Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tarkasti mielestäsi kauneimpia piirteitä mies/naisvartalossa!

Vierailija
07.05.2016 |

Ketjun olis tarkoitus olla positiivinen, eli kerrotaan kauniita piirteitä mies ja/tai naisvartaloista! Kuvailkaa niin tarkasti kuin jaksatte! Aloitan:

Miesvartalo: hoikka, "ryhdikäs" mutta ei välttämättä hirveän lihaksikas, ehkä pieni lihaserottuvuus mutta ei isoja muskeleita, sellaiselle sytyn! Isot lihakset ja sixpack näyttää toki vaikuttavilta mutta ennemmin pidän pienikokoisia ja hoikkia miehiä seksikkäinä! Kalpea ihonväri on mielettömän kaunis, toisaalta rusketuskin näyttää hyvältä. Pehmeä iho on ihana! Ja pitkät sormet.

Naisvartalo: hoikka mutta "pehmeä" naisvartalo on ihana! Ihan piippuun asti treenatut kropat naisillakin on vaikuttavia, mutta minusta esimerkiksi sellaiset vatsat, joissa ei näy vatsapalikoita vaan pelkästään suorien vatsalihasten "rajat" on aivan ihania! Pienet tissit ovat ihanat! Ja se keskellä selkää kulkeva uurre joka monilta naisilta löytyy, on mielettömän hyvännäköinen. Nilkoissa näkyvät akillesjänteet on jotenkin kanssa tosi kauniit :D Kapea vyötärö suhteessa lantioon, ah! Esim. Sofia Vergaran vartalo on minusta ihan mieletön!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: pituus yli 170cm, mielellään yli 180cm, ei missään nimessä hintelä. Leveät hartiat, litteä vatsa, ei tarvitse olla revitty kunto, mutta ei pömppöä siten että ainakin ylimnmät vatsalihakset erottuu. Erottuvat hauikset. Jalat, joistä näkee, että niillä on tehty jotain, ei siis riutuneita pillijalkoja.

Vierailija
2/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: lihaksikas, pitkä ja raamikas!

Naiset: pitkä, leveä lantio, kapea vyötärö, suht harteikas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä isot kädet, pitkä  sopusuhtainen vartalo, nainen pieni siro, pienehköt rinnat

Vierailija
4/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun olis tarkoitus olla positiivinen, eli kerrotaan kauniita piirteitä mies ja/tai naisvartaloista! Kuvailkaa niin tarkasti kuin jaksatte! Aloitan:

Miesvartalo: hoikka, "ryhdikäs" mutta ei välttämättä hirveän lihaksikas, ehkä pieni lihaserottuvuus mutta ei isoja muskeleita, sellaiselle sytyn! Isot lihakset ja sixpack näyttää toki vaikuttavilta mutta ennemmin pidän pienikokoisia ja hoikkia miehiä seksikkäinä! Kalpea ihonväri on mielettömän kaunis, toisaalta rusketuskin näyttää hyvältä. Pehmeä iho on ihana! Ja pitkät sormet.

Naisvartalo: hoikka mutta "pehmeä" naisvartalo on ihana! Ihan piippuun asti treenatut kropat naisillakin on vaikuttavia, mutta minusta esimerkiksi sellaiset vatsat, joissa ei näy vatsapalikoita vaan pelkästään suorien vatsalihasten "rajat" on aivan ihania! Pienet tissit ovat ihanat! Ja se keskellä selkää kulkeva uurre joka monilta naisilta löytyy, on mielettömän hyvännäköinen. Nilkoissa näkyvät akillesjänteet on jotenkin kanssa tosi kauniit :D Kapea vyötärö suhteessa lantioon, ah! Esim. Sofia Vergaran vartalo on minusta ihan mieletön!

Ihana toi selkää pitkin kulkeva uurre. Se ehkä piirre josta tykkään eniten kropassani.

Vierailija
5/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen nainen muodoiltaan 👗 olisi rikas 💰 käyttäisi laseja👓 osais kellon lukua ⌚mieluiten kuninkaallinen 👑 ettei mikään kana 🐔 tykkäis koirista 🐩 ja kissoista 🐈 osais korjata kaiken mitä pyydän 🔧🔨 hierois minua suihkulla🚿 rakentaisi minulle linnan 🏰

No ei vaiskaan mulle kelpaa ihan normaali suomalainen nainen

Vierailija
6/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhteellisen pitkä, ~185cm esimerkiksi. Harteikas ja muutenkin suhteellisen isokokoinen. Tummat, lyhyehköt, siististi leikatut hiukset sytyttää. Isot ja vahvat käsivarret, isot kädet. Jostain syystä karvaiset miehet on kivoja, ei siis sellainen koko kehon turkki mutta rintakarvat esimerkiksi on ihanat :) masu pehmeä, nallekarhumainen pömppis on myös omaan makuun, sixpack etenkin jotenkin luotaantyöntävä. Isot reidet, veikeä hymy ja nauravat silmät. Tällainen paketti ja eikä on myyty <3

Vierailija
7/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*meikä

Vierailija
8/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla isot luonnolliset tissit, ei mitkään silikonipallot (yök). Tai sit nuoremmilla pystyt terhakat kartiot. Molemmat saa kuolan valumaan (nuori vaan mielikuvissa, sellaistahan en enää saa). Hyvin muodostunut perse on vieläkin tärkeämpi naisen vartalossa, sekä taaksepäin suuntautunut että sopivan leveä ja jalatkin saavat olla lihaksikkaat. Selässä oleva uurre selkärangan kohdalla on seksy ja "hymykuopat" persuksissa on aivan satakiihottavaa.

Vierailija
9/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat miehellä, käsivarsilihakset erottuvat, vähän saa olla vatsaakin, sellainen sopivasti skrode. Itsevarma olemus ja sujuva keskustelutaito.

Vierailija
10/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla isot luonnolliset tissit, ei mitkään silikonipallot (yök). Tai sit nuoremmilla pystyt terhakat kartiot. Molemmat saa kuolan valumaan (nuori vaan mielikuvissa, sellaistahan en enää saa). Hyvin muodostunut perse on vieläkin tärkeämpi naisen vartalossa, sekä taaksepäin suuntautunut että sopivan leveä ja jalatkin saavat olla lihaksikkaat. Selässä oleva uurre selkärangan kohdalla on seksy ja "hymykuopat" persuksissa on aivan satakiihottavaa.

Voi kiitos! Se olen minä ;-)

Vierailija
11/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisin muuten, mutta rinnat juuri ja juuri c-kupit, mutta isommat tekisi kropasta vähemmän siron.

Vierailija
12/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisin muuten, mutta rinnat juuri ja juuri c-kupit, mutta isommat tekisi kropasta vähemmän siron.

Älkää aliarvioiko itseänne.

Vierailija
13/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis naisen vartalo... Minun mielestäni on ihanaa, jos naisella on pienet, terhakat rinnat. Kauneimmat on sellaiset, jotka eivät ole puolipallon muotoiset vaan sellaiset alapuolelta pyöreät ja yläpuolelta laskeutuvat... Olisiko ne sellaiset pisaran muotoiset. Kapea vyötärö ja litteä vatsa, jossa erottuvat ne ap:n kuvailemat vatsalihasten pystyviivat. Alavatsan pieni pömppö ei haittaa. Minusta on myös ihanaa, kun naisella on vähäisen notkoselkä ja täyteläinen takapuoli, joka on aika terhakas myös. Ja se selän viiva, ja lapaluut ovat ihanat. Vähäisen erottuvat solisluut näyttävät kauniilta, ja ne lantion luut myös. Täyteläiset reidet ovat ihanat, toisaalta joillekin sopii myös se reisivako ja sekin on kyllä seksikäs. Pitkät sääret ovat kauniit, mutta pidän lyhyistä naisista, joilla usein on myös lyhyet sääret. Pitkä kaula on mielestäni viehättävä. Ja iho, naisen iho on ihana, kun se on sileä ja vähän sellainen "nukkainen". Pidän pitkiä sormia kauniina piirteenä.

Vierailija
14/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä isot, kulmikkaat kädet. Sellaiset, että nivelten kohdat erottuu ja sormenpäät on tasaiset. Lyhyet, siistit kynnet.

Vierailija
15/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas yläselkä, kun iho on hyväkuntoinen ja kiinteä. Lapaluusta lapaluuhun, lihasten ja luiden muodot ja liike. Se on kaunista, miehellä ja naisella.

Vierailija
16/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Tom Hardy

- Parta, ryppyjä eli ei mitään ruotsalaista siloposkea, mieluummin massaa kun luihu ei kuitenkaan mikään kaappi

Nainen: Christina Perri

- Tatuoitu, pehmeät kasvot, pienet rinnat, ei ankkahuulet, hyvä pylly. Jaloissa saa olla massaa ei mitään kanankoipia, siistit "normaalit" kulmakarvat, normaalipainoinen = tärkeintä että itse on tyytyväinen kehoonsa. Elämä saa näkyä kasvoilla eli esim. hymykuopat tai naururypyt silmissä <3. Fiksu, empatiakyky, suvaitsevaisuus, auttavainen, kiltti mutta tuhma, seuraa aikaansa, liikkuu ja matkustelee. On oma itsensä ja antaa muidenkin olla. Tämmöinen paketti tänne kiitos, ikää n. 27-34 vuotta.

Vierailija
17/17 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sellaisia kunnollisia roomalaisia neniä sekä miehillä että naisilla. Toivoisin, että itsellänikin olisi sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä