Näkeekö mahastasi, että olet joskus synnyttänyt?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkutti. Ei ihme että miehet lähtee nuorempien matkaan.
Mistä ihmeestä niitä nuoria, synnyttämättömiä naisia löytyykään kaikille pikkulasten isille? Onko olemassa joku naisvarasto, josta voi käydä valkkaamasta parheet päältä?
Ne on niitä toisten isien ja synnyttäneiden naisten lapsia. Niin kauan kun lapsia tehdään ja tyttöjä syntyy on miehille uutta valikoimaa.
Ei koska kävin leikkauttamassa pois roikkuvan nahan raskausarpineen
Näkee ja ei voi erehtyä. Muuten normi kroppa, mutta tää roikkuva nahka ja leikkausarpi kertoo tarinansa. Luulin, että en pystyis elää tämmösen kanssa, mut nou proplemos!
Kyllä näkyy. Objektiivisesti ottaen tuo roikkuva ryppykasa on aika karu näky, mutta onneksi olen itse tottunut, eikä ole miestäkään häirinnyt. Ei olla kumpikaan mitään kauneudenpalvojia onneksi.
Toinen lapsistani sanoo useinkin tyytyväisenä, että kivaa kun äidillä on niin pehmeä maha. :-)
4 synnytystä, ikää 50+v. Näkee aavistuksenomaisen päärynänmuotoisen alueen muuten kiinteässä vatsassa. Onni on pienet raskausvatsat ja hyvä kudostyyppi.
Muuten ei varmaan näkisi vatsasta, mutta sektioarpi navasta häpyluuhun on aika paljastava merkki. Kolme olen synnyttänyt ja eniten on rinnat muuttuneet.
Ei näy, koska sektio ja tällä hetkellä mahaa sen verran, että arpea ei näe :D
Muutenkin mun sektioarpi on tosi haalean vaalea ja aika alas.
Vierailija kirjoitti:
kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä todellakaan näy mitenkään ulospäin mahasta, eikä edes rinnoista (molempia imettänyt 1v 3kk), että lapsia on.
Mistä alapeukut? Olenko huonompi äiti, jos en ole raskausarpia täynnä oleva riipputissi? Voi helvetti tätä palstaa..
Ei huomaa! Tissit kyllä on roikkuvat ja pienet. Siis nahkaa olisi d-kupin verran, mutta täytettä ei ole kun aa- kupillisen. Mahaa mulla ei ole ollenkaan, kun vatsalihaksetkin näkyy. Saisipa rintoja treenattua yhtä hyvin kun muuta kroppaa.. :( laskevat kyllä itseluottamusta nämä mun nahkaiset patalaput..
Ei näy, nopeasti ja hyvin olen palautunit raskauksista. Vatsageenilotossa olen erityisesti voittanut, se on littanampi kuin useimmilla ei synnyttäneillä. Kaksi lasta on ja enempää ei tule.
Ei voi. Ihan samanlainen kuin ennen raskauttakin.
Minusta lasten hankintaa pinnallisempaa ja narsistisempaa tekoa ei olekaan.