Voiko isorintainen ryhtyä hammaslääkäriksi?
Vai onko ne rinnat jatkuvasti tiellä? Hankaavat asiakkaan päätä.
Kommentit (12)
Hakijoilla saa olla korkeintaan C-kupin rinnat. Implanteille ja sille, että ne voivat kasvaa pääsykokeiden jälkeen ei tietysti voida muuta kuin, että julkiselle puolelle sellaisia ei hyväksytä milloinkaan.
Olin suuhygienistillä hoidossa ja samalla kun se raaputti multa hammaskiveä pois niin sen rinnat oli koko ajan mun päätä vasten.
Hirveää kipua suussa, pehmeät rinnat hieromassa päätä... en tiennyt olinko joutunut helvettiin vai taivaaseen.
😂
No ei mun e kuppikoon tissit oo ainakaan ikinä hoitajan hommissa häirinnyt.
En kuitenkaan tisseilläni hoida.
Topless hammaslääkäri olisi kiva. Ei harmittais se kipu niin paljon.
Varaisin joka kerta sinulle ajan. Ei haittaisi vaikka vähän pieleen poraisitkin. Ymmärrän että tissit ovat välillä näköesteenä. Pitää sitten vaan varata uusi aika, että saadaan korjattua virheet.
Suosittelen yksityisvastaanoton perustamista.
Itse sairaanhoitajana olen saanut palvelutalossa huomata, miten suht järjissään olevat vanhukset (miehet) ja aggressiiviset/käytöshäiriöiset (naiset ja miehet) tarttuvat rintoihin kiinni, koska ne ovat tarpeeksi lähellä..
Ei ole kauaakaan, kun menin uutena käytöshäiriöisen vuodepotilaan luokse, en kerinnyt huomioimaan toista kättä ja kappas, oli kerennyt ottaa tukevan otteen rinnastani ja väänsi. Nänni oli hieman tumma ja erittäin kipeä loppuviikon... :D
Vähän sama kuin hierojillakin pitäisi olla leveysrajat, viimeksi käydessäni hierojalla minua hieroi nainen (n. 130kg karkea arvio) jonka maha hinkkasi ja tökki koko ajan minua :D Ei siinä, oli hyvä hieromaan kuitenkin!
t. 85K
Kyllä kiitos! Toivoo 17-vuotias mies.
Joskus ollut hammaslääkärin rinnat päätä vasten. Pelkopotilaana rauhoitti tilannetta ja oli aivan mukava käynti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse sairaanhoitajana olen saanut palvelutalossa huomata, miten suht järjissään olevat vanhukset (miehet) ja aggressiiviset/käytöshäiriöiset (naiset ja miehet) tarttuvat rintoihin kiinni, koska ne ovat tarpeeksi lähellä..
Ei ole kauaakaan, kun menin uutena käytöshäiriöisen vuodepotilaan luokse, en kerinnyt huomioimaan toista kättä ja kappas, oli kerennyt ottaa tukevan otteen rinnastani ja väänsi. Nänni oli hieman tumma ja erittäin kipeä loppuviikon... :D
Vähän sama kuin hierojillakin pitäisi olla leveysrajat, viimeksi käydessäni hierojalla minua hieroi nainen (n. 130kg karkea arvio) jonka maha hinkkasi ja tökki koko ajan minua :D Ei siinä, oli hyvä hieromaan kuitenkin!
t. 85K
Aivan kamalaa :( toihan täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkit. Tuli muuten mieleen että voiko potilaan suorittamasta pahoinpitelystä tehdä rikosilmoituksen? Vai mennäänkö sellasta se on -mentaliteetilla, koska kyseiset tapaukset eivät varmaan tietynlaisten potilaiden kanssa työskennellessä ole mitään harvinaisia?
Ainakin niitä isorintaisia on töissä hammaslääkäreinä. Vastaanotolla jossa kävin lapsena oli yksi sellainen ja ne tosiaan oli koko ajan päätä vasten.