Mihin ruokaan et kyllästy koskaan?
Mä en kyllästy varmaan ikinä makaronilaatikkoon, joka on tehty lihaliemeen. :) Hyvää salaatin kanssa.
Kommentit (34)
Omatekemä chili con carne + kermaviili + salaatti + hyvä vaalea leipä + olut
Gazpacho ja borschkeitto. (Kulttuurien kohtaaminen, näemmä.)
Niinpä...opetetaan Nalle puhumaan:) Itse olen aatellut pitää puhekoulun kesällä!!! Kannatan.
Hyvin tehty porsaan kylki. Söisin sitä kunnes halkeaisin vaimeasti poksahtaen jos minulla olisi vähänkin vähemmän itsekuria :/
Makaronilaatikko heinzin ketsupilla.
t.mies
Kookoscurrykanakastike. Toinen on nachot ja salsa.
Vastaleivotut sämpylät ja tuore leipä ylipäätään. Juomista appelsiini- ja omenatäysmehu sekä karpalomehu. Ruokalajeista ainakin lasagne, kana kaikissa muodoissaan, erilaiset pastat ja lohikiusaus. Lihaperunasoselaatikko myös. Sitrushedelmät, kirsikat, rypäleet ja banaanit hevi-puolelta. Herkkuosastolta jäätelö sekä erilaiset täytekeksit.
Varmaan (äidin) makaronilaatikko ja mokkapalat
Kyllä se ykkönen tässä on pizza. En ole ikinä kyllästynyt hetkeksikään vaikka moneen muuhun useamman kerran peräkkäin syötyyn olen. Vaikka samoilla täytteillä, niin ei tuu kyllästymistä, heti maistuis taas. Harmillista, mieluummin himoitsisin tässä mittakaavassa jotain terveellisempää...
Riisiin ja hornetteihin. Kohta mulla on varmaan vinot silmät, ku voisin syödä riisiä vain kanaliemellä maustettuna.
Fetajuusto ja hyvät tomaatit.