Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty harrastamaan vapautuneesti seksiä, koska pelkään kumppanini näkevän peppureikäni

Vierailija
07.05.2016 |

Tiedän että kyseessä täysin luonnollinen asia, eikä kumppanini varmasti mieti mitään koko pepustani, mutta tunnen itseni todella likaiseksi. Esim. takaapäin ei tule kuuloonkaan, koska silloin hänellä olisi suora näköyhteys "sinne minne aurinko ei paista". :( Onko muita jotka kärsivät vastaavasta? Miten olette päässeet ajatuksesta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpa sinulla ongelma. Jos peppu on puhdas, niin ei pitäisi olla, koska takaa se on parasta ainakin minun mielestäni. Siinä voi itsekin antaa enemmän, kuin lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
2/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vähän himmennätte valoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asiaa ihan puhtaan pargmaattisesti miettii, niin onhan se nyt melko rivo näky. Välillä oikein mietin että kuinka näennäisen kiltit ja puhtoisen oloiset naapurintytöt voivat harrastaa jotain niin rivoa. Itse en voisi.

Vierailija
4/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä siihen ympärille joku kirkkovenekuva? Hyvällä tussilla, ettei suttaannu ja paskaksi luule..

Vierailija
5/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peppu on vaalea ja puhdas,niin älä välitä. Jos taas peppureikäsi on ympärykseltään tumma niin pidä se piilossa, tumma reikä näyttää puhtaanakin paskaiselta.

Vierailija
6/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että kyseessä täysin luonnollinen asia, eikä kumppanini varmasti mieti mitään koko pepustani, mutta tunnen itseni todella likaiseksi. Esim. takaapäin ei tule kuuloonkaan, koska silloin hänellä olisi suora näköyhteys "sinne minne aurinko ei paista". :( Onko muita jotka kärsivät vastaavasta? Miten olette päässeet ajatuksesta?

Onko kumppanisi siinä uskossa, että olet Muumi?

Vierailija
7/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaise se, niin kehtaa esitellä.

Vierailija
8/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkaise se, niin kehtaa esitellä.

Ja kasva sinä aikuiseksi

Vierailija
9/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se törkeä näky? Itse olen nähnyt vaaleita ja pinkkejä ihania pikku peppureikiä joita tekee mieli lipoa kielellä. Sitten taas todella rujoja ja törkeitä joista saattaa sojottaa karvojakin, niin että puistattaa. Jos sinulla ok, niin ei hätä päivää. Jos taas irstaampi persläpi, niin karvat ainakin pois ja nykyään hyviä aineita käytettäväksi kotikonstein esim. http://www.shytobuy.fi/star-white.html?gclid=CL2hjp_TyMwCFaTFcgodHYYBDw

Vierailija
10/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ongelma varmaan valoisina kesäöinä...

11/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos asiaa ihan puhtaan pargmaattisesti miettii, niin onhan se nyt melko rivo näky. Välillä oikein mietin että kuinka näennäisen kiltit ja puhtoisen oloiset naapurintytöt voivat harrastaa jotain niin rivoa. Itse en voisi.

Siis mitä "niin rivoa"? Harrastaa seksiä antamalla takaapäin? Antaa miehen työntyä pyllyyn? Antaa miehen nuolla pyllynreikää? Mikä missään noissa nyt on rivoa?

Ja toki, sen voi valkaista jos välttämättä haluaa, mutta useimmilla se nähtävästi on hiukan tummempi kuin muu iho, eikä se näytä "paskaiselta".

Vierailija
12/39 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä "niin rivoa"? Harrastaa seksiä antamalla takaapäin? Antaa miehen työntyä pyllyyn? Antaa miehen nuolla pyllynreikää? Mikä missään noissa nyt on rivoa?

Ja toki, sen voi valkaista jos välttämättä haluaa, mutta useimmilla se nähtävästi on hiukan tummempi kuin muu iho, eikä se näytä "paskaiselta".

Toi kolmosen kommentti oli selvästi vitsi. Niin sen ainakin itse tulkitsin.

Vierailija
13/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kolmosen kommentti oli selvästi vitsi. Niin sen ainakin itse tulkitsin.

Helnukilla on katsos aspergerin syndrooma niin se ei oikein osaa lukea rivien välistä.. Ottaa tosissaan ja haudanvakavasti jokaisen kirjoituksen.

Vierailija
14/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa Muumi-tarra reiän päälle, jos tiedossa on seksiä. Ei tartte häpeillä. Itse tosin tykkään, kun vaimon peräaukko näkyy takaapäin naidessa.

Vierailija
15/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaiset pitsisukkshousut, joissa on aukko alhaalls. Jos peppureikä näkyy vielökin, ompele aukkoa pienemmäksi. Pieni puhelin, isot sormet, siitä kijoitusvirheitä muksna.

Vierailija
16/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihana näky kun pylly reikä näkyy takaapäin touhutessa

Vierailija
17/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vähän himmennätte valoja?

Seksin nautinnosta iso osa on sitä että näkee toisen.

Jos ei voi harrastaa seksiä valossa niin jättäkööt koko harrastamisen

Vierailija
18/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen aukon varmaan myös vaalentaa meikkivoiteella ja siihen vielä kiva puuteri päälle, ettei kiillä pahasti. On olemassa myös jalokivijäljitelmin koristeltuja anustappeja, jotka peittävät reiän kauniisti. Lisäksi se voi tuottaa lisänautintoa.

Vierailija
19/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että asia olisi ongelma miehellesi.

Vierailija
20/39 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit siihen sellaisen nännitasselin päälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä