Onko Erittäin hieno suomalainen-shampoo hyvää? Kokemuksia kaivataan.
Onko joku tämän sarjan shampoista sinulla käytössä? Tekisi mieli kokeilla. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu.
Kommentit (66)
Varmaan riippuu hiuslaadusta mikä sopii. Mulla on paksu, pitkä, kiiltävä tukka, joka ei takkuunnu ollenkaan. Käytän juuri noita halpissamppoita enkä hoitoaineita ollenkaan.
Kuivattaa hiukset korpuksi. Ainakin minulla.
Nimensä mukaisesti erittäin hienoa suomalaista shampoota, ettäs kehtaatkin kyseenalaistaa. Ilmiannoin keskustelun.
Ostin tervaversiota lähinnä vain impatakseni sitä tuoksua aina kylppärissä käydessäni. Lapsena tein samaa...
Jos ostat, niin osta myös hoitoainetta. Pelkkä shampoo jättää hiukset kuivaksi takkukasaksi.
Sitä on varmaan muutettu jotenkin, ennen se oli paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimensä mukaisesti erittäin hienoa suomalaista shampoota, ettäs kehtaatkin kyseenalaistaa. Ilmiannoin keskustelun.
...
Mitä kirjoitit perusteluksi?
Ei sovellu mitenkään minun hiuksille jotka ovat hennot,kuivat ja karheat. Tarvitsen ehdottomasti hoitavanmmat tuotteet. Lapsella käytetty sitä lasten versiota jossain vaiheessa mutta siirryttiin hajusteettomaan versioon hyvin pian, jotenkin se aine tuoksui niin äkläkälle.....
Mikä tahansa shamppoo mikä ei sisällä silikonia.
Eikös nuo ehs shamppoot ole silikonivapaita?
Vaihdoin itse muutama vuosi sitten silikonittomiin tuotteisiin ja hiukset alkoi kasvaa hullun lailla.
Se tervashamppoo tuo muistot lapsuudesta.
Miksi te käytätte jotain kusetustuotteita. Vesi riittää pesemään koko kehon. Olen kokeillut pelkkää vesipesua läpi vuoden ja olo on paljon puhtaampi ja hiukset raikkaammat. Elätte kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa shamppoo mikä ei sisällä silikonia.
Eikös nuo ehs shamppoot ole silikonivapaita?Vaihdoin itse muutama vuosi sitten silikonittomiin tuotteisiin ja hiukset alkoi kasvaa hullun lailla.
Se tervashamppoo tuo muistot lapsuudesta.
Miten silikoni vaikuttaa hiusten kasvuun?
Kiitos kaikille kommenteista. Pitääkin seuraavalla kerralla kaupasta napata pullo sinistä mukaan. Jospa se olis hyvä mun rasvaselle tukalle. Jos ei oo niin ei se halpa hinta kyllä paljoa kirpaisekaan. 😜 Ap
Minulla on ohuet, lasimaiset ja helposti rasvoittuvat hiukset. Tuo shampoo ei sovi minulle ollenkaan, se kuivattaa päänahan niin totaalisesti, että hiukset ovat aivan rasvaiset ennen kuin ehtivät kuivaa. Kaverilla on pitkät, paksut ja karheat hiukset, hänelle EHS käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te käytätte jotain kusetustuotteita. Vesi riittää pesemään koko kehon. Olen kokeillut pelkkää vesipesua läpi vuoden ja olo on paljon puhtaampi ja hiukset raikkaammat. Elätte kuplassa.
Kokeile kiroiluun suun suolapuhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat, niin osta myös hoitoainetta. Pelkkä shampoo jättää hiukset kuivaksi takkukasaksi.
Joo, yleensä kyllä käytänkin latvoissa jotain hoitsikkaa. Onko ehs hoitsikka hyvää? Ap
Mulla pelkkää shampoo kuivattaa (tai jotain?) hiuksia sen verran, että takkuuntuvat märkänä helposti ja vaikea harjata. Kuivuessa ovat sitten ihan normaalit ja hiukset säilyneet hyvässä kunnossa. Siksi kannattaa saman sarjan hoitsikka ostaa ja lutrata ja antaa vaikuttaa kunnolla latvoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kiroiluun suun suolapuhdistusta.
Mihin kiroiluun?
Ei ole hääppöinen shampoo. Ihan Lorealin markettikamakin on parempaa, puhumattakaan sitten jostain Bio+ - tuotteista mitä myydään kampaamoissa.
Jostain syystä käytin koko viime vuoden vain Erittäin hieno suomalainen -shamppoota ja hoitoainetta. Vuodenvaihteessa ostin garnierin shampoon ja hoitoaineen eikä ole käynyt mielessä, että ostaisin taas sitä Ehssää...