Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt puistonpenkille juomaan kaljaa yksin?

Vierailija
22.05.2025 |

Saako siitä ihan pultsarin leiman vaikka tekisi näin kauniina kevätpäivänä? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää

Vierailija
2/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siellä alkaisi vaan kalja pissattamaan ja kohta pitäisi lähteä pois.

Vierailija
4/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. 

Vierailija
5/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta kaadan sen kaljan (tai jonku muun juoman) vesipulloon ja hörpin siitä. Olen myöskin nähnyt muiden juovan mutta mua ei haittaa, ei kannata kaikesta valittaa;)

Vierailija
6/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta siiderin olen juonut.

Korona-aikaan tietyt Helsingin puistot ja rannat muuttui ihmisten täyttämiksi terasseiksi kauniina kesäiltoina ja tuntuu, että edelleen ihmiset viettää enemmän aikaa "picnicillä" kuin ennen koronaa. Baarissa juominen on kallista, että ymmärtäähän sen. 

Vinkki: otan vesipulloon tai termosmukiin viiniä tms. kun ulkoilutan koiraa perjantaina töiden jälkeen. Näyttää hyväksyttävämmältä ja minä jaksan paremmin työviikon jälkeen seistä vieressä, kun mussukka haistelee ruohontupsuja ja tassuttelee eteenpäin. 

Vierailija
7/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tää sama 😅 Monta kertaa on tehnyt mieli mennä läheiseen puistoon istumaan muutaman lonkeron kanssa, mutta tiedän kokemuksesta, että joutuisin sieltä kuitenkin pian lähtemään kotiin pissalle.

Vierailija
8/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tää sama 😅 Monta kertaa on tehnyt mieli mennä läheiseen puistoon istumaan muutaman lonkeron kanssa, mutta tiedän kokemuksesta, että joutuisin sieltä kuitenkin pian lähtemään kotiin pissalle.

Mää liikun sillä periaatteella että jos koirat saa pissiä niin mäkin saan. Tarttee vaan kattoo ettei poliisit näe;) Nim. Tampereella 20 e, Hesassa 40 e ja Amsterdamissa 80 e...

9/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt tekemättä. Sen sijaan olen kyllä nuorempana nauttinut jaloviinaa ruskeassa paperipussissa olevasta pullosta Tampereella mustamakkaraa kioskista jonottaessani. 

M60

Vierailija
10/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on onneksi puistoissa kohtuullisen siistit julkiset vessat. Harmi kyllä esim. opiskelijaporukat ei tunnu löytävän niitä ja tekevät tarpeen puskaan, vaikka muutaman sadan metrin päässä pääsisi pöntölle ja saisi jopa pestyä kädet. 

Vierailija
11/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on onneksi puistoissa kohtuullisen siistit julkiset vessat. Harmi kyllä esim. opiskelijaporukat ei tunnu löytävän niitä ja tekevät tarpeen puskaan, vaikka muutaman sadan metrin päässä pääsisi pöntölle ja saisi jopa pestyä kädet. 

He eivät ole järkeviä vielä, siksi he opiskelevat.

Vierailija
12/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut juotua ja kaivonkannen päällä myös useinkin.

13/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät ole järkeviä vielä, siksi he opiskelevat.

Opiskelu ei omakohtaisen kokemukseni perusteella järkevöitä.

M60

Vierailija
14/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosiaan pidetään alkoholistina jos juo _puistonpenkillä_ yhden juoman, muutoin se taas on sivistynyttä ja suotavaa kohtuukäyttöä. :D En juo itse ollenkaan mutta olen kuitenkin tässä kulttuurissa kasvanut ja tullut kiinnitettyä tähänkin hölmöyteen huomiota

Vierailija
15/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingissä on onneksi puistoissa kohtuullisen siistit julkiset vessat."

??? 

Vierailija
16/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli joku outo tyyppi juttelemaan kun istui puistonpenkille. Lyhyt ja creepy tyyppi. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli ihan joka penkille.

Vierailija
17/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä mökille tai pihakeinuun, joten puistot ei kiinnosta.

Vierailija
18/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naapurit kattoo että siellä se taas naapurin akka dokaa pihakeinussa.

Vierailija
19/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naapurit kattoo että siellä se taas naapurin akka dokaa pihakeinussa.

😂 Ei voi voittaa. -eri

Vierailija
20/36 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari, ja kirjan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan