Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö mahastasi, että olet joskus synnyttänyt?

Vierailija
09.05.2016 |

Nih.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä! 3*raskausaika isolla mahalla... Eka tuli sektiolla joten olen kuin "2numeroa liian pienet pikkarit päällä..." Ja tämä loppu vatsa lörpöttää päällä!! Ei ole auttanut vaikka kuinka paljon teen vatsalihaksliikkeitä ja treenaan kovaa. Ihan peestä! Lapsia en todellakaan kadu!! Tahtoisin tietää miten esim joku madonna ym saa mahan olemattomiin supernopeasti...

Siis vatsalihasliikkeethän autttaa tietenkin vain lihaksiin. Mullakin on "litteä ja kiinteä" vatsa ja hyvä sixpäck, mutta se nahka siinä päällä, se on kuin haitari...

t 1 ja 3

Treenaan siis muutenkin kuin pelkkää vatsaa 😉 tanssia ja juoksen mutta vatsa pysyy vaikka muualta liiat lähtee

Vierailija
22/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Raskausarpia ei tullut ja vatsani oli jo ennen raskautta pömppö. Samanlainen on nyt.

Mulla oli ennen raskauksia pahimmillaan maha kuin ois ollut 5:nnellä kuulla raskaana -pömppö. Nyt kahden lapsen jälkeen se on vielä sellainen läskisempi hyllyvä AINAKIN 5:nnellä kuulla olemisen pömppö :( Eli kyllä näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta olen synnyttänyt, eikä todellakaan näy mitenkään ulospäin mahasta, eikä edes rinnoista (molempia imettänyt 1v 3kk), että lapsia on. 

Vierailija
24/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä! 3*raskausaika isolla mahalla... Eka tuli sektiolla joten olen kuin "2numeroa liian pienet pikkarit päällä..." Ja tämä loppu vatsa lörpöttää päällä!! Ei ole auttanut vaikka kuinka paljon teen vatsalihaksliikkeitä ja treenaan kovaa. Ihan peestä! Lapsia en todellakaan kadu!! Tahtoisin tietää miten esim joku madonna ym saa mahan olemattomiin supernopeasti...

Suurin syy varmasti on geenit. Olen laiska liikkumaan, mutta laihduin raskauksien aikana ja valehtelematta alle viikossa oli vatsa ihan entisellään ja itse asiassa timmimmän näköinen kuin ennen. Ja olin hoikka. En kyllä enää. Mutta itselläni näkyy pieniä, haaleita venymisarpia muutama, se ei haittaa. :)

Vierailija
25/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy, painoin ennen kaksosraskautta 55kg, synnäriltä lähtiessä 55,5kg. Se nahka lähtee vaan kirurgin veitsellä.

Paljonko tuli kiloja kaksosraskaudessa? Entä olivatko esikoisia? Minulla ennestään kaksi lasta, joista ei jäänyt merkkiäkään raskauksista tai synnytyksistä, mutta nyt odotan kaksosia ja pelkään, ettei vanha malli enää päde. (siis malli= ei raskausarpia, ei montaakaan raskauskiloa, ei riipputissejä imetyksestä huolimatta, nahka palautui viikossa).

En ole maailman ulkonäkökeskeisin, mutta en kestä raskausarpia tai sellaista pussimahaa :(

Vierailija
26/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahastakin joo, on aina pömpöttävä ja pehmeä, vaikka kuinka treenaisi. Mutta pahempi on tissit. Ennen ne oli sellaiset kauniit puolipallot aika korkealla. Raskauden ja imetyksen aikana turposivat ihan valtaviksi, mutta olivat edelleen pystyt  ja kiinteät. Sitten kun imetys loppui, tissit tyhjeni, mutta muoto oli ihan eri kuin ennen: nyt ne roikkuvat lähes vyötäröllä asti ja on muuttuneet pitkänomaisiksi roikoiksi, ja nännit osoittavat kohti maata :( 

Vierailija
27/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee. Tai av-mammojen mielestä en tokikaan ole synnyttänyt, mutta kaksi lasta minusta on kuitenkin syntynyt ;).

Mahassa on raskausarpia sekä pystyssä oleva sektioarpi, navasta häpyluuhun asti.

Vierailija
28/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ylipainoa ehkä about 30 kiloa ennen raskautta. Masua oli siis jo reilusti omasta takaa valmiina. Tästä oli se hyöty, että raskausarpia ei tullut ollenkaan, koska iho oli ikään kuin jo valmiiksi jollain tapaa tottunut venymiseen. Roikkumaankaan ei vatsa alkanut sen pahemmin, mitä nyt vähän jo roikkui valmiiksi  ennen raskautta. Kun sitten synnytyksen jälkeen aloin laihduttaa, niin helpostikin sai vatsan alueen kuntoon tekemällä säännöllisesti vatsalihasliikkeitä. Mistään ei näe, että olen joskus raskaana ollut, tai ollut ylipainoinen. Moni todella hoikka sukulaiseni  kärsii vielä valo vuosia synnytyksestä pahoista raskausarvista ja venyneestä ihosta, kun timmissä kunnossa oleva vatsa ei ole kestänyt venymistä.

Vierailija
29/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt enkä ole koskaan ollut ylipainoinen painoindeksin mukaan. Kuitenkin vatsaan kertyy helpoiten ja pulleimpina aikoina (bmi 24,5 pahimmillaan) venyi mahanahka pilalle. Näytän siltä osin raskausarpineni synnyttäneeltä, ilman lasta. Tässä sitä epäreiluutta, toverit! Teillä on kuitenkin lapsenne :) Tämän oli tarkoitus olla lohduttava viesti kaikille mahaansa inhoaville. :)

Vierailija
30/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin päin, että vatsastani voisi päätellä että olen synnyttänyt, vaikka en ole ollut raskaana enkä koskaan ylipainoinen. Alavatsalla on pömppö ja sellainen vaakasuora viiva, vähän niin kuin housunkaulus olisi vuosia painanut tai just joku sektiojälki.

Vierailija
31/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swktioarpi jäi.

Vierailija
32/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkutti. Ei ihme että miehet lähtee nuorempien matkaan.

Vierailija
33/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee sektioarvesta.

Vierailija
34/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vatsalihasliikkeethän autttaa tietenkin vain lihaksiin. Mullakin on "litteä ja kiinteä" vatsa ja hyvä sixpäck, mutta se nahka siinä päällä, se on kuin haitari...

t 1 ja 3

Minulla ihan sama, treenaan sellaiset 5x viikossa ja vatsalihakset löytyy mutta se venynyt nahka ei ole kutistunut kokonaan pois. Eikä varmaan kutistukaan, kuopus on 14 v...

Vierailija
35/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että good riddance vaan semmoisesta miehestä joka on niin pinnallinen että yhden vatsan takia lähtee. En minä semmoista haluaisi pitääkään, kun ikä joka tapauksessa rupsauttaa monellakin tapaa, joten pakkohan sen suhteen on johonkin syvempään perustua kuin ulkonäköön ollakseen kestävä.

Vierailija
36/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sektioarpea löytyy.

Vierailija
37/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että good riddance vaan semmoisesta miehestä joka on niin pinnallinen että yhden vatsan takia lähtee. En minä semmoista haluaisi pitääkään, kun ikä joka tapauksessa rupsauttaa monellakin tapaa, joten pakkohan sen suhteen on johonkin syvempään perustua kuin ulkonäköön ollakseen kestävä.

Ei vatsan vaan haluttomuuden. Vaikuttaahan se raskaana oleminen aika monella muullakin tavalla kehoon. Mutta sikojahan semmoset kaverit on.

Vierailija
38/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä niitä nuoria, synnyttämättömiä naisia löytyykään kaikille pikkulasten isille? Onko olemassa joku naisvarasto, josta voi käydä valkkaamasta parheet päältä?

Vierailija
39/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. Kaksi lasta on. Maha voi joskus pullottaa laktoosivaivojen vuoksi.

Vierailija
40/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt, ja onneksi mahani on muutenkin kunnossa. Harva asia terveen ihmisen kehossa on niin inhottavan näköinen kuin sellainen raskauden jäljiltä röpelöinen, raskausarpinen ja venynyt vatsanahka, pahimmillaan vielä sektioarpinen.

Toivottavasti et ole raskaanakaan nyt tai tulevaisuudessa.

Ekassa raskaudessa tuli valtavat raskausarvet, toisessa vatsan malli muuttui sektioarven vuoksi. "Liian pienet pikkarit", kuten tuossa aiemmin hauskasti sanottiin.

En todellakaan ole raskaana. Ymmärrän tietenkin, että nuo vammat syntyvät raskauden aikana pikku hiljaa, eivät synnytyksessä. Alatiesynnytys sektion sijaan ei siis esimerkiksi pelastaisi niiltä.