Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi haluatte, että penis pestään ENNEN yhdyntää?

Vierailija
08.05.2016 |

Jos se jossain likaantuu niin emättimessä. Mikä järki siis koko hommassa?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne naisetkaan aina muista hygieniaa. Suurin osa baaripokista on jees mutta kun koittaa panon aika ja heittävät pikkarit pois niin aika voimakas kusisen tortun tuoksu sieltä pölähtää. Itse tosin en ole niin ronkeli vaan pillun tuoksut ja kuset ainoastaan kovettavat kyrpääni entisestään.

Vierailija
62/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo en kyllä vaadi pesua, mutta jos vaatisin niin pöpöjen välttämiseksi. Alakertani on aika tulehdusherkkä.

Evoluutio mennyt pieleen tässäkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta tässä ei kyllä evoluutio ole mennyt pieleen muiden kuin itsesi kohdalla. Miksi sinulle on niin suuri ongelma, jos joku harrastaa seksiä vain puhtaan peniksen omaavien miesten kanssa? Katkeroittaako, kun omaa vuosia pesemättömänä lojunutta lemuavaa penistäsi ei kukaan suostu päästämään lähelleen?

No ei vaan jokaisen normaalin ja terveen emättimnn, kuten omani, pitäisi kstää normaali peniksen bakteerifloora, koska luuletko, että peniksiä on pesty ennen seksiä maailmn sivu?

Kyllä peniksiä ennenkin pestiin, kylläkin yleensä huonommin kuin nykyään. Silloin olikin yleisempää, että niin naisilla kuin miehilläkin oli kaikki mahdolliset tulehdukset alapäässä - mistäköhän mahtoi johtua?

Eikä ollut yleistä, paitsi ehkä joidenkin heikompien ihmisten elinpiirissä. Ei ole koskaan ollut ongelma siellä mistä mä tuun. Vahvat bakteerit varmaan omasta takaa, kato, nujertaa normaalit vieraat bakteerit. Onko esivanhempasi jotain töllin köyhälistöä?

En puhunut omista esivanhemmistani, vaan esimerkiksi keskiajan ihmisistä noin ihan yleisesti. Jos siirrytään lähemmäksi nykyaikaa, niin kuinka usein olet kysellyt isovanhemmiltasi heidän hiivatulehduksistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan naiset olettaa että mies on halukas nuoleskelemaan päivän hautunutta ja reisiäkin pitäisi suukotella joka puolelta vaikka niillä on istuttu samalla pöntöllä kymmenien jos ei satojen kanssa.

En ainakaan itse anna nuolla itseäni, jos olen päivän ollut peseytymättä. Jos suuseksiä haluan, niin käyn kyllä suihkussa ennen sitä (poikkeuksena, jos olen jo aiemmin päivällä käynyt suihkussa enkä ole siinä välissä kerennyt tekemään mitään fyysistä hommaa).

Vierailija
64/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan naiset olettaa että mies on halukas nuoleskelemaan päivän hautunutta ja reisiäkin pitäisi suukotella joka puolelta vaikka niillä on istuttu samalla pöntöllä kymmenien jos ei satojen kanssa.

En ainakaan itse anna nuolla itseäni, jos olen päivän ollut peseytymättä. Jos suuseksiä haluan, niin käyn kyllä suihkussa ennen sitä (poikkeuksena, jos olen jo aiemmin päivällä käynyt suihkussa enkä ole siinä välissä kerennyt tekemään mitään fyysistä hommaa).

Annatko miehen kusta persereikään?

Vierailija
65/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo en kyllä vaadi pesua, mutta jos vaatisin niin pöpöjen välttämiseksi. Alakertani on aika tulehdusherkkä.

Evoluutio mennyt pieleen tässäkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta tässä ei kyllä evoluutio ole mennyt pieleen muiden kuin itsesi kohdalla. Miksi sinulle on niin suuri ongelma, jos joku harrastaa seksiä vain puhtaan peniksen omaavien miesten kanssa? Katkeroittaako, kun omaa vuosia pesemättömänä lojunutta lemuavaa penistäsi ei kukaan suostu päästämään lähelleen?

No ei vaan jokaisen normaalin ja terveen emättimnn, kuten omani, pitäisi kstää normaali peniksen bakteerifloora, koska luuletko, että peniksiä on pesty ennen seksiä maailmn sivu?

Kyllä peniksiä ennenkin pestiin, kylläkin yleensä huonommin kuin nykyään. Silloin olikin yleisempää, että niin naisilla kuin miehilläkin oli kaikki mahdolliset tulehdukset alapäässä - mistäköhän mahtoi johtua?

Eikä ollut yleistä, paitsi ehkä joidenkin heikompien ihmisten elinpiirissä. Ei ole koskaan ollut ongelma siellä mistä mä tuun. Vahvat bakteerit varmaan omasta takaa, kato, nujertaa normaalit vieraat bakteerit. Onko esivanhempasi jotain töllin köyhälistöä?

En puhunut omista esivanhemmistani, vaan esimerkiksi keskiajan ihmisistä noin ihan yleisesti. Jos siirrytään lähemmäksi nykyaikaa, niin kuinka usein olet kysellyt isovanhemmiltasi heidän hiivatulehduksistaan?

Niin no en ole, mutta onhan sitä sellaisiakin mummoja jotka höpöttää kaikkea tuollaista ääneen ja jotenkin oletan, että ne jotka niistä paljon kärsivät eivät enää jaksa olla niistä niin häveliäinäkään. Ne, joille ne ovat uppo-outo asia ovat ihan hiljaa aiheesta muutenkin. Eli koska suvussani ei ole niistä jauhettu oletan, ettei niitä ole riesaksi asti ollutkaan. Äitini äitiä en tosin ole edes tavannut ja isänäidin mies eli isoisäni oli kuollut ennen kuin synnyin ja mummini eli yksin, eli eipä näitä puhujia toki kovin monia ole ollutkaan :D

Vierailija
66/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vissiin itse nuolee mieluummin oikein muhinutta hikipillua kuin pestyä ja puhdasta pimppiä. Jokaisella on toki oikeus mieltymyksiinsä, mutta kyllä useimmat varmaan tykkäävät että sekä oma värkki että se seksikumppaninkin ovat puhtaita kun touhuillaan.

Vierailija
67/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan oleta! Mulle on itsestäänselvyys että pesen pimppini ennen seksiä. Käyn vessassakin joka tapauksessa ensin, ja siinä samallahan sen pimpinkin saa pestyä.

Vierailija
68/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäköhän varten ne puhtaat paikat on mukavampia? Kyllä on palstalla oudot kysymykset, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
69/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä molempien pitää pestä vehkeensä ennen ja jälkeen yhdynnän

Vierailija
70/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saatana näitä vähäjärkisten kyselyitä! Työnnä pääsi perseeseesi ja mene vittuun kyselemään, senkin idiootti!

Vaikeuksia keskustella asiallisesti?

Ajatella, että oikein keskustella? Siitä pitääkö siistin/vagina pestä ennen seksiä? No valoja päälle nyt, että oikein keskustella. Aikuiset ihmiset. Itsestäänselvyys, eikö vain, ainakin, jos sattuu olemaan sivistynyt ihminen.

Kyllä tuo kiroilija on esittänyt asian ihan teidän tasonne mukaisesti. Ei helmiä sioille!

Vierailija
71/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaadi pesua, vaikka otan poikkeuksetta joka ikinen kerta suihin. miehen penis ei jostain syystä maistu eikä haise pahalta, vaikkei juuri ole pestykään. en saa myöskään tulehduksia.

Vierailija
72/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saatana näitä vähäjärkisten kyselyitä! Työnnä pääsi perseeseesi ja mene vittuun kyselemään, senkin idiootti!

Vaikeuksia keskustella asiallisesti?

Ajatella, että oikein keskustella? Siitä pitääkö siistin/vagina pestä ennen seksiä? No valoja päälle nyt, että oikein keskustella. Aikuiset ihmiset. Itsestäänselvyys, eikö vain, ainakin, jos sattuu olemaan sivistynyt ihminen.

Kyllä tuo kiroilija on esittänyt asian ihan teidän tasonne mukaisesti. Ei helmiä sioille!

Olet itse "tuo" juntti kiroilija.

Vierailija
73/74 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia alapään kanssa vaikka sinne mieheni "sissijuustokusimulkkua" päästänkin lykkimään. Luulisi että ylinmääräiset pesut noita ennemmin aiheuttaisi. Suuseksi asia erikseen kummallakin.

Vierailija
74/74 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiima lomat tuo liat pois naisilta.

Miehen kalu vähän eri juttu,

Sissi juusto on välinpitämättömyyttä,

Jos huomaan pyyhin heti pois vaikka ei olisi seksiä tiedossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan