Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyysin (ex)miesystävää VASTAAMAAN viestiin jotain, jos haluaa että suhteemme jatkuu...

Vierailija
08.05.2016 |

suhde vähän tusahti karille riidan myötä...

.Olen laittanut muutaman viestin, joihin hän ei ole vastannut yhtään mitään---nyt laitoin vielä yhden viestin, jossa sanoin, että voisi vastata jotain??ja sanoin, että jos ei vastaa, tulkitsen sen sitten lopulliseksi lopuksi tälle suhteelle.

no---- hän ei vastaa mitään tunteellista, tms, mutta kuitenkin vaivautuu vastaamaan "että hän on nyt niiiiiiin kipeänä, eikä tänään jaksa mitään".

miten tämä nyt sitten tulkitaan? pitäisikö tuo olla jotain positiivista?? vai mitä hittoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa aikaa kelailla asioita, ei halua erota

Vierailija
2/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on kipeänä nyt. Voitte jutella sitten asiasta kun paranee ja näette taas koulussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa aikaa kelailla asioita, ei halua erota

ja tämä oli naamioitava tällaiseksi "kipeyskortiksi" ??  -ap

ps. ei olla enää koulussa.

Vierailija
4/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää oli?

Vierailija
5/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse laittaisi enää mitään viestiä, ottakoon mies yhteyttä jos kiinnostaa.

En olisi kyllä laittanut edes tuollaisia "vastaa nyt jotakin" ruikutusviestejä, jos toinen ei ole muihinkaan vastannut.

Vierailija
6/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikää oli?

40 ja 50v..  50v. siis miehellä.

-ap

Vierailija
7/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi kyllä laittanut edes tuollaisia "vastaa nyt jotakin" ruikutusviestejä, jos toinen ei ole muihinkaan vastannut.

laitoinkin viestiini, että tämä on vihoviimeinen kerta kun kysyn, en ala tämän enempää perään kyselemään. pari kolme, viestiä olen siis laittanut ensin. -ap

Vierailija
8/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ap, selkä seinää vasten on pakko vastata. Mä sanoin kauan sitten miehelle et jos haluaa vetäytyä omaan rauhaansa vaikka viikoksi tai kahdeksi niin ok, murjottaa rauhassa mut jos mä kysyn et ootko hengissä niin pakko vastata jotain. Pieni joo tuli vastauksena ja pikkuhiljaa se mieskin lakkasi murjottamasta päiväkausia riidan aikana. Se ei ollut vaan oppinut riitelemään. En mä oikeesti luullut et se on hengenvaarassa mutta halusin säilyttää keskusteluyhteyden edes viikkotasolla ja laittaa asiat johonkin mittakaavaan.

Mies sano et miten niin ei vois murjottaa viikkoja tai kuukausia tai vaikka vuoden niin sanoin et totta kai voit mutta ei sulla sitten enää naista ole. Sain hyvän miehen vähän antamalla rauhaa, rakkautta ja jotain rajoja. Vuosi meni opetellessa.

Vierailija
9/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ap, selkä seinää vasten on pakko vastata. Mä sanoin kauan sitten miehelle et jos haluaa vetäytyä omaan rauhaansa vaikka viikoksi tai kahdeksi niin ok, murjottaa rauhassa mut jos mä kysyn et ootko hengissä niin pakko vastata jotain. Pieni joo tuli vastauksena ja pikkuhiljaa se mieskin lakkasi murjottamasta päiväkausia riidan aikana. Se ei ollut vaan oppinut riitelemään. En mä oikeesti luullut et se on hengenvaarassa mutta halusin säilyttää keskusteluyhteyden edes viikkotasolla ja laittaa asiat johonkin mittakaavaan.

Mies sano et miten niin ei vois murjottaa viikkoja tai kuukausia tai vaikka vuoden niin sanoin et totta kai voit mutta ei sulla sitten enää naista ole. Sain hyvän miehen vähän antamalla rauhaa, rakkautta ja jotain rajoja. Vuosi meni opetellessa.

Hienoa:)

Vierailija
10/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi opin jo nuorena, ettei elämäänsä kannata tuhlata kenessäkään roikkumiseen..

Mitä ihmettä sä ap tuollaisella miehellä edes tekisit?

Vierailija
11/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ap teissä on potentiaalia niin ole rehellinen, älä pelaa. Sano mitä ajattelet ja anna miehen rauhassa muodostaa oma käsityksensä missä mennään. Sano vaikka et oot valmis pyytämään omalta osaltasi anteeksi ja jatkamaan suhdetta, kaipaat mutta et loputtomiin. Oiskohan parin viikon sisällä hyvä palata asiaan kun ollaan tervehdytty ja tuumattu. Ja anna sitten rauha, et voi toista kiirehtiä jos on hitaampaa sorttia. Yleensä hyväntahtoisella järkipuheella olen saanut miehen myötäkarvaan.

Vierailija
12/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ap teissä on potentiaalia niin ole rehellinen, älä pelaa. Sano mitä ajattelet ja anna miehen rauhassa muodostaa oma käsityksensä missä mennään. Sano vaikka et oot valmis pyytämään omalta osaltasi anteeksi ja jatkamaan suhdetta, kaipaat mutta et loputtomiin. Oiskohan parin viikon sisällä hyvä palata asiaan kun ollaan tervehdytty ja tuumattu. Ja anna sitten rauha, et voi toista kiirehtiä jos on hitaampaa sorttia. Yleensä hyväntahtoisella järkipuheella olen saanut miehen myötäkarvaan.

no minusta sitä potentiaalia olisi, ja itse mies on lähestynyt aikonaan ensin minua. kuukausi tässä on mennyt nyt ihmetellessä, mitä tapahtui/tapahtuu vai ei mitään.. no hän on kyllä sanonut, että jos "ahdistuu" tms. vaikea tilanne, silloin hän vetäytyy hiljaisuuteen. hiljaista on ollut:)

-ap

Vierailija
13/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä minäkään. Jessus, antaisin tuommoista olla heti enkä roikkuisi noin toisessa....Niin tyypillistä naisia..

Vierailija
14/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiljaa voi hyvää tulla. Sun täytyy vaan olla semmonen hevoskuiskaaja. Viiskybäset on vähän vaikeita. Mieti onko mies mukava katella ja kuunnella, oisko se loppuelämäksi. Jos hyviä puolia on enemmän niin kannattaa olla kärsivällinen. (Tossua ei kestä kukaan jos se ei ole se ainut jalkaan sopiva.) mutta rehellinen ja reilu nainen tekee vaikutuksen keneen tahansa.

Vierailija
15/16 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pyydät vastaamaan jotain jos haluaa vielä kokeilla ja sitten pommitat vastauksilla ja anelet vastausta niin pitkään että vastaa jotain.

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Ja mikä on motiivi, jätät hänet nyt kun se osoitti haluavasi olla kanssasi?

Vierailija
16/16 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hevoskuiskaaja" 😄😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän