Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden voimakkaat säryt ja kivut

Vierailija
09.05.2016 |

Olen aivan alussa raskautta enkä edes testannut vielä mutta 98% varma että jotain tapahtuu. Kuukautismaisia kipuja jo yli viikko, rinnat oireilee eri tavoin ja nyt olen huomannut että rasituksesta joka kohdistuu vatsan ympärillä oleviin lihaksiin kohtu(?) rasittuu, väsyy ja alkaa särkeä. En ole varma mistä nämä johtuu mutta samoin minulla on ollut edellisissäkin raskauksissa. Tällä kertaa vain näin aikaisin jo (3+ jotain). En ole koskaan kuullut että kellään muulla olisi näin mutta jos joku osaa auttaa, ottaisin vinkkejä vastaan kuinka saisi nuo säryt ja kivut lievenemään että edes jotain aktiivisuutta/liikuntaa voisi harrastaa. Tällä kertaa pyörä on ainoa keino päästä töihin joten sitä en ainakaan voi laittaa tauolle. Periaatteessa ei kai tällaiset voi tässä vaiheessa vaikuttaa siihen meneekö kesken vai ei.

Minulla on supistusherkkä kohtu ja monenlainen rasitus piti jättää pois kuukausiksi aika aikaisessa vaiheessa, koska se aiheutti niin paljon menkkajomotusta ja ikävää oloa. Jossain välissä ns turvallisilla viikoilla lopetin varomisen eikä siitä mitään haittaa koitunut, mitä nyt supisteli sitten päivittäin. Voiko supistella jo alkion kiinnittymisen aikaan? Tekeekö kohtu jo valmisteluja NÄIN aikaisessa vaiheessa? Vai mitä tämä on?

Kaikki oireet ovat sellaisia joita ei ole ikinä tullut muuten kuin raskaana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee testi ennenkuin valitat!!

Vierailija
2/2 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen aina testiä tarvitse kun vain tietää :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla