Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo bumble on kyllä aivan turha sovellus, sain päivässä kolme tykkäystä ja 2 mätsiä, mutta eihän naiset edes uskalla mitään keskustelunaloituksia tehdä

Vierailija
25.07.2022 |

Eiköhän nämä deittailut taida osaltani olla tässä, turha ihmetellä miksei ihmiset pariudu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus itsellä myös. Bumblen perusidea romuttuu tuossa kun huomaa, että kun vastuu on naisella niin mitään ei tapahdu. Eli sovellus ei olekaan yhtään parempi kuin tinder vaan samaa p askaa eri paketissa.

Huomasin lopulta että ainoa keino saada edes se eka keskustelunaloitus naiselta oli tykätä niin matalatasoisista naisista että en enää halunnut sitä keskustelunaloitusta.

Vierailija
2/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Suomessa naiset ei uskalla aloittaa sitä keskustelua, tai sitten käyttävät sovellusta vain egonpönkittämismielessa. Kas kumma kun aina ulkomailla ollessani tippuu avauksia naisilta melkein joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi naisia tuntuu olevan ehkä 1% Tinderin käyttämäärästä.

Vierailija
4/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee usein tunne, että bumblessa naisten pinnallisen nirsouden taso on vielä jopa astetta korkeammalla kuin mitä tinderissä. Eli kun nainen tiedostaa sen että on "pakko" aloittaa keskustelu niin tavoitellaan vain sitä todellista kipinätason ulkonäköä/pituutta/statusta mieheltä.

Vierailija
5/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköisillä naisilla on satoja tykkäyksiä siellä niin miten sä erottautuisit siitä massasta? Ei ne välttämättä edes itse selaa koko sitä repertuaaria. Ehkä supertykkäyksellä erotut, mutta sun profiilin pitää olla erityinen, että deitti vastaa siihen.

Vierailija
6/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Gym Workoutia. Saan fanfaarit ja aplodit aina kun saan treenin tehtyä! Jess!

Vierailija
7/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremman näköisillä naisilla on satoja tykkäyksiä siellä niin miten sä erottautuisit siitä massasta? Ei ne välttämättä edes itse selaa koko sitä repertuaaria. Ehkä supertykkäyksellä erotut, mutta sun profiilin pitää olla erityinen, että deitti vastaa siihen.

Ainut nainen jonka takia olen ikinä maksanut nettideittailusta löytyi juurikin bumblesta.

Profiili oli niin hurmaava että laitoin 2 supertykkäystä hänelle ja köyhdyin jonkun 3 euroa. Ei tullut mätsiä.

Aina ennen tätä olin sanonut että en koskaan maksaisi nettideittailusta mutta tuo nainen oli sen arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi