Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta on nykyään aivan kamala!

Vierailija
07.05.2016 |

Ihan oikeasti. Täällä on yksi, joka on ilmeisesti ottanut elämäntehtäväkseen paljastella "provoja". Taitaa tyypillä olla pienet harhat päällä näitä paljastellessaan, kun kaikki on tyyliä "jahas, täällä taas olet kirjoittelemassa, tällä kertaa tällaista, oletpas aikaisin aamusta liikkeellä, heh heh tunnistin heti". Siis mitä..?
Ketjuihin tulee aivan sairaita viestejä, joissa lytätään aloittajien ihmisarvo siksi että eivät edusta kirjoittajan idyyliä. Esimerkiksi äitipuolet ovat nykyään tällä palstalla jotain saatanasta seuraavia, joita voi haukkua mielin määrin. Heillä ei myöskään näytä ihmisarvoa tällä palstalla olevan.

Ylipäätään joka ikiseen aloitukseen näyttää tulevan aivan sairaita viestejä, ja mikä pahinta, ne saavat runsaasti yläpeukkuja. Mä en voi ymmärtää. Koko palstan henki on muuttunut, ja kyllä huomaa että pahoinvointi on tässä maassa lisääntynyt. Äiti-ihmiset on todennäköisesti tältä palstalta karanneet, ja nykyään kirjoittelijoina taitaa olla aika sekalainen sakki erilaisista mt- ja päihdeongelmista kärviä ihmisiä. Osa larppaa ilmeisesti kuitenkin larppaa äitejä.

En ole hirveän kauan ollut palstalla, ehkä noin 6v, ja tämä muutos on tapahtunut "maahanmuuttokriittisten" ilmaannuttua palstalle - eli hieman ennen rajattua aukioloaikaa. Ilmeisesti uudistus karkoitti aktiiviset kirjoittelijat äityleitten tapaisiin suljettuihin ryhmiin, joissa kirjoittelu keskittyy toisten nolaamiseen, arvosteluun ja draamanhakuun.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
2/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen takia palstailekaan kovin usein enää... mulla on positiivisempaakin tekemistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kattava läpileikkaus suomalaisesta yhteiskunnasta; voimme päätellä tästä jotain.

Vierailija
4/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli huomattua, kun kerroin työpaikkamme tilanteesta joka on pyörinyt mielessä. Ilmeisesti joka ikinen on sitä mieltä, että olen tapahtuman päähenkilö, ja sitten jotain idiootteja miesasiamiehiä kuvittelemassa että tarinan mies olisi jotenkin muuta kuin täysi urpo. Kiusallinen tilanne työpaikalla -ketju siis. Mistään ei voi vaan keskustella näköjään, surkeaa.

Vierailija
5/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt parhaani tehdäkseni tästä paremman paikan. Ei ole kovin suuri kannatus aatteellani, vielä.T. Palstakeittiöpsykologi

Vierailija
6/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi pilata palstan, jossa kummastellaan Muumien mysteereitä, huoritellaan naisjulkkiksia naisten toimesta, kertoillaan mitä alapäästä valuu ja kuvaillaan pieruja elokuvan nimillä?

Ymmärsin tämän vasta eilen, mutta palsta on oikeasti keskenkasvuisten prinsessaharhaisten aikuispissisten oma palsta. Järkevää keskustelua täällä ei ole koskaan ollutkaan. Luulisin että yläasteella viimeksi olen ollut tällaisessa seurassa henkisellä tasolla siis,  kuin nyt aikuisena palstalla ollessani. Kiitos ja näkemiin, "teini"äidit.

Vierailija
7/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kattava läpileikkaus suomalaisesta yhteiskunnasta; voimme päätellä tästä jotain.

Palstan käyttäjistä yli 90 % on naisia. Mitä palsta kertoo, muuta kuin suomalaisten naisten olevan päästään todella pehmeitä?

Vierailija
8/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todella ole. Tämä on suppea otanta tietyn ikäisiä, pääasiallisesti naisia. Ihmisiä jotka käyttävät paljon aikaansa netissä. Joukon ulkopuolella on suurin osa suomalaisista.

Ohis

Vierailija
9/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kas!  Oonko nyt sitte ainoo, joka ei ota tätä palstaa ihan niin kovin vakavasti.  Itseäni ainakin huvittaa useinkin se, että jos vaikka aloituksessa puhutaan lihapullasta, niin joku keskustelijävänkyrä osaa kääntää sen aloittajaa vastaan.  Hauskaahan se on.

Vierailija
10/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan käyttäjistä yli 90 % on naisia. Mitä palsta kertoo, muuta kuin suomalaisten naisten olevan päästään todella pehmeitä?

Aivan ja pelottavaa on että nämä tyhjäpäät naiset eivät tunnu itsekään tietävän mitä oikein elämältään haluavat.

Pääasia että saa olla tyytymätön kaikkeen.

Mitkä ovat arvot ihmisillä nykyään?

Vierailija
11/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi pilata palstan, jossa kummastellaan Muumien mysteereitä, huoritellaan naisjulkkiksia naisten toimesta, kertoillaan mitä alapäästä valuu ja kuvaillaan pieruja elokuvan nimillä?

Ymmärsin tämän vasta eilen, mutta palsta on oikeasti keskenkasvuisten prinsessaharhaisten aikuispissisten oma palsta. Järkevää keskustelua täällä ei ole koskaan ollutkaan. Luulisin että yläasteella viimeksi olen ollut tällaisessa seurassa henkisellä tasolla siis,  kuin nyt aikuisena palstalla ollessani. Kiitos ja näkemiin, "teini"äidit.

Sinä taidat olla se yksi pahimmista palstan myrkyttäjistä. Tunnistaahan sinut "prinsessaharhoistasi". Toivonkin, että tarkoitit sanoa hyvästi, eikä näkemiin.

Vierailija
12/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Palsta on ihan oikeasti muuttunut, huonompaan suuntaan. Sukupolvi on ilmeisesti vaihtunut, ja nykyinen sukupolvi voi huonommin. (ilmeisesti ysärillä syntyneitä pääosin). Huumori on kadonnut ihan täysin.

Vierailija
13/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla se yksi pahimmista palstan myrkyttäjistä. Tunnistaahan sinut "prinsessaharhoistasi". Toivonkin, että tarkoitit sanoa hyvästi, eikä näkemiin.

Olipa hassua kun aloituksessa puhuttiin harhaisesta tunnistelijasta ja sit joku tuli heti tunnistelemaan :D 

Vierailija
14/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstaillut 14 vuotta ja musta hirveintä on että tuollaisia kusipäisiä naisia on oikeesti olemassa.

Vielä hirveenpää jos niillä on lapsia.

Säälittävää taitaa olla niiden elämä vaikka ollaan olevinaan parempia kuin muut.

Vierailija
15/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka suurin osa käyttäjistä olisikin naisia, arvelisin kuitenkin että nykyään aktiivisimpia kirjoittelijoita ovat miehet & miehet jotka larppaavat naisia. Lisäksi tuntuu että suurin osa naisistakin on lapsettomia, enkä tätä arviota tehdessäni sisällytä joukkoon äitipuolia. 

Vierailija
16/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5

Joo siis tää on kyllä kans yks niin ärsyttävä juttu ettei toista. Ei kiinnosta! Jos et tykännyt aloituksesta, napsauta seuraavaa tai kommentoi jotain. Heippatihei!

Vierailija
17/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eksyin johonkin vuosia vanhaan ketjuun, jossa oli tsemppaavia ja empaattisia viestej. Nykyisin vastaava ketjun ap saisi päällens vain paskaa ja haukkumista. Jotain pn tässä maassa todellakin muuttunut.

Vierailija
18/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tätä palstaa vakavasti eikä ainakaan antaa mennä sen tunteisin. Positiivisuus alkaa omasta itsestä!

Vierailija
19/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja pelottavaa on että nämä tyhjäpäät naiset eivät tunnu itsekään tietävän mitä oikein elämältään haluavat.

Pääasia että saa olla tyytymätön kaikkeen.

Mitkä ovat arvot ihmisillä nykyään?

Siellä taas ne itse tyhjäpäät alapeukuttaa.

Vierailija
20/49 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon todella hämmentynyt siitä miten vihamielisiä täällä ollaan kaikesta lapsiin liittyvästä!

Esim. abortti on ihan simppeli pikku toimenpide joka tosiaan pelastaa työuran, parisuhteen ja kansantalouden.

Jos on hankkinut lapsia kertoo se elämänhallinnan puutteesta, olet siis täysin "wt".

Lapset pilaavat kaupat, puistot, ravintolat, bussit, uimarannat, ystävien, sukulaisten ja isovanhempien elämän...

Mä en ennen tätä palstaa tiennyt tätä vihamielisyyttä lapsia kohtaan. Ja tämä siis Vauva Aihe vapaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi