Mies pyysi käymään luonaan ekaa kertaa
Olimme aiemmin tavanneet kahvilassa tai harrastuksessa ja ei mitään kummempaa kuin jutustelua ollut. Odotin illalta seuoraan sanoen seksiä. Mies lämmitti saunan, saunoimme. Joimme kahvit. Muun ajan katottiin telkkaria ja sitten lähdin pois.
Olipa kokemus tuokin.
Kommentit (23)
Olin sinkku mies ja laitoin suomi24 haun, mukavasti sai seuraa....yksi hermostui kun yritin lähennellä ekalla treffikerralla ja jätti. Toinen hermostui kun en pannut ekana iltana ja jätti....ota nyt sitten selvää...😊
Vierailija kirjoitti:
Olin sinkku mies ja laitoin suomi24 haun, mukavasti sai seuraa....yksi hermostui kun yritin lähennellä ekalla treffikerralla ja jätti. Toinen hermostui kun en pannut ekana iltana ja jätti....ota nyt sitten selvää...😊
Kuinka pitkään sunkin piti elää ennen kuin tajusit miesten olevan yksilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa panna jos on kemiaa. Muutoin ei.
Ei siis lämmennyt saunassakaan kun ehdottelit?
Vierailija kirjoitti:
No, miten mies reagoi kun teit aloitteen seksiin?
Olisiko pitänyt tehdä aloite? Sain seuraavana päivänä kuulla, ettei hänellä ole mitään tunteita minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt tehdä aloite? Sain seuraavana päivänä kuulla, ettei hänellä ole mitään tunteita minua kohtaan.
Niin, jos odottaa seksiä, niin ehkä silloin kannattaisi tehdä se aloite eikä olla passiivinen. Ei kaikkea tuoda lautasella eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos odottaa seksiä, niin ehkä silloin kannattaisi tehdä se aloite eikä olla passiivinen. Ei kaikkea tuoda lautasella eteen.
Eipä tullut sellaista fiilistä, kun mies vaikutti jotenkin kireältä. Parempi niin. Emme enää tapaa.
Outo mies. Ensin pyytää käymään ja sitten ei seksiä ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut sellaista fiilistä, kun mies vaikutti jotenkin kireältä. Parempi niin. Emme enää tapaa.
Näiden lisätietojen valossa aloituksen pointti käy yhä vain epäselvemmäksi.
Just joo, Jos ehdotat, olet raiskaaja, jos et ehdota, olet munaton....
Pyhälle Vulvalle ei siis rakennettu ansiotonta jalustaa eikä alttaria?
Mikähän kuvio tuokin on. Jos miehenä pyydän naista saunomaan luokseni, tottakai on seksiä odotettavissa. Vaikkakin nainen palajstuisi alastomana vähemmän kauniiksi kuin olen olettanut. Ei ole mitään syytä jäädä ilman.
Mies vielä kiitti illan päätteeksi viestillä mukavasta seurasta. Olenkohan oikeesti ollu jonkun mt-ongelmaisen seurassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä kiitti illan päätteeksi viestillä mukavasta seurasta. Olenkohan oikeesti ollu jonkun mt-ongelmaisen seurassa.
ap
Mjoo. Trollihan tämä sitten olikin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ettet vain itse olisi sellainen? Syöt kuitenkin paria eri ssri lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen hahahaha :D Not even once! Nevermore nevermore...
Kertokaahan arvon siskot miksi niin monta kertaa suomalaisen naisen kanssa harrastetun seksin jälkeen munat kutiaa kovasti? Johtuuko se siitä, että makaatte koko kaupungin/kylän mulkkujen kanssa vai hygieniesta? Onko teille must saada heti ekana iltana kyrpä muhimaan tussuunne? Mistä olette oppinut tällaiset käytösmallit? Opitteko äidiltänne kun makasi naapurin Markon kanssa samaan aikaan kun isä haki leipää töistä? Miten on?
Sulla on kutisevat munat, mutta oot kuitenkin sisko? Not even once, thank you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mjoo. Trollihan tämä sitten olikin.
Kun olisikin. Myönnän pettyneeni iltaan, sillä kutsu tuli mieheltä. Halusi varmaankin sitten vain kaverina minut luokseen. Tai sitten jotain muuta ongelmaa tuli kuvioon mukaan. Ei ollut niin vapautuneen oloinen kuin aiemmilla tapaamisilla. Ehkä toinen nainen sitten kuviossa kuitenkin.
Todellakin kiitti seurasta ja ehdotti tapaamista kahvilla joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Olimme aiemmin tavanneet kahvilassa tai harrastuksessa ja ei mitään kummempaa kuin jutustelua ollut. Odotin illalta seuoraan sanoen seksiä. Mies lämmitti saunan, saunoimme. Joimme kahvit. Muun ajan katottiin telkkaria ja sitten lähdin pois.
Olipa kokemus tuokin.
Tämä provo on ollut useammastikin träällä, mutta tuli mieleen yks juttu.
Miehet tykkää enempi visuaalisista ärsykkeistä, jos ei mitään seksuaalista nähtävää ollut nii n ei sitä mielenkiintoa väkisin herätetä. Ajanmittaan sitten saattaa toimia, jos korvienväli alkaa miellyttää. EI kaikki miehet ole heti pillunpäälle käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ettet vain itse olisi sellainen? Syöt kuitenkin paria eri ssri lääkettä.
Tuon kokemuksen jälkeen kävi kyllä mielessä joku lääkinnällinen apu. Jospa en kuitenkaan aloittaisi mitään.