Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että aikuiset naiset kuolaa teinitähti Robinia?

Vierailija
08.05.2016 |

Ja jos miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaako ne, jos Robin on heistä söpö poika, ilman mitään seksuaalista.

Jostain syystä ihmiset ajattelee jos pitää jostain artistista haluaa tämän omaksi hanipupukseen. Olen 50v ja pari vuotta sitten olin Jukka-Pojan keikalla, 80v mummo kysyi eikö tuo ole liian nuori sinulle, syy keikalle menoon kyllä oli ilmaiset liput ja kaunis päivä, ei uuden miehen haku.

Vierailija
2/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä robinista, suloinen pieni poika- ilman mitään seksuaalista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mammapalstan kommentit niin epäseksuaalisilta ole vaikuttaneet. Mutta nekin tietysti olivat oikeasti likaisia homomiehiä eikä oikeita mammoja. :D

Vierailija
4/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, jos Robin kuolaa av-mammoja?

Vierailija
5/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä robinista, suloinen pieni poika- ilman mitään seksuaalista. :D

No eihän pian 18 vuotta täyttävä nyt raavas mies välttämättä ole, mutta että suloinen pieni poika :D

Vierailija
6/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varmaan sieltäkin

Vierailija
7/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä, jos hän kuolaa 18 vuotiaan perään.

Fanitus on eri asia. Robinin musiikista voi tykätä ilman seksuaalista sävytettä.

Vierailija
8/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo nuorta poikaa kuolaavat tantat on säälittäviä...

Vierailija
9/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein. Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä, jos hän kuolaa 18 vuotiaan perään.

Fanitus on eri asia. Robinin musiikista voi tykätä ilman seksuaalista sävytettä.

Aikuinen nainen ei sitten varmaan ole noin parikymppinen?

Vierailija
10/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolaako ne, jos Robin on heistä söpö poika, ilman mitään seksuaalista.

Jostain syystä ihmiset ajattelee jos pitää jostain artistista haluaa tämän omaksi hanipupukseen. Olen 50v ja pari vuotta sitten olin Jukka-Pojan keikalla, 80v mummo kysyi eikö tuo ole liian nuori sinulle, syy keikalle menoon kyllä oli ilmaiset liput ja kaunis päivä, ei uuden miehen haku.

Eikä varsinkaan musiikin kuuntelu?

Vierailija
11/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni varmaan sieltäkin

Ota ihmeessä selvää :)

Vierailija
12/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat puumat vauhdissa...

Vierailija
13/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se sitten kuolaamista,että huomaan että Robinista on kasvamassa mukiinmenevä mies näillä näkymin. En nyt ole Robinia kymmetäkään vuotta vanhempi, mutta en minä häntä iskemään kuitenkaan ryhtyisi. 18-vuotiaan ajatusmaailmakin yleensä on aika toisenlainen mitä tämän ikäisenä seurustelukumppanilta haen.

Vierailija
14/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - palstat "miehet" saavat tietysti kuolata vaikka lapsia, ja heidän mielestään nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Eikös se sitten olisi ihan loogista, että naistenkin mielestä Robin ja Isac Eliot olisivat miehiä parhaassa iässä? Naiset kyllä huomaavat, kun miesten siemensyöksyt ovat alkaneet. Silloin mies on parhaimmassa hedelmällisimmässä iässä :D :D On aivan normaalia pitää miehistä, joilla on jo murrosikä alkanut. Se on vain biologiaa. 20 v. mies on auttamattomasti jo liian vanha.

:D Kyllä jotkut ihmiset ovat sitten tyhmiä. Eivät vain itse sitä tajua.

Vierailija
15/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia paljoa olekaan. Tämä aloitus on sama surkea provo, jota sama tyyppi on postannut tänne jo vuosia. Selittelee varmaan omaa kiinnostustaan nuoriin sillä, että mammatkin kuolaavat robinia.

Vierailija
16/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo mies, tosin en kuolaa häntä. Paljon in tapahtunut parissa vuodessa. Esim. Isac Elliot on vielä aivan lapsi.

Vierailija
17/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin - palstat "miehet" saavat tietysti kuolata vaikka lapsia, ja heidän mielestään nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Eikös se sitten olisi ihan loogista, että naistenkin mielestä Robin ja Isac Eliot olisivat miehiä parhaassa iässä? Naiset kyllä huomaavat, kun miesten siemensyöksyt ovat alkaneet. Silloin mies on parhaimmassa hedelmällisimmässä iässä :D :D On aivan normaalia pitää miehistä, joilla on jo murrosikä alkanut. Se on vain biologiaa. 20 v. mies on auttamattomasti jo liian vanha.

Mutta kun heiveröisempi nainen tarvitsee aikuisen vahvan ja vastuullisen miehen suojaamaan perhettään villieläimiltä ja sotaisilta heimoilta. Miehelle riittää, kunhan nainen on parhaassa mahdollisessa jälkeläisentuottoiässä. Näin ainakin siis joskus muinoin.

Vierailija
18/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun heiveröisempi nainen tarvitsee aikuisen vahvan ja vastuullisen miehen suojaamaan perhettään villieläimiltä ja sotaisilta heimoilta. Miehelle riittää, kunhan nainen on parhaassa mahdollisessa jälkeläisentuottoiässä. Näin ainakin siis joskus muinoin.

Silloin kivikaudella tosiaan paras lapsentekoikä oli hieman matalampi, kuten myös vielä sata vuotta sitten, kun odotettu ikä taisi pyöriä suunnilleen viidestäkympissä jos sitäkään. Nykyisin paras ikä hankkia lapsia on 20-35, joilloin nainen on kaikkien virallisten tutkimuksien mukaan hedelmällisimmillään. Ei lapsena, kuten ÄO 75 palstapervot jankuttavat. Naiset eivät myöskään tarvitse enää ketään suojelemaan itseään.

Vierailija
19/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia paljoa olekaan. Tämä aloitus on sama surkea provo, jota sama tyyppi on postannut tänne jo vuosia. Selittelee varmaan omaa kiinnostustaan nuoriin sillä, että mammatkin kuolaavat robinia.

Uskon minäkin, että aika vähemmistö oikeasti Robinia reilusti vanhemmista aikuisista ryhtyisi hänen kanssa hommiin tuosta vaan. Täytyy muistaa, että muutama hullu/provo massapostaaja riittää vääristämään mielikuvaa aika paljon. Ja tänne ei ole tietääkseni ikärajaa sulkemaan pois esim alaikäisiä nuoria. Täällä käy muitakin kuin yli kolmekymppisiä perheenäitejä.

Vierailija
20/21 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kivikaudella tosiaan paras lapsentekoikä oli hieman matalampi, kuten myös vielä sata vuotta sitten, kun odotettu ikä taisi pyöriä suunnilleen viidestäkympissä jos sitäkään. Nykyisin paras ikä hankkia lapsia on 20-35, joilloin nainen on kaikkien virallisten tutkimuksien mukaan hedelmällisimmillään. Ei lapsena, kuten ÄO 75 palstapervot jankuttavat. Naiset eivät myöskään tarvitse enää ketään suojelemaan itseään.

No ehkä tätä tosiaan hain, että asia ei nykyaikana ole ihan biologiaa eikä puolisoa valita kivikauden kriteerien mukaan (pelkästää ainakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän