Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MTV muuttanut uutisointiaan! ja antaa ihmisten kirjoittaa mielipiteensä näkyviin?

Vierailija
08.05.2016 |

Aika hurja muutos linjassa, vai Lieneekö vahinko?

http://m.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/italia-varoittaa-eurooppa-ku…

Itse uutiseen sen verran, että Itävalta suojelee Eurooppaa niin, että se pakottaa Italian aloittamaan käännytykset Välimerellä, hinnalla millä hyvänsä.

Eurooppa alkaa pelastaa itseään ehkä sittenkin? Kiitos MTV, mikäli sensuuri todellakin on loppumassa ja ihmisten äänen annetaan kuulua!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinä eurooppalaisena pelastat itsesi kun syrjit ihmisiä? Voit itse kuulua syrjittyyn ihmisryhmään joku päivä ja olet vain tyytyväinen kun sinua ei uskota?

Vierailija
2/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliarmeija kokoaa joukkojaan. Viikossa kommentointi on lopetettu kokeiluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa uskoa tuohon. Niin alas on media viime vuonna vajonnut. Mutta hieno juttu Itävallalta. Euroopan ei ole mahdollista ottaa koko Lähi-itää ja Afrikkaa tänne elätettäväksi.

Vierailija
4/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö. kyseessä on krapulaisen teknikon tekemä virhe ja se korjataan viimeistään huomisaamuna kun teknikko ja teknikon pomot saapuvat töihin.

Vierailija
5/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomi koskaan ole etunenässä rajojen sulkemisasiassa.

Miksi olemme aina vaan sinisilmäisiä hyväntahtoisia Hölmöjä.

Hyvä Itävalta.

Vierailija
6/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hölmöä, että joudumme Turkilta "ostamaan" äärimmäisen kalliisti sen, että sinne saa palauttaa sieltä tulleet. (Viisumivapaus ja Turkin EU-jäsenyyden hoputtaminen)

Euroopan pitää vartioida rajojaan itse. Ei päästet tänne ketään ilman viisumia.

Vierailija
7/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä sinä eurooppalaisena pelastat itsesi kun syrjit ihmisiä? Voit itse kuulua syrjittyyn ihmisryhmään joku päivä ja olet vain tyytyväinen kun sinua ei uskota?

Oletko sinä niin sokea, että et näe sitä kehityssuuntaa joka Euroopassa on nähtävissä jo nyt.

Sinä ja minä länsimaisina ihmisinä olemme hyvin nopeasti sitä syrjittyä ihmisryhmää. Ei tarvita edes enemmistöä tulijoista, kun käyttäytyminen muuttuu hyvin ylimieliseksi kantaväestöä kohtaan.

Vierailija
8/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitää nyt tietää, että ketään ei syrjitä. Jokaisen, jonka mielestä valtioilla ei saa olla rajoja, pitää johdonmukaisuuden nimissä noudattaa samaa politiikkaa kotonaan. Siis ulko-ovi irti ja seinään kyltti "tervetuloa - meillä saat syödä, nukkua ja saunoa ihan vapaasti". Muuten syrjit niitä ihmisiä, jotka eivät saa vapaasti ilman avainta tulla teille kylään ja katsomaan vaikkapa televisiota.

Vierailija
9/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolliarmeija kokoaa joukkojaan. Viikossa kommentointi on lopetettu kokeiluna.

Tuossakin heti eka kommentoija on joku väkivältainen idioottirasisti. Voiko olla sattumaa että tuommoinen on kerinnyt ekaksi kommentoimaan tuollaista juttua.

Vierailija
10/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne katosi kommentit ja kommentointimahdollisuus, häh häh :)