Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei koskaan tamppaa mattoja tai petivaatteita???

Vierailija
07.05.2016 |

Petivaatteet kyllä ripustaa pyykkinarulle tuulettumaan mutta ei koskaan mattopiiskalla tamppaa pölyjä pois. Mattoja en ole koskaan nähnyt vievän pihalle vaikka teline häneltä kysyy. Herää kysymys miksi??

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teline häneltä kysyy?

Vierailija
2/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään tamppaavan petivaatteita. 

Minäkään en ole koskaan ole ja hengissä ollaan. 

En myöskään tamppaa koskaan mattoja. Meillä on imuri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miten ehdit stalkata naapuriasi 24/7 😨

Vierailija
4/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LS-ilmoituksen paikka, jos on lapsia. 

Vierailija
5/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään mattoa. Petivaatteet pesen koneessa ja kuivaan kuivurissa n. 4 kertaa vuodessa. Miksi tamppaisin jotain ulkona?

Vierailija
6/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yhtään mattoa. Petivaatteet pesen koneessa ja kuivaan kuivurissa n. 4 kertaa vuodessa. Miksi tamppaisin jotain ulkona?

No vaikka tyyny sekä peitto.

Ap.

Vierailija
7/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahditko naapuriasi 24 tuntia vuorokaudessa, kun tunnut tietävän noin tarkkaan kaikki liikkeet? Mahtaa olla raskasta.

Vierailija
8/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin töissä käy? 

Vierailija
9/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia, että sun kaltaisia kyylääjiä on olemassa. Huolehtisit vaa omista asioista.

Vierailija
10/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mattoja edes saisi marttojen ohjeen mukaan tampatakkaan nykyisin. Kuluvat turhaan. (Mä kyllä tamppaan). Petivaatteiden tamppaus ei ole tullut pieneen mieleenkään mitä hyötyä siitä pesun ja kuivurin jälkeen olisi?

Vierailija
11/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun persialaisia ei todella tampata. Imuroin ne kyllä, jos se sinua kovasti huolettaa.

Vierailija
12/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaus on ihan suomalainen keksintö, muut katsoo ihmeissään, kun rääkkäämme mattoja

hakkaamalla.

Vierailija
13/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelu aikoina siivousfirmassa yöissä aikana, jolloin olivat suomalaisia.

Alaa opiskellut pomo sano että mattojen tamppaamisesta ei ole hyötyä, vaan se vähentää mattojen ikää.

Äitini kanssa sitten olen asiasta tarpeeksi tapellut.

Joskus kun pikku kämpässä asuimme niin mies vei matot telineelle vain että olisivat poissa tieltä lattian pesun ajan.

Vierailija
14/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattojen tamppaus on minusta vanhanaikaista. Imuroin ne.

Vierailija
15/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imuroin meidän harvalukuiset matot ja joskus harvoin vien tuulettumaan. Jos on pakkasta. Petivaatteet pesen usein. En ikimaailmassa veisi ulos ainakaan kesällä/keväällä/syksyllä.

t. allergikko

Vierailija
16/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se utelias naapurikin on paras tampata vaikka pyöräkellarissa, vähemmän silminnäkijöitä.

Vierailija
17/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton tamppaaminen voi vahingoittaa maton kudosta ja pintaa ja matto alkaa pölyämää. Allergisille suositellaankin mattojen imurointia tamppaamisen sijaan.

En muuten koskaan ulkomailla (olen asunut parissakin eri maassa) ole nähnyt mattoja tai petivaatteita tampattavan.

Vierailija
18/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene röihin, et ehdi kyyläämään naapureita.

Vierailija
19/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tamppaan petariani muutaman kerran vuodessa ja siitä irtoaa hirveä pöly. ( petari on aika uusi ja laadukas) 

Vierailija
20/40 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan nähny naapurini pesevän ikkunoitaan, pesevän autoaan yms. Ei kyllä tarkoita ettei tee..

Mut ne taas näkee siivous/ piha hommissa jatkuvasti. En osaa relata.

Huomenna on äitienpäivä ja varmana harjaan terassia, pesen ikkunan, pesen muutaman maton..

T. Äiti

ps. Tekeeköhän naapuri aloitteen, et naapurissa asuu siivoushullu/ duracelpupu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi