Louis Vuitton hinnat Helsingin liikkeessä?
Onko kellään tietoa, mihin hintaan laukkuja nykyään myydään?
Pystyykö niitä jostain katsomaan?
Kommentit (57)
Kyllä on menny pahasti miehellä koulutus hukkaan. Pääasiahan se tietysti on, että
Pahasti on menny miehellä koulutus hukkaan. Onhan se tietysti pääasia, että rouva on tyylikäs, vaikkei päässä muuta pyöriskään ku vuitton.
Olen mies joka matkustaa aivan liikaa ja matkustamisen tylsin osuus on matkalaukkujen raahaaminen mutta tehnyt siitä matkan hauskimman osuuden ostamalla koko sarjan vintage LV laukkuja.
Ette usko sitä ihmisten ihmettelyä ja lentokentillä ja joka paikassa ja aina löytää hyvin helposti laukkunsa.
Kukaan ei osaa sanoa vanhoista kuluneista vintage laukuista onko ne aitoja vai ei, ei kukaan. Niiden avulla on päässyt taxi jonon ohi ja täpötäyteen hotelliin, sateessa taxia odotellessa hotellin piccolot tulee pitämään sateenvarjoa yms tms.
Yksikään matkalaukku ei ole koskaan hukkunut....ja tätä tapahtui kokoajan Samsoniten laukuille jota on kaikilla.
Se onko ne aitoja vai ei, kukaan ei koskaan tule tietämään...enkä koskaan sitä kerro
Vierailija kirjoitti:
Olen mies joka matkustaa aivan liikaa ja matkustamisen tylsin osuus on matkalaukkujen raahaaminen mutta tehnyt siitä matkan hauskimman osuuden ostamalla koko sarjan vintage LV laukkuja.
Ette usko sitä ihmisten ihmettelyä ja lentokentillä ja joka paikassa ja aina löytää hyvin helposti laukkunsa.
Kukaan ei osaa sanoa vanhoista kuluneista vintage laukuista onko ne aitoja vai ei, ei kukaan. Niiden avulla on päässyt taxi jonon ohi ja täpötäyteen hotelliin, sateessa taxia odotellessa hotellin piccolot tulee pitämään sateenvarjoa yms tms.
Yksikään matkalaukku ei ole koskaan hukkunut....ja tätä tapahtui kokoajan Samsoniten laukuille jota on kaikilla.
Se onko ne aitoja vai ei, kukaan ei koskaan tule tietämään...enkä koskaan sitä kerro
Ulkomaalaisen kaverini isällä on vanha Lamborghinin urheiluauto, auto josta on tehty paljon replikoita ja kopiota, hän kuulemma harrastaa välillä sitä että menee autonsa kanssa replica-rakentajien päiville ja siellä replican omistajat kilvat kertovat että aika hyvä kopio, mutta huomaa kyllä heti tuosta ja tuosta ja tuosta ja tuosta että on vaan replica. Kaverin lamborghini countach on kuitenkin aito :)
Käsilaukuista on muutenkin mun mielestä ihan naurettavaa maksaa monia satoja tai jopa tuhansia. Ja noi Louis vuittonin kaikki laukut ei ole edes mitään laadukkaita, silti niistä maksetaan törkeitä summia??? En voi ymmärtää. Ennemmin sitten satsaan kunnon laadukkaaseen nahkalaukkuun vaikka jostain Aleksi 13:sta (joka sekin halvempi) kuin tekonahkaiseen lärpäkkeeseen, joita on joka kadunkulmassa.
Anteeksi vaan mut mä en käsitä. Viimeksi ostin hm:ltä kahdellakympillä alesta nätin ja ajattoman mustan tote-mallisen laukun ja hyvin on kestänyt. Ei mua kiinnosta onko se vaikka Michael Kors tai ihan perus henkkamaukka laukku. Mutten olekkaan niin merkkitietoinen. Mulle kelpaa vähempikin.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukuista on muutenkin mun mielestä ihan naurettavaa maksaa monia satoja tai jopa tuhansia. Ja noi Louis vuittonin kaikki laukut ei ole edes mitään laadukkaita, silti niistä maksetaan törkeitä summia??? En voi ymmärtää. Ennemmin sitten satsaan kunnon laadukkaaseen nahkalaukkuun vaikka jostain Aleksi 13:sta (joka sekin halvempi) kuin tekonahkaiseen lärpäkkeeseen, joita on joka kadunkulmassa.
Anteeksi vaan mut mä en käsitä. Viimeksi ostin hm:ltä kahdellakympillä alesta nätin ja ajattoman mustan tote-mallisen laukun ja hyvin on kestänyt. Ei mua kiinnosta onko se vaikka Michael Kors tai ihan perus henkkamaukka laukku. Mutten olekkaan niin merkkitietoinen. Mulle kelpaa vähempikin.
Hienoa, tee sinä niinkuin parhaaksi näet. Makuja on monia, toiset tykkää enemmän merkkituotteista (esim. luikkareiden vetoketjut ovat todella jämeriä) jotka kestävät verrattuna esim. H&M kamaan. Ärsyttää aina tänä naisten merkkilaukkujen kauhistelu, harvemmin kuulee äimistelyä että ai ihme kun se Pertti osti sen Mersun vaikka yhtä hyvin olisi Toyotakin kuljettanut.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiin on avattu Michael Korsin liike, siellä samaan hintaan ja vielä edullisemminkin saa nahkaisen laukun joka ei huuda logomonogrammia eivätkä ne näytä tanttamaisilta vaan sopivat kaiken ikäisille ja olkalaukut kestävät myös läppärin painon. Kors käyttää samaa päällystettyä saffianonahkaa laukuissaan kuin esimerkiksi Prada. Toki vastaavan kokoista Pradaa ei alle parin tuhannen egen edes saa.
Kors myös surutta kopioi laukkujensa ulkomuodon juurikin esim. Pradalta ja Vuittonilta. En halua kannattaa eurollakaan tuollaista firmaa.
Jos pitää H&M:n laukkua laadukkaana, en usko, että on koskaan käyttänyt parin tonnin laukkua.
Mitä hemmetin väliä sillä on teille, jos joku hankkii kalliin laukun, joka ei miellytä teidän silmää? Ei sitä teille hankita, vaan itselle. Luulisi, ettei jonkun toisen hankkimat farkut tai silmälasit herätä näin paljon mielipiteitä tai tunteita - miksi siis laukut?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää H&M:n laukkua laadukkaana, en usko, että on koskaan käyttänyt parin tonnin laukkua.
Mikä laukun valmistamisessa maksaa niin että vasta parilla tonnilla saisi laadukkaan? Sen laukun valmistamiskustannukset on oikeasti n. satasen luokkaa, kaikki muu hinta on "ilmaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laukun valmistamisessa maksaa niin että vasta parilla tonnilla saisi laadukkaan? Sen laukun valmistamiskustannukset on oikeasti n. satasen luokkaa, kaikki muu hinta on "ilmaa".
Mulla on H&M laukkuja ja on LV, Mulberry ym. merkkilaukkuja.
H&M laukkuja käytän esim. jos taivaalta tulee vaakatasossa räntää tai tiedän, että kuljen julkisilla ja joudun vaikka laskemaan ison laukun lattialle tms. Ettei tarvitse varoa.
Kaikkia kokeilleena osaan sanoa, että H&M tekonahkalaukun, ja nahkaisen merkkilaukun välillä on muutakin eroa kuin hinta. Mulla ei ole kertaakaan alkanut kankaat tai nahka repsottamaan merkkilaukuista kovallakaan käytöllä.
Toki jos H&M:stä ostaa niiden premium-sarjan nahkaisen laukun, kenties on ihan hyvä. Mutta on naurettavaa väittää etteikö tuhannen euron laukulla ole muuta lisäarvoa kuin brändi. Nahan laatu, käsittely ja tikkaukset ovat ihan eri luokkaa.
Ja, merkkilaukun hajotessa ennen aikojaaan sen voi viedä liikkeeseen korjattavaksi. Sattuuhan niitä maanantaikappaleita kaikkiin hintaluokkiin.
Mä en ymmärrä tätä merkkilaukkuraivoa (kateus?) kun ei se ole keltään pois jos joku merkkilaukun haluaa omilla rahoillaan, tai miehensä rahoilla, ostaa. Kai sitä pahempiakin kohteita on kuten alkoholi.
3 viikkoa sitten mieheni vei minut Louis Vuitton myymälään Espalle.
Ovella sanoi että katso jos löytyy joku mieleinen laukku.
Mietin hetken ja sanoin että taidan katsoa lompakoita koska nykyinen Guessin lompakko on ihan riekaleina vaikka se on vasta viime talvena ostettu Guessin myymälästä.
Todella kauniita lompakoita löytyikin, mutta käytännön ihmisenä valitsin ajattoman mustan vetoketjullisen lompakon.
Hinta oli muistaakseni 714€ veroineen.
Olen todella tyytyväinen lompakkoni.
Ennestään minulla on LV: n suuri olkalaukku ja perusväreillä ( ruskea ) lompakko joka on vähän pienempi kun tämä juuri hankittu.
Kyllä laatuun panostaminen kannattaa.
Vanhempi tyttäreni on säästänyt kesätyörahoistaan sen verran että voi käydä ostamassa mieleisensä laukun.
Lyön pääni vetoa että puolet mammoista jotka täällä haukkuu vuittonin laukkuja,ottas sellasen riemusta kiljuen. Eipä vaan ole varaa.
Silloin tällöin Louis Vuittonia kirjoitti:
3 viikkoa sitten mieheni vei minut Louis Vuitton myymälään Espalle.
Ovella sanoi että katso jos löytyy joku mieleinen laukku.
Mietin hetken ja sanoin että taidan katsoa lompakoita koska nykyinen Guessin lompakko on ihan riekaleina vaikka se on vasta viime talvena ostettu Guessin myymälästä.
Todella kauniita lompakoita löytyikin, mutta käytännön ihmisenä valitsin ajattoman mustan vetoketjullisen lompakon.
Hinta oli muistaakseni 714€ veroineen.
Olen todella tyytyväinen lompakkoni.
Ennestään minulla on LV: n suuri olkalaukku ja perusväreillä ( ruskea ) lompakko joka on vähän pienempi kun tämä juuri hankittu.
Kyllä laatuun panostaminen kannattaa.
Vanhempi tyttäreni on säästänyt kesätyörahoistaan sen verran että voi käydä ostamassa mieleisensä laukun.
Miehen rahoilla sitten shoppailet luksuslaukkuja. If you're gonna brag make sure it's Your money you flaunt.
Vierailija kirjoitti:
LV on kyllla rumin laukku ikina, varit kuin kuralammikosta. En ottaisi vaikka saisin ilmaiseksi. Maailma on taynna kauniimpia ja havempia laukkuja joista Suomessa ei ole kuultukaan eika ole rahasta kiinni, voisin ostaa niin monta kuin haluaisin mutta kun en halua.
Long live Kate Spade! t.usalainen
Minä olen kyllä Kate Spaden laukkujen laatuun pettynyt. Minulle on neljä laukkua kys merkiltä, ja alle vuodessa on yhdestä liimaukset pahasti pettäneet. Kenkiä on kolmet myös, niissä on parempi laatu.
Mutta joo, lv-logolaukut ovat karmeita, siitä ei voi olla eri mieltä.
Kävin muuten kesällä Suomessa, Stockmannilta saa nykyään myös Kate Spaden laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Lyön pääni vetoa että puolet mammoista jotka täällä haukkuu vuittonin laukkuja,ottas sellasen riemusta kiljuen. Eipä vaan ole varaa.
Veikkaisin että yli puolet naisista viettäisi sofia-tyylistä elämää. Mitä nyt tyttöjen juttuja työpaikalla kuuntelen niin miehet vaihtuu sukkia nopeammin mutta ulkonäkö riittää vaan ilmaiseen panoon jonkun ali-mustafan tai pahis-peten kanssa. Varmaan olisi heti hei hei työlle jos voisivat maksusta olla komeitten miesten kanssa.
Olet pinnallinen gold digger jolla huono itsetunto ja luultavasti olet vielä ruma läski joka tarvii tuhansien vuittonin et joku huomaisi sinut.
Mitä laukku kertoo kantajastaan? Esim. Chanel 2.55 on mummoille ja hemmotelluille kakakroille
https://onairbyvickychavarri.files.wordpress.com/2012/03/yxgod.jpg