Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin miesystäväni tämän palstan takia.

Vierailija
09.05.2016 |

Että kiitos vaan. Nyt olen ihan romuna ja kaduttaa. Kyseessä siis juurikin tällainen kammoksuttu nuori nainen ja vanhempi mies -suhde. Mä olen 22-vuotias ja mies 36-vuotias. Juttelin hänen kanssaan tuosta hyväksikäyttämisestä ja hän vakuutti että mistään sellaisesta ei missään tapauksessa ole kysymys. No, en kuitenkaan pystynyt uskomaan häntä. Uskokaa tai älkää, niin yritin. Vainoharhaisuus otti kuitenkin vallan siitä huolimatta, että mies ei ole antanut siihen aihetta. Tuloksena ero ja kamala ikävä.

Vihaan tätä palstaa, koska sen takia en enää pysty luottamaan ihmiseen jota rakastan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähetti juuri tekstiviestin. Siinä lukee näin: "Me voidaan selvittää tää juttu yhdessä. Kerro kulta mulle, mitä mä voin tehdä? Älä jätä mua, rakastan sua ihan hirveästi."  Mitähän hemmettiä sitä nyt tekisi? Olisiko näillä "se käyttää sua hyväkseen" tyypeillä jotain rakentavia ehdotuksia? ap 

Vierailija
22/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähetti juuri tekstiviestin. Siinä lukee näin: "Me voidaan selvittää tää juttu yhdessä. Kerro kulta mulle, mitä mä voin tehdä? Älä jätä mua, rakastan sua ihan hirveästi."  Mitähän hemmettiä sitä nyt tekisi? Olisiko näillä "se käyttää sua hyväkseen" tyypeillä jotain rakentavia ehdotuksia? ap 

Opettele tekemään päätöksiä itse, äläkä ulkoista sitä av palstalle. Ja miksi annat sen vaikuttaa mitä muut sanovat suhteestanne. Tee niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, että jaat teidän intiimiasiat täällä, suomen suurimmalla foorumilla <3

Laita instaankin vaikka teidän viestit #4everluv #olddickisarelimp#miksi?#iluvoldgoats

Vierailija
24/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo on ollut täällä aiemminkin.

Muuten en kyllä ihmettele jos joku yksinäinen nainen alkaa kartella miehiä kun lukee miesten juttuja tällä palstalla.

Vierailija
25/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en kyllä ihmettele jos joku yksinäinen nainen alkaa kartella miehiä kun lukee miesten juttuja tällä palstalla. 

Kyllä ainakin kaikki nuoremmat naiset tietää redpillin, ja siis lassukat suomeksi, ja osaavat varoa ilman av-palstaakin.

Vierailija
26/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehen aikeista riippumatta vaikutat liian lapselliselta vakavaan suhteeseen.

Vierailija
27/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin kaikki nuoremmat naiset tietää redpillin, ja siis lassukat suomeksi, ja osaavat varoa ilman av-palstaakin.

Olen yli kolmekymppinen ja on pakko sanoa että järkytyin kun tulin tänne palstalle ensimmäistä kertaa. Mutta hyvä että nuoremmat osaavat varoa ja suhteuttaa näitä juttuja paremmin.

Vierailija
28/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton ulkopuolisen sanoa käyttääkö hyväksi vai ei. Kyllä sinä itse sen tiedät parhaiten. Tiedät hänen taustat(?) ja millainen suhde teillä on. Onko sinulla ollut suhdetta samanikäisen kanssa tätä ennen? Viettääkö mies normaalisti aikaa kanssasi ja puhuu kaikista asioista. Ei salaa mitään? On kiinnostunut sinusta ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta? Kauanko olette olleet yhdessä?

-se joka nuoruudessa hairahtui hyväksikäyttäjiin, joista yksi oli opettaja, yksi alkoholisti ja yksi salaa naimisissa oleva. jolle sain lapsen.

Vierailija
29/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli kolmekymppinen ja on pakko sanoa että järkytyin kun tulin tänne palstalle ensimmäistä kertaa. Mutta hyvä että nuoremmat osaavat varoa ja suhteuttaa näitä juttuja paremmin.

No, monet lukee esim. redditin redpilliä, jossa jaetaan vinkkejä raiskaamiseen ja esim. lapsiseksiin ostoon kehitysmaissa.

Tämän palstan ulimiehet yms. on vielä kevyttä siihen verrattuna millaisia lassukat on pahimmillaan.

Vierailija
30/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika 🐷

Vierailija
31/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää miten tyhmä tämä provo on.

Vierailija
32/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen, selvitä tämä asia nyt miesystäväsi kanssa. Ei hän välttämättä ole hyväksikäyttäjä.

Olen suorastaan surullinen tilanteestanne ja tämän palstan vaikutuksesta suhteeseenne.

Avoin ja hyvä vuorovaikutus. Keskustelu ;) Toisen kunnioitus ja huomiointi on tärkeää parisuhteessa.

Älä usko kaikkea soopaa mitä täällä ehdotetaan ja käsketään 😉

Älä anna tämän palstan särkeä sydäntäsi.

Keskustelkaa keskenänne asiat auki. Niin ei tarvitse luulla.

Tsemppiä ja ihanaa kevättä 😄

Vierailija
33/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuore pillu, parempi mieli.

Vierailija
34/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut sama aloitus joskus.

Aika lapsellinen 22-vuotiaaksi, jos palstan mukaan elää.

Vierailija
35/35 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka jossain nettipalstalla niin ajateltaisiin? Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja mieheni 11 vuotta vanhempi. En ole lukenut av-palstan keskusteluita tästä hyväksikäytöstä, että mitä osaa ne ovat koskeneet. Jos seksuaalisuutta niin mieheni ei todellakaan käytä minua hyväkseen, itse olen se joka haluaa seksiä useammin, ja välillä mennyt kuukausia ilman, koska miestä ei ole kiinnostanut ja välillä taas itseä. Tämän "vanhan" herran kanssa olen menossa jopa naimisiin kesän lopussa ja haluan hänen kanssaan lapsia muutaman vuoden sisällä.