Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jonka mielestä mieheni käyttää minua hyväkseen, koska ikäero.

Vierailija
09.05.2016 |

Millä oikeudella esität tuollaisia väitteitä tuntematta ihmisiä? Olen 22-vuotias ja mieheni aika tasan sen 14 vuotta vanhempi. Eikö kannattaisi kysyä siltä suhteen nuoremmalta osapuolelta itseltään, miten hän asian kokee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kymmenen - viidentoista vuoden päästä (kun suhdekin on ollut ohi jo vuosia) kannattaa kysyä nuoremmalta, miten asian koki. Saattaa olla vähän eri mielipide, kuin nyt.

Vierailija
2/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kymmenen - viidentoista vuoden päästä (kun suhdekin on ollut ohi jo vuosia) kannattaa kysyä nuoremmalta, miten asian koki. Saattaa olla vähän eri mielipide, kuin nyt.

Ikävä kuulla, että olet joutunut hyväksikäytetyksi. Me olemme kuitenkin kaksi eri ihmistä ja tiedän, että mieheni rakastaa minua aidosti. Suhteessamme ei ole mitään väärää. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä naiivi, kyllä asia sinulle selviää ajanmittaan.

Vierailija
4/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai luulee tai väittää, että tuossa mies hyväksi käyttää. Jos jotain pitää väittää niin sitä, että mies on henkisesti keskenkasvuinen, mutta se on sitten jo ihan eri asia.

Vierailija
5/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä otsikon 'koska ikäero' estää vastaamasta.

Vierailija
6/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli kans tuon 14 vuotta vanhempi mua, ja ei hän mua hyväksikäyttänyt, mutta näin jälkeenpäin on todettava että hän ei ollut halukas aikuiseen ja normaaliin parisuhteeseen vaan kaipasi sellaista nuoruuden huumaa ja vastuuttomuuttakin, siksi nuori tyttöystävä.

Ei monikaan samanikäinen olisi sellaista jaksanut ja mullakin, alle kaksikymppisellä loppui jaksaminen vuodessa. Aloin hieman myöhemmin seurustella aviomieheni kanssa joka on about samanikäinenkuin minä ja kyllä meidän suhde on alusta asti ollut ihan eri planeetalta tuohon edelliseen verrattuna, se parikymppinen mies oli alusta asti aikuisempi kuin exä, nyt ollaan jo reilusti yli kolmekymppisiä ja kohta viisikymppinen exä edelleen huiskii ympäriinsä kuin teini, nykyinen puolisonsa tuntuu tilanteen kuitenkin kestävän.

Mutta en minäkään osaa tuolla ikäerolla suhdetta kovin tasavertaisena pitää, en tosin hyväksikäyttönäkään JOS suhde on alkanut kun molemmat ovat olleet täysikäisiä. Jos aikuinen alkaa "seurustella" teinin kanssa, on siinä aina jonkunlainen hyväksikäyttö, vaikka suhde kestäisikin aikuisuuteen.

Vierailija
7/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole moisesta kuullutkaan että joku valittaisi hyväksikäytöstä seurusteltuaan itseään vanhemman ihmisen kanssa, kaksi aikuista ihmistä ovat vapaita tekemään mitä haluavat.

Vierailija
8/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva kai luulee tai väittää, että tuossa mies hyväksi käyttää. Jos jotain pitää väittää niin sitä, että mies on henkisesti keskenkasvuinen, mutta se on sitten jo ihan eri asia.

Tuo keskenkasvuisuuskaan ei pidä paikkaansa mieheni kohdalla. Minä taidan kumppani kuitenkin tuntea hänet paremmin vai mitä? ap 

Vierailija
9/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kymmenen vuoden päästä siitä kun alettiin seurustelemaan: olin 16v!! ja mies 22v. Ei ihan hirveästi ehkä ikäeroa, mutta minä reilusti alaikäinen. Hyvin pyyhkii ja ollaan onnellisia :)

Vierailija
11/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi sinun ja miehesi ikäero? Olette molemmat täysi-ikäisiä, tehkää mitä tykkäätte.

Vierailija
12/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella esität tuollaisia väitteitä tuntematta ihmisiä? Olen 22-vuotias ja mieheni aika tasan sen 14 vuotta vanhempi. Eikö kannattaisi kysyä siltä suhteen nuoremmalta osapuolelta itseltään, miten hän asian kokee?

Kysyä sinulta mitä mieltä saa olla?

Vierailija
13/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuoremmat naiset ovat niitä hyväksikäyttäjiä, ei vanhemmat miehet.

Nuoret naiset käyttävät vanhempia miehiä hyväkseen, saavat helpomman elämän ja enemmän rahaa.

Miehiä tässä pitäisi sääliä.

Vierailija
14/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näistä on provosoitua tai mieltään pahoittaa, olen samassa tilanteessa, itseasiassa muutama vuosi enemmän eroa ja kaikki on oikein mainiosti. Sitten kun olen 50 ja puoliso lähempänä 70 niin voi tarvita jotain järjestelyjä.

Tunnen työn puolesta monen ikäisiä ihmisiä enkä koe mitään epäyhteensopivuutta niiden 50v+ kanssakaan, enkä varsinkaan näe mitään syytä miksei n. 50v miehellä ja n. 30v naisella voisi synkata aivan täysin.

Vierailija
15/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole moisesta kuullutkaan että joku valittaisi hyväksikäytöstä seurusteltuaan itseään vanhemman ihmisen kanssa, kaksi aikuista ihmistä ovat vapaita tekemään mitä haluavat.

Et välttämättä olekaan, mutta kyllä tapauksia on hyvin paljon. Harva siitä ehkä ääneen viitsikään huudella ihan jokaiselle. Moni häpeää.

Vierailija
16/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nuoremmat naiset ovat niitä hyväksikäyttäjiä, ei vanhemmat miehet.

Nuoret naiset käyttävät vanhempia miehiä hyväkseen, saavat helpomman elämän ja enemmän rahaa.

Miehiä tässä pitäisi sääliä.

Ei se kyllä noin mene. Meillä ikäero 9 vuotta ja ei tosiaan ole tuollainen tilanne, ihme yleistämistä taas.