Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?

Vierailija
08.05.2016 |

Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?

Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?

Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi paneminen kaikkine ongelmineen vähempää kiinnostaa. Mikä siinä kusenpolttamassa suolenpätkässä on niin ihmeellistä?

-Tuleeko sukupuolitauti

-tuleeko lapsi

-tuleeko raiskaussyyte

-tuleeko liian lyhyt yhdyntä

-tuleeko liian pitkä yhdyntä

-tuleeko naiselle orgasmi

-eikö naiselle tule orgasmia

-miksi ei tai joo

-tuleeko morkkis

-tuleeko joku helvetin epästabiili av riippakivi

-miten pääsen kotiini

Tätä listaa voisi jatkaa aika pitkään?

Terveisin suht seksikäs mies.

Oot terapian tarpeessa.

Vaikea ero tai hankala äitisuhde, tai molemmat

Vierailija
22/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vähän monikko ja yksikkö menny sekasin tossa otsikossa. Ei kestä kiitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut mutten anna enää.

Vierailija
24/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pääsääntöisesti en kyllä antaisi paljaalla ollenkaan. Myönnän kyllä, että joskus hetken huumassa niin on päässyt käymään, mutta tauteja ei onneksi tullut. Sisään laukeaminen tuntuu hyvältä, mutta se ei ole juttu jota harrastaisin yhden illan jutun kanssa.

Ainoan sukupuolitautini sain omalta poikaystävältäni joka vieläpä valehteli, ettei hänellä mitään ole. Onnekseni siihen auttoi kertalääkitys.

Vierailija
25/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pääsääntöisesti en kyllä antaisi paljaalla ollenkaan. Myönnän kyllä, että joskus hetken huumassa niin on päässyt käymään, mutta tauteja ei onneksi tullut. Sisään laukeaminen tuntuu hyvältä, mutta se ei ole juttu jota harrastaisin yhden illan jutun kanssa.

Ainoan sukupuolitautini sain omalta poikaystävältäni joka vieläpä valehteli, ettei hänellä mitään ole. Onnekseni siihen auttoi kertalääkitys.

Komppaan. Olen itse pannut ilman kumia jokaista naista kenen kanssa olen ollut, vain muutamia heistä on täytynyt aluksi hiukan suostutella ja lämmitellä. Esileikin jälkeen kovan panetuksen alla antavat vaikeammatkin tapaukset vaan laittaa paljaalla sisälle, vaikka olisivat ennen tositoimiin ryhtymistä kysyneet kumista. Noin puolet sanovat suoraan että mieluummin ilman kumia ja antavat myös laueta sisälle, mitä teen aina kun saan luvan. - M

Vierailija
26/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Olen itse pannut ilman kumia jokaista naista kenen kanssa olen ollut, vain muutamia heistä on täytynyt aluksi hiukan suostutella ja lämmitellä. Esileikin jälkeen kovan panetuksen alla antavat vaikeammatkin tapaukset vaan laittaa paljaalla sisälle, vaikka olisivat ennen tositoimiin ryhtymistä kysyneet kumista. Noin puolet sanovat suoraan että mieluummin ilman kumia ja antavat myös laueta sisälle, mitä teen aina kun saan luvan. - M

Siis ne molemmat, joiden kanssa olet ollut. Vitun tuhkamuna

Vierailija
27/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa saanut paljaalla. Muijalla oli kertomansa mukaan pillerit. En tuolloin ollut vielä tutustuntu av:n ja wt termiin. Näin jälkeenpäin tajusin että tuo nainen oli kyllä aivan puhtaaksi viljelty wt. Reilusti ylipainoinen, sidukka maittaa, tatuointeja, hiuksissa varmaan itse värjättyjä raitoja ja aika kevytkenkäinen. Pesin kyllä kaluni tuon jälkeen huolellisesti ja toivoin etten ollut saanut kondyloomaa ym.

Vierailija
28/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin, mutta sanoin että tulen helposti raskaaksi, joten ota kulli pois kun laukeat. Siltikin oli pakko työntää sormi sisään heti aamulla ja haistella sitä hyvää tuoksua.

Vierailija
29/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarista mukaan tullutta päälle nelikymppistä muijaa. Vaati kumin ja ensimmäisellä kerralla se olikin päällä mutta ei enää seuraavissa varveissa.

Vierailija
30/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kierukkaa. Kolmannen lapsen jälkeen äijä lähti ja rupesin käyttää kierukkaa. En kehtaa pyytää miehii käyttää kortsuu ku jos ne vaikka kieltäytyis seksist... ku oon hieman ylipainone... mut paremalta se tuntuu kun saa ilman kortsuu.

Vierailija
31/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin, mutta sanoin että tulen helposti raskaaksi, joten ota kulli pois kun laukeat. Siltikin oli pakko työntää sormi sisään heti aamulla ja haistella sitä hyvää tuoksua.

Ja jälkeenpäin harmitti, että miksi olen just otattanut kierukan pois. Olisin halunnut spermat sisälle.

Vierailija
32/70 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kakkoseen.

Vierailija
33/70 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna työntää sormeakaan sisälle paljaana, saatikka kalua N27

Vierailija
34/70 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei pane yhden yön jutussa paljaalla. Jos jompikumpi ehdottelee paljaalla vetämistä pitäisi hälytyskellojen soida. M35.

Vierailija
35/70 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä mies ei pane yhden yön jutussa paljaalla. Jos jompikumpi ehdottelee paljaalla vetämistä pitäisi hälytyskellojen soida. M35.

Todellakin. "Anna nyt, edellisetkin on antanu"...

Vierailija
36/70 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri se eritteiden litinä on naimisessa kaikkein kiihottavinta ja kun tiedän että sain miehen laukeamaan sisääni niin se on se juttu mikä nostaa kiihotukseni tason kattoon. Riskit tässä aina on tietysti, mutta kun on oikein kiimassa baarissa ja taxilla menossa jonkun kundin kanssa kämpille, niin siinä on sellaisessa mielentilassa että kaikki käy ja heti naimaan. Kun käyttää kumia niin lotina/litinä on olematonta ja en oikein kiihotu silloin, mutta heti kun mies on purkautunut täysillä sisääni alkaa minun uskomaton nousu mielettömään orgasmiin sormilla avustaen.

Vierailija
37/70 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä joku sanoi että mies saa tulla ilman kortsua vain takaapäin? Mä on molemmilla kerroilla raskautunut juuri siinä asennossa.

Vierailija
38/70 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laukeaa yhden yön jutussa alle minuutissa niin tarkoittaako se että sitä kiihotti liikaa?

Vierailija
39/70 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs sitä voi antaa laueta sisään, muuten kuin paljaalla?

Vierailija
40/70 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs sitä voi antaa laueta sisään, muuten kuin paljaalla?

Hah hah haa. Tää oli vauva.fi:n historiassa paras, mä kikatin puolituntia luettua tämän. Tää on parhainta tilannetajua ikinä.