Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mielestä miehen on ok kuolata nuorempia tyttöjä

Vierailija
08.05.2016 |

Olisikohan se ollut eilen kun luin keskustelua siitä, kun jonkun mies oli katsellut alaikäisten tyttöjen kuvia. Paljon tuli kommenttia että "miehelle tuollainen on luonnollista ja kun mies saa itse tyttären niin mies kypsyy siitä pois, kun tajuaa että tyttö onkin jonkun tytär".
Nyt sitten luin tuota keskustelua missä aloittajan tytär väittää aloittajan miesystävän läpsäisseen häntä pepulle. Siellä tulee viestejä, että usko tytärtä ja jätä se mies.

Te, jotka omaavat otsikon mielipiteen: eikö sekin ole luonnollista että mies kähmii naisystävänsä tytärtä, koska miehellä ei ole omaa lasta? Mies näkee naiset objekteina kunnes saavat omia tyttäriä.

Ja ei, itse en tosiaankaan ole tätä mieltä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun kuvottavaa kaikilla tapaa.

Vierailija
2/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikka se on luonnollista, niin se ei ole minusta normaalia, että mies TOIMII asiansa eteen millään lailla. Kyllä mun mies tykkää nuorista naisista, hän tykkäsi minustakin kun olin 21 ja mies itse 42, mutta ei hän ole koskaan häiriköinyt ketään seksuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista, mutta ei hyvien tapojen mukaista tai hyväksyttyä.

Vierailija
4/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis riehuu.

Vierailija
5/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän eivät ole mitään sukua keskenään joten mikä siinä olisi luonnotonta?

Vierailija
6/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikka se on luonnollista, niin se ei ole minusta normaalia, että mies TOIMII asiansa eteen millään lailla. Kyllä mun mies tykkää nuorista naisista, hän tykkäsi minustakin kun olin 21 ja mies itse 42, mutta ei hän ole koskaan häiriköinyt ketään seksuaalisesti.

Onko näitä omia suhdehistoriikkeja pakko jakaa AV:lla? Eivät liity aiheeseen eivätkä tuo mitään uutta pöytään. Netissä voi lisäksi valehdella.

Vierailija
7/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on normaalia runkata ajatellen avopuolison lapsia?

Vierailija
8/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse enemmänkin alaikäisistä. Eihän tuossa mitään väärää ole. Vai tykkäsikö hän sinusta, kun olit alaikäinen ja hän seurusteli äitisi kanssa?

Ap

Vierailija
9/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan sitä ihminen haaveilla päänsä sisällä aivan mistä tahansa asiasta.

Vierailija
10/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyse enemmänkin alaikäisistä. Eihän tuossa mitään väärää ole. Vai tykkäsikö hän sinusta, kun olit alaikäinen ja hän seurusteli äitisi kanssa?

Ap

Juu ei, mutta vastasin vain otsikon ja aloituksen kysymykseen. Mutta siis minusta miehen ei kuulu toimia vaikka kiinnostusta mielessä esiintyisikin.

Vierailija
11/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis normaali mies kykenee siihen. Miehni on ollut kiinnostunut 16-vuotiaistakin, mutta kuten sanoin, ei ole vienyt sitä mitenkään käytännön tasolle.

10

Vierailija
12/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis normaali mies kykenee siihen. Miehni on ollut kiinnostunut 16-vuotiaistakin, mutta kuten sanoin, ei ole vienyt sitä mitenkään käytännön tasolle.

10

Sua ei häiritse jos mies on seksuaalisesti kiinnostunut tyttärestäsi, kunhan ei tee asian eteen mitään? Katsoa saa mut ei koskea?

Vierailija
13/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vastaajille hyväksyttävää, että miesystävä katselee tytärtä sillä silmällä?!

Vierailija
14/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille teet, jos katsoo?

Vierailija
15/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10

Sua ei häiritse jos mies on seksuaalisesti kiinnostunut tyttärestäsi, kunhan ei tee asian eteen mitään? Katsoa saa mut ei koskea?

No kyllä se häiritsisi joo. Kun kyseessä on ollut joku tyttö ennen suhdettamme niin evvk iästä. Oli ollut samoissa harrastuspiireissä, tanssiharrastus.

Vierailija
16/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, 16-vuotias... Onhan sillä reikä joo, mutta tuommoinen teini in vielä niin lapsi monella tapaa kuitenkin. Enemmin semmoiselle oman ikäinen lapsi, kuin joku ällö setämies

Vierailija
17/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille teet, jos katsoo?

En minkään, mutta en hyväksyisi. Hyi hitto jos äidilläni olisi ollut mies joka olisi tiiraillut minua ja läpsinyt perseelle ollessani teini.

Vierailija
18/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, 16-vuotias... Onhan sillä reikä joo, mutta tuommoinen teini in vielä niin lapsi monella tapaa kuitenkin. Enemmin semmoiselle oman ikäinen lapsi, kuin joku ällö setämies

Juuri siksi paras kumppani 16-vuotiaalle onkin vanhempi mies, joka osaa opettaa ja ottaa tytön hellästi. 

Vierailija
19/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on normaalia runkata ajatellen avopuolison lapsia?

Tunnetko Woody Allenin tarinan?

Vierailija
20/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan se ollut eilen kun luin keskustelua siitä, kun jonkun mies oli katsellut alaikäisten tyttöjen kuvia. Paljon tuli kommenttia että "miehelle tuollainen on luonnollista ja kun mies saa itse tyttären niin mies kypsyy siitä pois, kun tajuaa että tyttö onkin jonkun tytär".

Nyt sitten luin tuota keskustelua missä aloittajan tytär väittää aloittajan miesystävän läpsäisseen häntä pepulle. Siellä tulee viestejä, että usko tytärtä ja jätä se mies.

Te, jotka omaavat otsikon mielipiteen: eikö sekin ole luonnollista että mies kähmii naisystävänsä tytärtä, koska miehellä ei ole omaa lasta? Mies näkee naiset objekteina kunnes saavat omia tyttäriä.

Ja ei, itse en tosiaankaan ole tätä mieltä.

Mies tajuaa, että tyttö on jonkun (toisen miehen) tytär, mutta ei ilmeisesti että tyttö on ihminen eikä mikään omistettava objekti. Surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan