Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön akka penkoo roskia

Vierailija
09.05.2016 |

Ei asu minun rapussa, mutta nainen siis hengailee roskiskatoksessa ja avaa roskispussit. Syynä ilmeisesti, että haluaa kierrättää. Minua ahistaa tuo, että joku tonkii minun roskiani. Saa helkkari silppoa jokaisen paperilapun nii pienee osaa.

Kerran mainitsin asiasta että voisiko lopettaa, ja olen kuulemma hienostunut suomenruotsalaisrouva. Minä en puhu ruotsia. Jututun muita samassa yhtiössä asuvia, on tuo nainen kuulemma aina sielä ollut penkomassa, joten mikää uusi tapaus ei kaiketi ole.

Mitä tuosa voi tehdä. Kun ei sanomiset auta. Veetuttaa suunnattomasti

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parveketupakoitsijoiden ohella roskien tonkijat ovat pahin ihmisryhmä ikinä. Vein kerran rikkimennyttä ikkunalasia ja pari rikkoutunutta juomalasia asianmukaisesti sekajäteastiaan, niin eikös taloyhtiömme penkojaäijä ollut mennyt siirtämään ne lasijäteastiaan ja pisti sekä minulle, että jätekatokseen ilmoituksen, että oli jätetty lasia sekajätteeseen ja hirveät saarnat siihen perään miten silmiäkin voi käyttää ja pistää lasit lasijätteeseen, sivistys ennen kaikkea. 

Pistin hälle sitten lappua takaisin, että sivistyksen lisäksi myös aivoja voisi käyttää ja valistin häntä siitä ettei lasinkeräysastiaan suinkaan saa kaikkia laseja laittaa. Kiitin myös siitä, että hänen idiotisminsa vuoksi nyt sitten pahimmillaan yksi lasinsulatusprosessi menee pieleen. Kysyin hältä myös nimitietoja, jotta voisin ehdottaa häntä vuoden darwin-palkinnon saajaksi. 

Vierailija
62/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa olen huomannut. Onhan se kivaa että vanhuksella on harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***n hauskaa kun siististi pusseihin pakatut roskat on irtotavarana roska-astiassa.

Vierailija
64/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskia ei pengota! Stnan fasistihuorat

Vierailija
65/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pytystä paskat ja laita roskapussiin.

Vierailija
66/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut kerran kananmunankuoret sekajätteeseen niin tämä taloyhtiön jätepoliisi idi ootti oli avannut koko pussin ja nostanut sen vielä siihen näytille muiden jätteiden päälle,  ja ne jätteet olivat levinneet sinne roskalaatikkoon. Ei jätteitä mielestäni saa penkoa. Vuosia sitten kun se sama idiootti istui hallituksessa niin oli lappu ovessa missä uhkaili jollain rikosmaksulla jos laatikoita ei laitetan kunnolla sinne pahvinkeräykseen, kuulemma vuokralaistenkin vuokrat tulevat nousemaan. Aivan käsittämätöntä kielenkäyttöä asukkaille.

Vierailija
67/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän kerrostalokyttääjä on muuttunut jätenoomiksi. 

Onneksi asun omakotitalossa 

Vierailija
68/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan joka penkoo ja kerää. Harrastavat tuota. 

Vierailija
69/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös roskafirmat kimenomaan vaadi että roskat ovat roskapusseissa?

Toisten roskien penkominen on kyllä melko vaarallista hommaa. Siinä jätteen seassa elää yhtä jos toista taudinaiheuttajaa. Itse jos tuollaista harrastaisin niin varusteina olisi vähintään hengityksen suojain, suojalasit ja pitkät kumihanskat. 

Hyvällä tuurilla sieltä roskiksesta kantaa kotiin sen kierrätysroinan mukana lutikoita. Itse vastustaisin viimeiseen asti roskakatoksessa kierrättämistä.

Taloyhtiön yhtiökokouksessa näistä asioista päätrtään. Se on oikea paikka vaikuttaa jos asia ahdistaa. Me muut keskustelijat täällä foorumilla emme voi asiaan vaikuttaa, joten meille on tavallaan turha tästä ahdistavasta asiasta kertoa.

Vierailija
70/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aikaa sitten eronnut vanha poika? Niitähän puuttuu yleensä oma elämä.

Vierailija
71/71 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sinne roskapussiin teräviä metallinpaloja, niin varmasti loppuu se pussien tonkiminen. Kaveri kertoi kerran, että eräs asukas samasta talosta, oli tehnyt tuon. Oli työpaikallaan teroittanut jotain pellin kappaleita, ja piilottanut roskapussiin. Ja katsos vaan eräänä päivänä oli olut verijälkiä roska-astian päällä. Ei ollut sen jälkeen tonkijaa näkynyt.