Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni mammat, saatte tehdä päätöksen mun puolestani, peukuttakaa pliis.

Vierailija
07.05.2016 |

Laitanko viestiä entiselle opiskelukaverille. Juttu jäi aikoinaan ihan kesken ja kaivelemaan. Olen vapaa -hänestä en tiedä. Aikaa kulunut jo vuosia (ellei kymmeniä)... Polttelis niin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapeli tällähetkellä, kyllä jännittää :)

Vierailija
2/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa. Hieman jotenkin epätoivoiselta vaikuttaa, mutta sitten taas toisaalta eihän sitä koskaan tiedä miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä just. En osaa päättää. Olisko epätoivoista jos vaan kyselis kuulumisia?

Vierailija
4/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään kuulin että äitini sedällä on uusi naisystävä, joka itse asiassa oli koku kouluaikainen heila. Molemmat olivat tahollaan naimisissa vuosia, mutta kun nainen kuuli isosetäni jääneen leskeksi, otti yhteyttä. Nyt ovat olleet onnellinen avopari nelisen vuotta. Molemmat seitsemänkymppisiä ja onnellisia :)

Vierailija
5/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tänään kuulin että äitini sedällä on uusi naisystävä, joka itse asiassa oli koku kouluaikainen heila. Molemmat olivat tahollaan naimisissa vuosia, mutta kun nainen kuuli isosetäni jääneen leskeksi, otti yhteyttä. Nyt ovat olleet onnellinen avopari nelisen vuotta. Molemmat seitsemänkymppisiä ja onnellisia :)

Voi miten söpöä! ❤

Vierailija
6/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina. <3 Tänään lähtee viesti illalla, jos plussapeukkuja on enemmän. Lupaan kertoa kuin käy. Ite en peukuta, kun ajattelen liikaa tunteella nyt. Ap

Vierailija
7/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hophop

Vierailija
8/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän viestin illalla viimeiseksi ja näin unta kouluaikaisesta poikaystävästäni. Häntä en kuitenkaan ikävöi 😊

Vierailija
9/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, nyt kyllä petin teidät, kun en kuitenkaan laittanut viestiä. Aika kuitenkin kultaa muistot ja vieläpä hyvät sellaiset - nyt mulla on ainakin ne :) edelleen siis harkinnassa. Ja sori. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi