Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

niin surkea äitienpäivä, että tekee mieli itkeä :(

Vierailija
08.05.2016 |

kurkku kipeä, ääntä ei lähde, nenä vuotaa, joka paikkaa särkee.. jo kolmatta päivää. 3v on nuhassa myöskin ja kiukutellut oloaan siitä asti kun heräsi 6.30 ja toin tähän ulos että rauhottuisi.. no rauhoittukin, ,mutta itsestä tuntuu että kuolee tähän hiekkalaatikolle!

kotona on vitunmoinen sotku kun muksu kaatoi jääkahvini enkä jaksanut kontata pöydän alle siistimään, mies tulee töistä iltapäivällä ja alkaa taas Isoa Numeroa tehden siivota . no nyt on saatana siivottavaa!

itkettää.. en saanut tänä aamuna lahjaa, lapsen lahja annettiin tarhasta Ke ja piti syödä heti . mies taas ei osta minulle lahjaa, koska en ole hänen äitinsä. eikä edes osaa ostaa minulle mitään, olen koko suhteemme ajan toivonut yllätyslahjaa esim. synttärinä mutta kun ei !

mahaakin sattuu.. on semmoinen olo, että haluaisi rämpiä johonkin suolle ja upota sinne ;(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkettä ja tsemppiä!

Vierailija
2/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus täältä ❤

Pikaista paranemista!

Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä on vain yksi päivä muiden joukossa. Pienen lapsen äitinä se on just tuota. Pidät oman hemmottelupäivän kun olet terve. Sanot miehelle etukäteen, että esim 16.5. teet mitä haluat. Kyllä se siitä!

Vierailija
4/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän taas perspektiiviä asiaan. Minua itkettää käydä kaupassa äitienpäivän, kun en voi saada lapsia. Vaihdan lahjattoman äitienpäiväsi elämääni heti. Missäs kaukana asutkaan?

Vierailija
5/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vali vali. Oikeasti, jos sun murheet on tuota tasoa, niin koeta vaan nyt vaihtaa näkökulmaa.

Mä olen ollut karmeassa flunssassa töissä aamuviidestä lähtien ja olen iltapäivään asti, sitten kotiin huoltamaan perhettä ja syöpäsairasta miestä. 

Vierailija
6/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta, ehkä tarvitset apua? Terve ihminen jaksaa siivota kaatuneen kahvin lattialta eikä jätä sitä koko päiväksi pinttymään. Käy lääkärissä.

Vierailija
7/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin myös lapsesi on elossa, eikä kuollut esim eilen. Siinä on jo juhlaa!

Vierailija
8/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin kurjalta. Nyt häntä pystyyn.

Vierailija
9/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vali vali. Oikeasti, jos sun murheet on tuota tasoa, niin koeta vaan nyt vaihtaa näkökulmaa.

Mä olen ollut karmeassa flunssassa töissä aamuviidestä lähtien ja olen iltapäivään asti, sitten kotiin huoltamaan perhettä ja syöpäsairasta miestä. 

Tsemiä sulle! Miksi sä olet kipeenä töissä? Yrittäjä?

Vierailija
10/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntain aamuvuoroon ei saa ketään hälytettyä tilalle lyhyellä varoitusajalla. Ja kyllä se sunnuntailisäkin tietysti motivoi, kun rahasta on pulaa...

Huomennakin pitää vielä aamuyöllä kömpiä duuniin, onneksi on tiistai vapaa.

Vierailija
11/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskittyisit perheeseen ei palstaan ehkä ne myös keskittyisi sinuun.

Vierailija
12/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat täällä, paitsi että itken jo.

Avomies tulee töistä puol kolme ja tiedän, että alkaa het kailottaa että " JA RUVETAAN SITTEN TEKEMÄÄN KOTITÖITÄ KUN KUKAAN MUUKAAN EI NIITÄ TEE".

miula siis ad/hd ja jaksaa käyttää sitä aseena minua vastaan..

joo ja lunssa on päällä täälläkin.ollut keskiviikosta. Kurkku kipiä, ääni pois, väsyttää, viluttaa . 4 v vaatiinhuomiota, onneksi 7 v sentään viihtyy kavereiden kanssa !

Haluaisin pullon rommia ja pullon kokista ja mennä niiden kanssa metsään istumaan

mutta raahustantässä kohti kauppaa ostamaan ruokaa, ei ole korttia niin pitää kövellä vaikkei jaksais..

tai lapsillehan minä ruuan teen, itsellä menee tämäkin päivä energiajuoman ja jugurtin voumin !

Ei maistu, oon liian kipeä ja uupunut.

surkea äitienpäibä joo, mutt niinhän on jokaikinen oäivä elämästäni !

Vierailija
13/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntain aamuvuoroon ei saa ketään hälytettyä tilalle lyhyellä varoitusajalla. Ja kyllä se sunnuntailisäkin tietysti motivoi, kun rahasta on pulaa...

Huomennakin pitää vielä aamuyöllä kömpiä duuniin, onneksi on tiistai vapaa.

Kukahan sen perheen huoltaa jos saat duunin teosta kipeänä sydänlihastulehduksen?

Vierailija
14/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Tätä valituksen määrää. Ehkä olisi aika vähitellen kasvaa aikuiseksi, kun on niitä lapsiakin? Lapset itkee jonkun lahjan perään, lapset itkee kun ovat kipeinä ja olo huono. Vanhempi tsemppaa ja jaksaa, vaikka itkettää, v*tuttaa ja pitää mölyt mahassaan. Ymmärtää, että nuo tuntemukset kuuluvat elämään ja menevät jossain vaiheessa ohi.

Vierailija
15/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mä makaan sairaalassa leikkauksen jälkeisten komplikaatioiden takia. Saan ehkä huomenna nousta peräti istumaan. Lasten puolesta etenkin harmittaa, mutta minkäs teet. Tämä äitienpäivä vietetään näin. Perhe on tulossa osastolle myöhemmin ja juhlitaan miten voidaan.

Ei tässä mikään kiukuttelu ja valitus auta, eikä tee tilanteesta ainakaan helpompaa.

Vierailija
16/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä kurjinta-suomalaiset

Vierailija
17/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätit kaatuneen juoman siivoamatta?! Hyi vittu, kyllähän tuosta saakin jo toinen valittaa.

Vierailija
18/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle! Ja teille "mulla on kurjempi kohtalo kuin sulla" -viestien kirjoittajille toivon vähän parempaa tilannetajua ensi kerralla. Hävetkää!

Vierailija
19/19 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs sitten passaate niitä mieheiänne? jos mula olisi mies ja lapsi, niin järjestäisin itse omat juhlani, ottaisin miehen lompakosta rahaa ja ostaisin kukkia ja kakun itelleni kun kerran olisin hänen lapsen synnyttänyt ja hoivannut tähän maailmaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan