Onko ok pyytää 12 vuotta nuorempaa naista ulos?
Kyseessä 21-vuotias nuori nainen, joka vaikuttaa selvästi kiinnostuneelta.
Kommentit (23)
Tottakai. Oletan että tunnette jo toisenne ja teillä on jotain yhteistä?
Miten se osoittaa kiinnostuksensa?
Jos hän on täysi-ikäinen, niin laillista. Jos 20-vuotias tai yli, niin tiukimmallekin moraalinvartijalle pitäisi olla ok iän puolesta. Anna mennä vaan! Täällä on usein keskusteltu kuinka iljettää nuoria naisia setämiehet. Totta osittain, mutta harmi jos tällainen leima tulee kaikkiin, koska osa naisista pitää vanhemmista miehistä, ihannemiestyyppi on siis ihan vanhempi. Ja sitten on sekin yleistä, että tietty mies kelpaa vanhempanakin usealle nuoremmall, vaikkei muuten vanhemmat miehet näitä nuoria kiinnostaisi. Pääasia on uskoa jos pakit tulee. Mielestäni on yleisesti ihan okei lähestyä vaikka millaisia ihmisiä, kunhan ymmärtää lopettaa jos toista ei nappaa.
Jos teillä on paljon yhteistä, muuten samanlainen elämäntilanne ja elämäntapa, niin tuo ikäero ei ole este. Sitten jos hän on sinkku ja lapseton opiskelija joka on aina asunut vuokralla ja kulkenut julkisilla, ja sinä eronnut työssäkäyvä etäisä jolla on omakotitalo ja auto, niin teidän elämäntapojen erot on suurempi este kuin ikäero.
Älä pyydä, jos epäilyttää vähääkään.
Tottakai kiinostuneelta vaikuttavaa kannattaa pyytää ulos, oli ikä mikä tahansa.
Ikäerojuttuja on yhtäkkiä useita palstalla. Ikis herännyt?
Liian nuori vaimoksesi... Hyvä ikä sinulle olisi 28 v *Tähkäpää Uhkea*
Kai ymmärrät, että käytät tyttöä hyväksesi jos pyydät häntä ulos? Olet hyväksikäyttäjä sika.
En jaksaisi kahtatoista vuotta pyydellä naista ulos. Uskoisin vähemmälläkin, että nainen tykää olla sisällä.
Ehkä tuossa vaiheessa ei niin paha olis. Jos muuten kemiat kohtaa ja sama elämäntilanne niin eikai siinä.
Mua jahtaa 55- vuotias turpea viinaan menevä sinkku eikä millään tajua että ei kiinnosta. Olen siis itse alle nelikymppinen naimisissa oleva pienten lasten äiti. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä 21-vuotias nuori nainen, joka vaikuttaa selvästi kiinnostuneelta.
Otsikkosi herätti epäilyjä että itse olisit 21 vuotias.
Mutta pyydä ihmeessä parikymppiset naiset jotka haluavat vain ikäistään ovat niitä miksi naistenlehdissä jatkuvasti on esillä naisten orgasmivaikeudet.
Vahingossa panin työkaveria joka oli reilusti yli kymmenen vuotta vanhempi ja antoi mulle ensimmäisen orkun yhdynnässä.ja tajuidun että yli kolmekymppisenä useimmat miehet osaavat naida.
Tottakai voit pyytää. Usko kuitenkin heti jos kieltäytyy. Aikuinenhan hän on ja saa itse päättää ketä haluaa tapailla.
Olin 19 sillon kun aloin seurustella kymmenenvuotta vanhemman miehen kanssa. Edelleen ollaan onnellisesti yhdessä ja eletään perheenä kivasti! Meillä ei edes huomaa mitään ikäeroa. Jää turhat draamailut pois, kun mies on vanhempi ja viisaampi.
Minä pyydän jatkuvasti ulos ihmisiä, jotka ovat lapsiani nuorempia.
N78