Naapuri ei koskaan tamppaa mattoja tai petivaatteita???
Petivaatteet kyllä ripustaa pyykkinarulle tuulettumaan mutta ei koskaan mattopiiskalla tamppaa pölyjä pois. Mattoja en ole koskaan nähnyt vievän pihalle vaikka teline häneltä kysyy. Herää kysymys miksi??
Kommentit (40)
Siis onhan toi aika kamalaa. Mut ap kuunteles tätä: mä oon stalkannut naapuriani ja olen saanut selville, että - tätä on ihan kauhea kertoakin - hän ei KOSKAAN puhdista hampaanvälejään hammaslangalla!!! Siis oikeesti! Voitko tajuta millainen naapuri mulla on?!?
Olen ollut pari kertaa tamppaamassa mattoja pihalla kun naapurin perhepäivähoitaja on tullut hoitolapsineen kotiinsa. Siinä on lapset ihmetelleet mitä täti tekee. Ei varmaan nykyään niin paljon mattoja tampata kun on tehokkaat imurit.
Mä en ole koskaan tampannut mattoja tai peittoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tampannut mattoja tai peittoa.
Oles nyt äitienpäiväksi edes kiltti poika.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään tamppaavan petivaatteita.
Minäkään en ole koskaan ole ja hengissä ollaan.
En myöskään tamppaa koskaan mattoja. Meillä on imuri.
Imuroipa se matto hyvin ja vie sitten ulos ja tamppaa, niin näet, miksi siistit ihmiset tamppaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tamppaan petariani muutaman kerran vuodessa ja siitä irtoaa hirveä pöly. ( petari on aika uusi ja laadukas)
Eks sä imuroi sitä koskaan 🙄😳 Minä imuroin joka viikko kuin vaihdan lakanat.
Hyi vittu miten patalaiskoja ja paskaisia ihmiset nykyään on. Mahtaa olla tunkkaiset kämpät kun ei uskalleta ulkona mattoja hakata. Vetäkää ittenne jojoon.
Missä maissa on mattotelineet- ja piiskat? Kummasti vaan miljardit ihmiset pystyvät elämään elämää ilman mattotelineitä.
Ap, miksi olet noin h*lvetin tyhmä?! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtään mattoa. Petivaatteet pesen koneessa ja kuivaan kuivurissa n. 4 kertaa vuodessa. Miksi tamppaisin jotain ulkona?
No vaikka tyyny sekä peitto.
Ap.
Miksi ne pitäisi tampata ulkona? Pesen ne ja kuivaan 4 kertaa vuodessa. Kesäaikana on lisäksi siitepölyä, joten en näe mitään hyötyä. Talvella ymmärrän, jos haluaa pitää vaikka pari kertaa pakkasessa hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään tamppaavan petivaatteita.
Minäkään en ole koskaan ole ja hengissä ollaan.
En myöskään tamppaa koskaan mattoja. Meillä on imuri.
Imuroipa se matto hyvin ja vie sitten ulos ja tamppaa, niin näet, miksi siistit ihmiset tamppaa.
Heitä se matto roskiin niin näet, miksi siisteillä ihmisillä ei ole mattoja.
Onko tässä kyse siitä, että haluttaisiin nähdä millaiset matot, peitot ja vaatteet naapureilla on? Eli ne pitäisi viedä ulos "katselmoitavaksi" tai yhteiseen kuivaustilaan ainakin..
kannattaisiko hankkia joku kehittävämpi harrastus kun naapurin touhujen tarkkailu :D
Pääsyy siihen, ettei mattojen tamppausta enää suositella, ei ole se että se kuluttaisi mattoa, vaan se, että tamppaaminen saa osan pölystä (liasta, hiekasta yms) vain uppoamaan syvemmällä mattoon.
Imurointi, tuuletus ja likaantuneen maton pesu riittää huolloksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse siitä, että haluttaisiin nähdä millaiset matot, peitot ja vaatteet naapureilla on? Eli ne pitäisi viedä ulos "katselmoitavaksi" tai yhteiseen kuivaustilaan ainakin..
Eikun tässä ihmetellään miten paskaisissä läävissä mielisairaat suomalaiset nykyään asuu. Ikinä ei siivota vaan eletään samoissa paskoissa vuodesta toiseen.
Minä olen asunut tässä talossa nyt 7 vuotta enkä ole nähnyt ikinä kenenkään tamppaavan mattoja. Meiltä näkee keittiön, lapsen huoneen ja olohuoneen ikkunoista suoraan sekä meidän että naapuritalon mattotelineille. :O Sinun ei kannata ainakaan tänne muuttaa.
Jostain luin että mattojen tamppausta ei enää suositella. Minä en astmaatikkona ja pölyallergisena edes uskalla tampata mattoja.
Ei kuulu sulle, hoida omat asiasi.
En ikinä oo tampannu mattoja. Sitä paitsi pestäänkö niitä matontamppaustelineitä koskaan? Voi olla pikkasen linnunpeetä matonpohjassa😀
Kuka muka moista tekee, turhaa: imuri on keksitty