Pahoinpidelty ekaluokkalainen Kirkkonummella
Onko tästä jo keskustelua?
Aika hurja juttu, kukahan sen pahoinpiteliän äiti on?
Kommentit (27)
No missä ne kuvat nyt sitten on...
Oli heitetty telinettä vasten.
Oli koitettu vielä potkaista päähän, mutta poika onnistui väistämään.
Silminnäkijöitä useita.
On aikaisemminkin sama potkija käynyt kimppuun.
Kyllä tämä vaan pahoinpitelyltä vaikuttaa.
.
Nyt on yhteys potkijan äitiin kadotettu.
Tehnyt lasun tästä uhrin äidistä.
Ja lasun tekijä levittää netissä kaikkea keksittyä...
Hmmmm?
Kyllä vaan Jenna vaikuttaa täysipäiseltä siihen toiseen verrattuna.
VOI VOI PAHHOINPITELIJÄ RAUKKAA JUU. toivottavasti ei oo pahoinpitelijän ranne pipi, eikä nilkka ole mennyt sijoiltaan yrittäessää potkia toista päähän. Voi raukkaa, miksihän sillä on niin paha olla. Lapsi raukka!!
Että kehtaskin se pahoinpidellyn lapsen äiti nostaa meteliä asiasta, HYS HYS hiljaa vaan. Ei se kiusaaminen mitään vakavaa ole. Annetaan sen pahoinpitelijän vaan kasvaa vapaasti, jos joku tulee nokkaansa saamaan, niin ei se mitän, kunhan se ei ole oma lapsi.
Eikö lapsella saa olla lempinimiä vai eikö niitä saa käyttää?
Minullakin on ekaluokkalainen. Meni eri eskarista kouluun kuin kaikki muut. Kyllähän siinä alkuunsa alkoi kiusaamisviritelmät lastani kohtaan :( Otin yhteyttä kouluun, joka tarttui erittäin kiitettävästi asiaan (y) Meillä on ihan paras koulu, KiVakouluhankkeessa mukana :)
Jenna servin itse tekee myös netissä huijauksia. Itse olen tehnyt hänestä rikosilmoituksen. Torissa ainakin huijaa.
Koulu ei tietenkään saa jakaa oppilaiden yhteystietoja. Eikä koulu myöskään voi puuttua vapaa-ajalla tapahtuneeseen. Siis esimerkiksi pitää puhutteluja, rangaista tai kutsua vanhempia keskusteluun. Yleisellä tasolla toki voidaan puhua kiusaamisesta ja väkivallasta, ja kuinka ketään ei pidä kiusata koulussa eikä myöskään koulun ulkopuolella. Mutta muuten koulu ei voii puuttua siihen, mitä oppilaiden välillä tapahtuu koulun jälkeen (paitsi koulumatkat).