Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (70)
Annan rakastajan laueta paljaalla sisääni.
Yhden illan juttuja ei enää ole oikeastaan ollenkaan, sillä tapaamisista on tullut yhden, kahden, kolmen jne. aamun tai aamupäivän tapaamisia, eli sovin treffit mieluiten niin, että pääsen ruokatunnilla tai asioita hoitaessani tapaamiseen.
Nähdään miehen kanssa, pelisäännöt sovittu jo ennalta, nopeasti (siis jo minuutin sisällä tapaamisesta) iholla (mies yleensä heti tunnustelee pyllyä ja rintoja, autossa intohimoista suutelua ja käsi mekon alla) ja tiedetään päätyvämme harrastamaan seksiä!
Kyllä se paljaalla tuntuu kuumassa ja kosteassa pillussa niin hyvältä, että sitä haluaa saada spermat syvälle pilluun!
Minä tiesin vaimoni salarakkaan olevan bi. Hän on myös minun läheinen kaveri vuosien ajalta. Kun sain tietää tästä rupesin tekemään mitä inhottavinta kostoa. Tämä vaati melkein vuoden aikaa ja täysin kuvottavaa uhrautumista minulta. Tämä salarakas on melko perso viinalle. Sovimme että mennään hänen luo viettämään iltaa ja saunotaan. Saunassa sitten tein peliliikkeen. Sanoin että hän saisi panna minua jos tekee sen hellästi. Kun sitten taas koitti aika jolloin vaimo rakas lähti "ystävän" kanssa elokuviin tein paljastuksen. Sanoin että se sama muna mikä on ollut sinun suussasi on ollut mun perseessä! Voin todella huonosti. Olen käynyt terapiassa. Ero ja tämä seksuaalinen teko saivat psykkeeni täysin hajalle.
Jatkan tuohon edelliseen kirjoitukseen. Annoin tämän miehen laueta suoleeni. Siksi kommentoin tähän ketjuun. Ainoa ilo mistä edes vähän koin miehisyyttä oli että tällä mokomalla ketkulla pienempi kuin minulla. Laukeskin luojan kiitos minuutissa. Mokoma perverssi olisi halunut nuolla pyllyäni. Siinä vaiheessa menin vessaan ja oksensin. Havahduin kun jotain valuu takareittä pitkin Luulin että verta pyllystäni kun sattu. Se oli spermaa. Hyi helvetti. En unohda ikinä tuota fiilistä. Anteeksi jos joku pahoitti mielen tästä. Mä olen aivan sekasin kaikesta tästä. Kamala kokemus kokonaisuudessa.
Kyllä , olen kyllä ollut humalassa ja vaikka olen aviossa niin mieheltäni on kyllä lupa vaikkakin kortsun kanssa . Olen ehkä kolmelle niinsanotulle kapakkatutulle antanut paljaalla . Kotonamme olemme järjestäneet seksibileitä ja minä ainoana naisena ja yhdessä hommamme Miehet, miehiä on ollut 2 - 6 riippuen minkäverran saamme sille illalle . Aina Miehet naivat minua paljaalla . Kerran sitten mieheni ehdotti että jätän ehkäisypillerit pois ja katsotaan tulisinko raskaaksi noissa bileissä , emme kylläkään kertoneet miehille mitään aijoimme mieheni kanssa pitää salaisuus jo kävisi niin että tulisin raskaaksi . Sen jälkeen meillä on ollut jo monet seksibileet jaa mieheni hommasi mustankin miehen mukaan , sanoin kyllä siitä että voin aivanhyvin tulla hänellekin raskaaksi . Puolivuotta meni ennenkuin tulin raskaaksi ja joku miehistä on isä . Kun sitten synnytin niin onneksi tuli vaalea tyttö . Huh huh .
En. Sen verran itsesuojeluvaistoa vielä
Ei nainen orgasmin hetkellä mitään tajua, jos nyt yleensä muulloinkaan.
Jos paljaalla mennään muutenkin, niin tietysti saa lauetakin sisään. Miksei saisi.
Yleensä kuitenkin yhden illan juttujen kanssa kumi
N44
Tapasin pari päivää sitten tuttavamiehen, jonka kanssa flirttailtu ja jolle olin etukäteen sanonut, että mikäli hän haluaa kosketella peppuani ja rintojani, hänellä on siihen lupa.
Päädyimme ajelemaan hänen autollaan puolukkamaastoon. Hänellä on paku, jossa siisti takatila, jonne päädyimme harrastamaan kiihkeää ja hyvää seksiä! Paljaalla mentiin, mutta pyynnöstäni hän ei lauennut sisääni. Sitä olisin oikeasti halunnut, mutta en toki sanonut.