Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Erittäin hieno suomalainen-shampoo hyvää? Kokemuksia kaivataan.

Vierailija
08.05.2016 |

Onko joku tämän sarjan shampoista sinulla käytössä? Tekisi mieli kokeilla. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vehnänalkioöljy ja omena shampoo ja hoitoaine käytössä nyt ja tykkään. Sopivat hyvin rasvoittuvalle, hennolle hiuslaadulleni.

Vierailija
22/66 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee mummolle

Sulla on hyväntuoksuinen Mummo <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ohut hiuslaatu mutta paksusti hiuksia. Olen käyttänyt sarjan mustikka -tuotteita, hyviä, minulle ehkä jopa liian hoitavia mutta tästä uudemmasta omena-vehnä sarjasta tykkään todella paljon!

Vierailija
24/66 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat, niin osta myös hoitoainetta. Pelkkä shampoo jättää hiukset kuivaksi takkukasaksi.

Joo, yleensä kyllä käytänkin latvoissa jotain hoitsikkaa. Onko ehs hoitsikka hyvää? Ap

Hoitsuja?😖☹️😣😁

Vierailija
25/66 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa shamppoo mikä ei sisällä silikonia.

Eikös nuo ehs shamppoot ole silikonivapaita?

Vaihdoin itse muutama vuosi sitten silikonittomiin tuotteisiin ja hiukset alkoi kasvaa hullun lailla.

Se tervashamppoo tuo muistot lapsuudesta.

Miten silikoni vaikuttaa hiusten kasvuun?

Kiitos kaikille kommenteista. Pitääkin seuraavalla kerralla kaupasta napata pullo sinistä mukaan. Jospa se olis hyvä mun rasvaselle tukalle. Jos ei oo niin ei se halpa hinta kyllä paljoa kirpaisekaan. 😜 Ap

Ainakin silikoni tukkii päänahan, eli kasvaisivatko hiukset nopeammin, kun päänahka saa paremmin happea?

Vierailija
26/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi shampoo mitään päänahkaa kuivata. Siinä ei ole silikonia, joten se jättää hiukset todellakin puhtaiksi. Silikonia sisältävät shampoot saavat hiukset tuntumaan hyviltä, mutta todellisuudessa heikentävät sitä keräämällä lian silikonin alle. Jos hiukset tuntuvat takkuisilta ja kuivilta silikonittoman shampoon jälkeen, on syy se että hiukset voivat huonosti.

Vierailija
27/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomalainen" shampoo. Miksi norjalainen firma?

Vierailija
28/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesällä ja talvella Bio+ shampoota

Ainoita joista päänahkani ei saa alkergiareaktiota

Vierailija
29/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hienosti ainakin minun värjäämättömiin pitkiin hiuksiin kaikki erittäin hieno shampoot/hoitoaineet ja hinta laatusuhde todella yksyhteen. Tiedän, että jos tukka käsitellään, en voisi enää käyttää näitä tuotteita.

Vierailija
30/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä päänahassa psoriasis, ja käytän ihotautilääkärin suosittelemana ehs-tervaa. Mies tykkää myös, hän ei halua hiuksia sellaisiksi kiiltävän puhtaiksi, koska eivät mene sopivan pörröön sitten (ihana : D)

Mutta joo, kuten kaikkien shampoiden kanssa, latvoihin hoitoainetta ja pelittää.

31/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kys. sarjan mustikkahoitoainetta. Minusta se on ihan hyvä hoitoaine; hiukset ei jää yhtä siloitelluiksi, kuin esim. Elvitalista MUTTA kuivuttuaan ovat paljon pehmeämmät, sileämmät ja puhtaamman tuntuiset.

Vierailija
32/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus halusin käyttää suomalaista shampoota, sekä tuosta että xz(?)  shampoosta tuli  hilsettä.

Vierailija
33/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun päänahkalleni se ei sovi. Yksi pesu ja helvetinmoinen kutina. Näin on ollut aina.

Muiden perheenjäsenten en ole kuullut valittavan samasta.

Vierailija
34/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä monenlaisia tuoksuja, jos perussininen ja -valkoinen tuoksuvat mummolle ( mitä vika mummon tuoksussa?)

Minun hiuksilleni hyvät, ja pidän erityisesti koivun ja mustikan tuoksuista.

Vierailija
35/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt EHS:n shampoota jo monta vuotta ja olen tosi tyytyväinen. Hoitoainettakin kokeilin, mutta jätin sen pois käytöstä, kun en huomannut siitä mitään hyötyä. Pelkkä shampoo riittää mulle hyvin.

Vierailija
36/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten joku kampaajalinjan opettaja sanoi, että on sama vaikka Fairyllä pesee. Kalliit kampaamoshamppoot ovat joutavia.

Mutta toki mammojen mutut ovat relevantimpia.

Vierailija
37/66 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein takapuoleen asti olevat palsut värjäämättömät hiukset, joidsa yksittäinen hius on ohut ja lasinen, mutta niitä on sit määrällisesti paljon. Sopii tosi hyvin mulle ehs - tuotteet! Tykkään just siitä ettei oo silikoonia, joka muka saa hiukset sileiks. Hiuksilla kesti tottua ehkä 2 viikkoa/7 pesua siihen ettei oo ylimääräsiä kemikaaleja.

Vierailija
38/66 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se vehnänalkioöljy ja omena shampoo ja hoitoaine käytössä nyt ja tykkään. Sopivat hyvin rasvoittuvalle, hennolle hiuslaadulleni.

Sopivatkohan nämä käsittelemättömille ja värjäämättömille hiuksille? Itsellä rasvoittuva hento hiuslaatu myös. Latvat kuivat kuitenkin, joten jotain hoitoainetta tarvitsisi. EHS:n tavallinen hoitoaine kuitenkin haisee epämiellyttävältä.

Vierailija
39/66 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terva on tosi hyvä! Sininen tekee karheasta tukastani sileämmän.

Vierailija
40/66 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovellu mitenkään minun hiuksille jotka ovat hennot,kuivat ja karheat. Tarvitsen ehdottomasti hoitavanmmat tuotteet. Lapsella käytetty sitä lasten versiota jossain vaiheessa mutta siirryttiin hajusteettomaan versioon hyvin pian, jotenkin se aine tuoksui niin äkläkälle.....

Eihän siitä ole hajusteetonta versiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan