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Suomi24:ssä jos jättää tulot ilmoittamatta treffi-ilmoituksessa, niin kyllä sitä viimeistään toisessa viestissä on kysytty. Mutta eihän naisia raha kiinnosta. Kunhan sitä on ja paljon! :D

Uskon kyllä niin, että tuloja kysyttäessä halutaan vain tietää, että talous ei tule miehen kohdalla esteeksi esimerkiksi sillä tavalla, ettei voi käydä missään koska miehellä ei o le rahaa. Vaikea uskoa, että nykynainen olisi heti miehen lompakossa kiinni.

Vierailija
22/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Suomi24:ssä jos jättää tulot ilmoittamatta treffi-ilmoituksessa, niin kyllä sitä viimeistään toisessa viestissä on kysytty. Mutta eihän naisia raha kiinnosta. Kunhan sitä on ja paljon! :D

En kyllä jaksa uskoa, että sinulle on edes vastattu ilmoitukseen, koska itse olen keskustellut monienkin miesten kanssa, enkä ole kertaakaan kysynyt tuloja. Ja kolme viimeisintä treffikumppaniakin ovat olleet opiskelijoita, joilla tunnetusti ne tulot eivät päätä huimaa. Oletko varma, etteivät nämä ole jotain maksullisia naisia, jotka ovat sinua lähestyneet, jos heti tulee raha puheeksi?

Niinpä. Oletan että miehen ilmoituksessa on jotain pahasti pielessä jos vain tulot ilmoittamalla saa vastauksia. Spurgun näköinen? Nainen haluaa tietää onko töissäkäyvä vai mt-kuntoutuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin nettideitin kautta todella komean miehen. Mukava juttukaveri, mutta jotenkin kylmän tuntuinen. Selvisi sitten tuttavan kautta, että mies on tehnyt rikoksia, on päihdeongelmaa ja naisten väärinkäyttöä.

Liikkuu Kaakkois-Suomen alueella.

Vierailija
24/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa uskoa, että sinulle on edes vastattu ilmoitukseen, koska itse olen keskustellut monienkin miesten kanssa, enkä ole kertaakaan kysynyt tuloja. Ja kolme viimeisintä treffikumppaniakin ovat olleet opiskelijoita, joilla tunnetusti ne tulot eivät päätä huimaa. Oletko varma, etteivät nämä ole jotain maksullisia naisia, jotka ovat sinua lähestyneet, jos heti tulee raha puheeksi?

Niinpä. Oletan että miehen ilmoituksessa on jotain pahasti pielessä jos vain tulot ilmoittamalla saa vastauksia. Spurgun näköinen? Nainen haluaa tietää onko töissäkäyvä vai mt-kuntoutuja.

Tai sitten tämän kirjoittajan mielestä kysymys "mitä teet työksesi" tarkoittaa samaa, kuin miten paljon tienaat.

Vierailija
25/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aina naurattaa kun joku pullukka kananpersetukkainen lähihoitaja porvoosta hakee vaikka ja mitä. Lopussa sitten vielä "EN ETSI PELKKÄÄ SEKSI SEURAA!" eli näillekin wt-tyypeille on kysyntää, oli se sitten pelkkää hetken huumaa mutta silti. Heh. 

Onneksi olen homo.

Vierailija
26/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en välitä mitä naiset kirjoittavat, mutta oudoimpia on ne ,jotka raivoaa profiilissaan seksin ehdottelijoille ja liian vanhoille miehille. Ei nuo kuitenkaan edes lue profiilia ennen pervojen viestien lähetystä ja näin tavalliselle miehelle tulee kuva oudosta raivohullusta ämmästä

Eihän kaikki vanhat ukot ole siellä pervoilemassa, osa oikeasti taitaa kuvitella että nuori nainen saattaa haaveilla nuorekkaasta ja viriilistä setämiehestä. Varmasti osa näistä tapauksista karsiutuu pois kun profiilissa lukee heti aluksi että ukkelit ei kiinnosta.

Vierailija
27/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain hyvännäköiset saa toivoa tiettyjä ominaisuuksia kumppanilta?

Tää on ehkä kyynistä, mutta tietyllä tavalla noin se vaan menee.

Naisen markkina-arvoa nostaa ulkonäkö, miehen markkina-arvoa menestyminen. 

Tiukin perä pokaa paksuimman lompakon.

Itseäni ei kiinnosta kuunnella mäkätystä joten jos haluan harrastaa seksiä naisen kanssa joka on todella kaunis niin menen huoriin. Tulee muuten aika paljon halvemmaksikin.

Vierailija
28/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että pullis vaikuttaa melko ikävältä ihmiseltä?

Realismi on ikävää joskus. Varsinkin jos se osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
29/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tämän kirjoittajan mielestä kysymys "mitä teet työksesi" tarkoittaa samaa, kuin miten paljon tienaat.

Niin. Se on yhdistetty raha&status kysymys. Jos kerron pelkästään olevani rakennusalalla, niin oletetaan että joku karvaperseinen duunari ja kiinnostus vähenee. Jos kerron olevani projektipäällikkö rakennusalalla, niin kustaan hunajaa ja esitetään vaikka kuinka kiinnostunutta. Kauhean kylmää, että nuo status ja raha-asiat tosiaan tulee ihan ensimmäisenä esille. 

Vierailija
30/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vain hyvännäköiset saa toivoa tiettyjä ominaisuuksia kumppanilta?

Tää on ehkä kyynistä, mutta tietyllä tavalla noin se vaan menee.

Naisen markkina-arvoa nostaa ulkonäkö, miehen markkina-arvoa menestyminen. 

Tiukin perä pokaa paksuimman lompakon.

Itseäni ei kiinnosta kuunnella mäkätystä joten jos haluan harrastaa seksiä naisen kanssa joka on todella kaunis niin menen huoriin. Tulee muuten aika paljon halvemmaksikin.

Millä tavalla halvemmaksi? Siis ihan oikeasti tulee kyllä mieleen, että näille palstalaisille ei ole kukaan vastannut saati sitten, että nämä olisivat treffeille päässeet. Ei ne pari kahvikuppia nyt niin paljoa kuitenkaan maksa, vai saako jostain tosiaan huoran alle viidellä eurolla.

Vierailija
31/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia listoja naisilla on?

Haloo ap?

Kopioiminen veisi ensi kevääseen asti. Käy itse vilkaisemassa. Ohis

Vierailija
32/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia listoja naisilla on?

Haloo ap?

Kopioiminen veisi ensi kevääseen asti. Käy itse vilkaisemassa. Ohis

oletpas sä nokkela. Minä en valitettavasti käytä mitään seuranhakupalveluita. Kerro nyt kun sellaista väität.

Vierailija
33/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että pullis vaikuttaa melko ikävältä ihmiseltä?

Realismi on ikävää joskus. Varsinkin jos se osuu omaan nilkkaan.

yläpeukutatko omia kirjoituksiasi? :) Perustan mielipiteeni sinun kirjoittamillesi vastauksille useisiin ketjuihin pitkältä ajalta. Ei kai ne kaikki ole voineet nilkkaan osua?

Vierailija
34/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on yhdistetty raha&status kysymys. Jos kerron pelkästään olevani rakennusalalla, niin oletetaan että joku karvaperseinen duunari ja kiinnostus vähenee. Jos kerron olevani projektipäällikkö rakennusalalla, niin kustaan hunajaa ja esitetään vaikka kuinka kiinnostunutta. Kauhean kylmää, että nuo status ja raha-asiat tosiaan tulee ihan ensimmäisenä esille. 

Tai sitten monet naiset vain ihan vilpittömästi haluavat tietää minkä alan ihmisen kanssa ovat tekemisissä. Koska se nyt kertoo jonkun verran siitä ihmisestä, samoin, kuin ikä, onko lapsia, missä päin asuu jne.

Vierailija
35/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet kertovat rehellisesti ja avoimesti niin ikänsä, painonsa kuin koulutuksensakin...

Kuvatkin ovat aika usein jopa tältä vuosituhannelta, mutta vyötärönmitta ja päälaki ovat edelliseltä. 

Pahoittelen, että nauroin.

Vierailija
36/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet kertovat rehellisesti ja avoimesti niin ikänsä, painonsa kuin koulutuksensakin...

Kuvatkin ovat aika usein jopa tältä vuosituhannelta, mutta vyötärönmitta ja päälaki ovat edelliseltä. 

Tuohon päälakijuttuun liittyen.... minä käytän profiilikuvassani tupeeta, onko toimintani sen epärehellisempää kuin naisten meikkaaminen?

Vierailija
37/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se aina naurattaa kun joku pullukka kananpersetukkainen lähihoitaja porvoosta hakee vaikka ja mitä. Lopussa sitten vielä "EN ETSI PELKKÄÄ SEKSI SEURAA!" eli näillekin wt-tyypeille on kysyntää, oli se sitten pelkkää hetken huumaa mutta silti. Heh. 

Onneksi olen homo.

Miksi hän ei saisi etsiä sellaista miestä, josta hän on kiinnostunut? Wt:ksi nimittäminen on alkeellista.

Tuskinpa sinäkään etsit yhtä rumaa ja tyhmää kuin itse olet, vaan haet mahdollisimman komeaa miestä ja hyvin todennäköisesti varakasta miestä. Yllättävän monissa homoparisuhteissa toinen on selkeästi vanhempi ja varakkaampi - ja erittäin usein elättää toista osapuolta. Kumpi sinä olet? Kirjoituksesi perustella veikkaan jälkimmäistä.

Petyn aina, kun homomiehet ovat yhtä lapsellisia kuin palstalassukat. Tilanteen pitäisi olla teidän kohdallanne parempi.

Vierailija
38/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon päälakijuttuun liittyen.... minä käytän profiilikuvassani tupeeta, onko toimintani sen epärehellisempää kuin naisten meikkaaminen?

Ei tietenkään, koska mainitset varmasti ilmoituksessasi irtohiuksesi. Useimmat miehet noteeraavat meikin.

"48-vuotias NUOREKAS mies etsii 18-21 -vuotiaita naisia./Voit ola nuorempikkki jos oot yli kuus toist."

Vierailija
39/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se epärehellisempää kuin leikkaaminen. Vai onko mielestäsi leikkaaminen ja naisen peruukki yhteneväisiä? *meikkaaminen*

Vierailija
40/48 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaperseinen duunari on loistava. Arvostan miehessä joka on kätevä käsistään ja tienaa saman verran kuin mä noin suunnilleen.