Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva vaimo veti kilarit kun en onnitellut äitienpäivää?

Vierailija
08.05.2016 |

Odotetaan esikoistamme. Siis hänhän ei vielä ole äiti. Mitä helvettiä taas naiset?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on raskaana joten kyllä on äiti.

Vierailija
2/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väärin. hän EI ole vielä äiti, hän on vasta hautomakone.

t.kahden lapsen ÄITI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

väärin. hän EI ole vielä äiti, hän on vasta hautomakone.

t.kahden lapsen ÄITI

Kukas sen syntymättömän lapsen äiti sitten on? Ei kai puhutella neuvolassa ja lääkärissä raskaana olevaa naista hautomakoneeksi?

Vierailija
4/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, kyllä nää provot on niin SAATANAN tylsiä, nyt vähän rajaa ja hautomakone siellä päässä käyntiin.

Es.mes. näin; mieheni luulee (just tuo, joka kirj. tän provon) että lapsi, jota odotan, on hänelle. Antaa poikapolon pitää luulonsa. ☺️

Vierailija
5/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni abortoitiin, olen äiti, onnitelkaa minua äitienpäivästäääää!

Vierailija
6/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian myöhäistä abortille? Luonnevikainen ei sovi äidiksi.

Vierailija
7/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet kuinka vaan, niin olisiko iso vaiva onnitella jos se kerran on vaimollesi tärkeää?

Vierailija
8/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin odottanut edes jotain äitienpäivän toivotusta, jos olisin raskaana. Ei nyt tarttis välttämättä mitään överiä järjestää, mutta joku pieni huomiointi :) t. Lapseton

Vierailija
9/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis mennyt naimisiin äitisi kanssa?

Vierailija
10/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoistamme, ja olen viimeisillään raskaana. Mies toi aamukahvin vuoteeseen kun heräilin, antoi suukkoja ja halin ja toivotti hyvää äitienpäivää. Vauva masussa alkoi innokkaasti potkia ♡ Kohta mennään piknikille pihalle. Isänpäivänä vein miehen brunssille ravintolaan josta tiedän, että hän pitää :)

Vierailija
11/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kaivannut onnitteluja syntymättönän lapsen takia. Syntymähetkellä status muuttuu tulevasta äidistä äidiksi.

Vierailija
12/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olisin odottanut edes jotain äitienpäivän toivotusta, jos olisin raskaana. Ei nyt tarttis välttämättä mitään överiä järjestää, mutta joku pieni huomiointi :) t. Lapseton

Fair enough.

Vierailija
13/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan esikoistamme, ja olen viimeisillään raskaana. Mies toi aamukahvin vuoteeseen kun heräilin, antoi suukkoja ja halin ja toivotti hyvää äitienpäivää. Vauva masussa alkoi innokkaasti potkia ♡ Kohta mennään piknikille pihalle. Isänpäivänä vein miehen brunssille ravintolaan josta tiedän, että hän pitää :)

Perustelut/kommentointia alapeukuille? Miten se on sinulta pois että me mieheni kanssa osoitamme toisillemme rakkautta?

Vierailija
14/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään kaivannut onnitteluja syntymättönän lapsen takia. Syntymähetkellä status muuttuu tulevasta äidistä äidiksi.

nimenomaan, ap:n vaimo ei ole vielä äiti, vaan vasta tuleva äiti.

tällä periaatteella ap:n vaimoa voisi sanoa myös esim.  kuolleeksi, koska kyllähän hän joskus myös kuolee, eli hän voi vaatia viettämään hautajaisiakin etukäteen, tuolla periaatteela, että "hän joskus on jotain" muuta kuin nykyhetkessä.

Vierailija
15/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölli ukko! Veikkaan että tolla menolla oot pian akaton mies! Onnea vaan tulevaisuuteen!

Vierailija
16/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelut/kommentointia alapeukuille? Miten se on sinulta pois että me mieheni kanssa osoitamme toisillemme rakkautta?

Hirveää lässyttämistä.

Vierailija
17/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa nyt vain että miten se on sinulta pois että osoitamme rakkautta toisillemme? Vai veikö kissa kielesi?

Vierailija
18/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni syntyi toukokuun lopulla. Mies antoi sinä vuonna äitienpäiväkortin, jossa toivottajina oli "Jukka ja Pikkunen". Ja vei äitienpäivälounaalle.

Vierailija
19/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää lässyttämistä.

Ikävä että sinä koet asian noin. Kannattaisi vähän ajatella miten kannattaa ajatella. Satutat eniten itseäsi negtiivisilla ajatuksillasi. Miksi haluat satuttaa itseäsi niillä? Pidätkö kärsimyksestä? Voit myös valita päästää irti siitä.

Vierailija
20/20 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ajatus aina juokse. Ihme lapsellista touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi