Naiset: annatteko yhden yön jutun laueta paljaalla sisääsi?
Tämä on enemmän kysymys niille joilla on pillerit tai muu ehkäisy. Kun olet yhden yön jutussa miehen kanssa paljaalla, annatko hänen tulla lopuksi sisääsi?
Jos et, niin tiedätkö tekeekö joku tuntemasi nainen näin?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tämä on, koska omien kokemusten mukaan tämä on yleistä ja mietinkin onko tämä ihan normaalia…
Kommentit (70)
En todellakaan anna. Joskus (yhden käden sormilla laskettavissa) on kyllä tullut otettua suihin loppuun asti ilman kumia, jos se lasketaan sisälle laukeamiseksi🤔
Minä en kyllä panis. Ensinnäkin taudit ja toisekseen, en haluaisi alkaa maksamaan kenenkään elatusmaksuja. Yhtä uskottavasti suhtautuisin että ei ole tauteja tai että ehkäsy kunnossa. Äidiksi haluvia yhdenilllan iloissa tähän maailman kaikkeuteen siitetty varmaan miljoonia. Niin moni ongelma on oikeesti helposti korjattu. Laittakaa se hemmetin kortsu siihen lihan kappaleeseen!
kyllä useat naiset antaa paljaalla vaikka ensin kyselevät kumista. Sitten kun kumia alkanut kaivaa esille on tuumannut että on pillerit anna mennä. Suihinottoa en voi kuvitellakkaan jonkun kortsun kanssa
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan anna. Joskus (yhden käden sormilla laskettavissa) on kyllä tullut otettua suihin loppuun asti ilman kumia, jos se lasketaan sisälle laukeamiseksi🤔
Yhden yön jutuissa en ikinä suostu panemaan ilman kumia, mutta jos nainen ottaa kortsun pois ja ottaa suihin, niin en vain kykene estelemään ja silloin kyllä laukean suurella nautinnolla suun kautta sisään.
Tottakai. Miksen? Tuntuu molemmista paremmalta.
M41 kirjoitti:
Ainakin naiset on mun antaneet laskea sisään
Ainakin??? Entäs apinarokkotyypit??
Nainen pyysi minua panemaan paljaalla, kun oon niin hänen poikakaverin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En anna työntää sormeakaan sisälle paljaana, saatikka kalua N27
Saanko näppylähanskalla kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
En anna työntää sormeakaan sisälle paljaana, saatikka kalua N27
:D ihan mielenkiinnosta haluan nyt tietää, että miten se sormi sitten suojataan?
Entä kieli? Pitääkö sekin suojata jotenkin? Vai eikö nappaa kielikään?
Joskus ne jutut tulee ns extempore, eli annan ilman kumia N 59 V
Aina on saanut laueta sisään,oli sitten nuorempi tai vanhempi nainen... m 62
en anna, eikä edes nuolla ilman suojia
Yhden yön suhteissa olen muutaman kerran ottanut suihin ilman kumia (ja antanut laueta suuhuni), mutta muuten aina kumin kanssa. Ja tiedoksi ilman kumia suihinottoa kärkkyville tyypeille, olen ottanut suihin ainoastaan omasta tahdostani, ja kertaakaan kukaan näistä miehistä ei ollut yrittänyt tarjota paljasta kalua suuhuni. Päinvastoin, itse olen käynyt suullani kalun kimppuun jos se on ollut sellainen, ja sellaisessa miehessä kiinni jota ole himoinnut.
Kyllä,aina olen saanut laueta sisälle m65
Naisissa on sellainen jännä juttu, että puheet selväpäisenä vs teot kiimaisena ovat usein räikeästi ristiriidassa. Lähes kaikki naiset väittävät heiltä normaalissa keskustelussa kysellessä, että "kyllä, käytän _aina_ kumia". Kun kysymyksen muotoileekin esim niin, että "oletko koskaan antanut satunnaiselle seksikumppanille ilman kumia?", alkaa tulemaan hieman enemmän tunnustuksia. Se ei kuitenkaan jää siihen "kertaan tai pariin", mitä he tunnustavat, vaan näin miehenä on ihan tilastollinen fakta, että näitä naisia riittää ja paljon. Eikä se katso yhteiskuntaluokkaa, arvoa ihmisenä tms. Turha alkaa slutsheimaamaan tai nostamaan itseään jalustalle jalommaksi ihmiseksi.
Kysy keneltä tahansa mieheltä, joka ei proaktiivsesti ota itse kumia esille ja he voivat todistaa tämän puolesta. Vähintään yli puolet naisista eivät siinä tilanteessa käy myöskään itse kyselemään kumia vaan antavat tilanteen edetä luonnollisesti, eli pannaan paljaalla. Aivan normaalia settiä myös satunnaisissa panoissa.
Vierailija kirjoitti:
Haaveena olisi että kaksi tuntematonta miestä laskisi mällinsä mun sisään
:-Dsama t. E
No en tietenkään, typerää edes kysyä. Mielikuvitushommia runkkareilla tuollaiset !
Ei ole pitkään aikaan ollut yhden illan juttuja, mutta silloin kun joskus ollut, miehestä ja oman kiiman tasosta riippuen, tarkoitus kyllä ollut käyttää kumia, mutta kiihotun suunnattomasti siitä miehen roiskimasta tuotteesta, siitä rinnoillani, hävylläni, kasvoillani, suussani, pepullani, selälläni - ja tietysti syvällä vaossani - joten saattanut jäädä käyttämättä!
Viime vuodet pari fwb-miestä, joiden kanssa aina paljaalla!
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, typerää edes kysyä. Mielikuvitushommia runkkareilla tuollaiset !
Vaan eipä ollut. Se, että sinä henk.koht toimit tietyllä tavoin ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia. Lukaisepa tämä:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on sellainen jännä juttu, että puheet selväpäisenä vs teot kiimaisena ovat usein räikeästi ristiriidassa. Lähes kaikki naiset väittävät heiltä normaalissa keskustelussa kysellessä, että "kyllä, käytän _aina_ kumia". Kun kysymyksen muotoileekin esim niin, että "oletko koskaan antanut satunnaiselle seksikumppanille ilman kumia?", alkaa tulemaan hieman enemmän tunnustuksia. Se ei kuitenkaan jää siihen "kertaan tai pariin", mitä he tunnustavat, vaan näin miehenä on ihan tilastollinen fakta, että näitä naisia riittää ja paljon. Eikä se katso yhteiskuntaluokkaa, arvoa ihmisenä tms. Turha alkaa slutsheimaamaan tai nostamaan itseään jalustalle jalommaksi ihmiseksi.
Kysy keneltä tahansa mieheltä, joka ei proaktiivsesti ota itse kumia esille ja he voivat todistaa tämän puolesta. Vähintään yli puolet naisista eivät siinä tilanteessa käy myöskään itse kyselemään kumia vaan antavat tilanteen edetä luonnollisesti, eli pannaan paljaalla. Aivan normaalia settiä myös satunnaisissa panoissa.
Ainakin naiset on mun antaneet laskea sisään